Recensie Annie, Darathai 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fapperdefap

Newbie
1
08/10/21
0
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/den-haag/6389122-annie
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zaterdagmiddag, langs geweest 3 dames beschikbaar gekozen voor Annie, aangekomen in kamer gekozen voor uurtje €70.- betaald aan de dame. Eerst douche daarna kwam de dame ze hebt daarna gedouched. Massage is goed met veel teasen je mocht er overal aankomen. Gevraagd of ze extra's aanbied dat deed ze, €70 extra voor pmc, nmc was me een beetje teveel. Ze hebt me wel heel goed op Hp gebracht. Haar massage is heel goed en relaxed viel bijna inslaap. Maar al met al geen herhalinggevaar voor mij.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op goed geluk hier aangebeld. Vanuit het koeterwaals van de gastvrouw begreep ik dat er 1 dame beschikbaar was. Naam Annie, niet bepaald een lustopwekkende naam. Annie is erg leuk en ondeugend. Lacht als een schoolmeisje. Mooie kop, heerlijk zachte huid. Terwijl ik vooroverstond om te gaan douchen greep ze al mijn kont. Geheel niet opdringerig met de beschikbare extra's. Massage met HE is 70. Zoenen, pijpen, spelen is 50 extra. Alles inbegrepen is 70 extra. Voor nu heb ik het gehouden op een trekavontuur en dat deed ze prima! Daarna nog meer dan het uur volgemaakt met het masseren van wat probleempunten. Haar hand bleef voortdurend uit de bocht vliegen en de kleine jongen was in opperste staat.

Annie is een dame die het vak goed verstaat!
 
@Flip: Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt gehad bij haar.

Ik ben zelf ook eenmaal bij haar geweest en vond het ook plezierig dat ze zelf veel initiatief nam en veel lachte. Ik had zelf gekozen voor de optie met 50 euro aan extra's. Pijpen deed ze vol overgave en ze dacht dat een tweede ronde ook nog wel mogelijk was, maar dat is bij mij eigenlijk nooit het geval en dus toen ook niet.
Ondanks haar inzet zou ik niet snel all-in gaan bij haar, maar dat is puur omdat ik het gevoel had dat ze intiem zelf er liever niet ook nog eens bij doet.
Overigens is haar echte leeftijd een heel stuk hoger dan de leeftijd die jij haar hebt gegeven, maar dat zag ik er ook niet aan af en is dus ook niet echt van belang.
 
@Karmageddon denk dat de leeftijd van Annie nog best kan meevallen. Ze vertelde een kind te hebben in de puberleeftijd. Meeste Thaise dames krijgen jong kinderen. 50 plus zal ze niet zijn. Daarnaast: als ze er goed uitziet dan maakt leeftijd ook niets uit. Was pas bij een dame in een Chinese treksalon. Ik schatte haar op ruim 50. Ze bleek 39 te zijn. Een andere dame die ik rond de 40 schatte bleek 55 jaar.
 
In het verleden bij Dara thai geweest kwamen de dames langs die zich gingen voorstellen, En 2 dames sprongen eruit Annie en Joy voor mij .... gekozen voor Joy met een beetje spijt.

Annie bleef in mijn kop spoken ze had zo een mooie glimlach en 2 paar mooie toeters dat ik snel weer een afspraak heb gemaakt bij Dara thai.

Ze doet haar werk goed zeer leuke dame denk dat ik weer eens langs ga bij haar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/den-haag/6389122-annie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al zeker wel 3 keer bij Annie langs geweest. Wel voor het hele pakket inclusies intiem. heb er iedere keer weer van genoten en zeker voor herhaling vatbaar. Er goede massage en je komt klaar vanuit je tenen. Ik kan haar aanraden als je van een relaxte massage houd..
 
Op kinky staat bij lichaamsbouw slank. In de reviews staat; mollig, stevig en ook slank vermeld.
Op de foto's ziet ze er redelijk normaal uit. Kloppen de foto's op kinky?
 
Ik vind een aantal foto's zelf op Kinky wel wat vertekenend. Ze is sowieso minder slank dan de gemiddelde Thaise vrouw en ook minder slank dan een aantal van de foto's doet vermoeden. Mollig en stevig liggen voor mij dicht bij elkaar en vind ik lastige termen. Laat ik het zo zeggen, ze is zeker niet dik te noemen, hooguit ietsje steviger dan normaal, maar omdat ze geen hele smalle taille (meer) heeft vind ik haar lichaamsverhoudingen redelijk in verhouding tot elkaar. Behalve haar borsten dan, die zijn van bovengemiddelde grootte:sneaky:.

Als je alleen op slanke vrouwen valt dan is de kans waarschijnlijk wel aanwezig dat je haar niet echt aantrekkelijk vindt, maar anders zou ik me niet door de typeringen uit bovenstaande reviews laten leiden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan