- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/massage/erotic-massage-body-to-body-in-evergem.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Adverteert al heel lang zelf op eigen pagina en ik heb erg goed gezocht maar geen Anna gevonden met overeenkomst. Ik ben niet mis geweest met de naam want zo adverteert ze met 3x n in haar naam misschien om het verschil te maken. Ik ben er nu een paar keer geweest ze ontvangt bij spink in evergem en ze is helemaal mijn type. Volgens mijn mening is dit 1 van de mooiste masseuses die ik tot nu toe heb gezien en meegemaakt. De massage is goed maar niet bijzonder. Wel goed teasen af en toe geen btb maar de 2e keer werd ze al wat losser. Geen extra's aangeboden maar was ik ook niet op zoek. Ik ga er af en toe naar toe om even lekker te relaxen en mede ook omdat de hygiene super is. Beetje dr over af en toe van haar maar ik hou er wel van. Ik heb ook het idee dat ze niet thais is maar eerder wat indonesiche trekjes heeft. Ik ken echt niemand met zo een perfecten maten. Je mag ze aanraken maar no pussy en die zijn er meer dus als je dat vooraf weet is dat geen probleem. PRijzen zijn ook standaard afspraak kun je snel maken via whatsapp ze antwoord snel als ze niet aan het werken is tenminste. Herhalingsgevaar vanwege haar schoonheid redelijk. Een welkome afwisseling in mijn grote bestand van masseuses die ik regelmatig bezoek.
www.redlights.be

Erotic massage body to body in Evergem
Hello, I'm Annna ð¥ð¥Are you ready to be satisfied? Let me enjoy you with a sensual massage. i am hot , sexy , unique, magnetic ,