Recensie Anouck, Izegem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rainlover

Vaste klant
111
03/09/21
43
4
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/anouckizegem.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heel toevallig op Redlights Anoek gevonden. Haar uitgebreide website vertelt u alles wat mogelijk is en wat niet. Er toch op gewaagd om een afspraak te maken. Anoek geeft u een adres door en als je in de omgeving bent moet je haar bellen. Dan zegt ze je waar je precies moet zijn. Mogelijk om de wagen te parkeren op de oprit.
De ontvangst was leuk en heel vriendelijk. Samen nog wat opgefrist en dan de massage. Afhankelijk van wat je koos gebeurd dan ook. Anoek is heel vriendelijk, geeft goede massage en doet alles waarvoor je betaald hebt. Meer moet je niet vragen, want dat kan niet.
Ik ben zalig klaargekomen bij Anoek en heb er echt van genoten. Ik ga zeker nog terug!
 
Hello,
Ik ben ook toevallig op ene Anouck 'gebotst'.
En heb wel eens zin om haar te bezoeken.
Ziet ze er een beetje tof uit?
En 10 euro extra voor haar poesje te betasten of een deeptroat? Dat lijkt me toch heel weinig?
En haar benen en voeten? Ik ben dol op beide lichaamsonderdeeltjes. Ogen die een beetje leuk?
 
Dit niet verkeerd inschatten Hama, het is 100€ voor massage. En dan voor iedere optie 10 extra. Naakt, Body to body, pijpen, poesje spelen. Als je dus full optie neemt, betaal je 140€? Ik vind het wel een mooi vrouwtje. Met mooie benen en een mooie poep. die kun je bewonderen tijdens het wasje vooraf. Daarna.... haar voeten zal je niet veel zien, want ze staat namelijk op haar voeten.... Jij ligt op een massagetafel, dus haar voeten, die zijn ver weg van u. Maar ik vind ze leuk en goed voor er af en toe eens binnen te springen. Ze pijpt zalig en diep. Je mag met haar poes spelen en ze wordt goed nat als je het goed doet.
 
Dit niet verkeerd inschatten Hama, het is 100€ voor massage. En dan voor iedere optie 10 extra. Naakt, Body to body, pijpen, poesje spelen. Als je dus full optie neemt, betaal je 140€? Ik vind het wel een mooi vrouwtje. Met mooie benen en een mooie poep. die kun je bewonderen tijdens het wasje vooraf. Daarna.... haar voeten zal je niet veel zien, want ze staat namelijk op haar voeten.... Jij ligt op een massagetafel, dus haar voeten, die zijn ver weg van u. Maar ik vind ze leuk en goed voor er af en toe eens binnen te springen. Ze pijpt zalig en diep. Je mag met haar poes spelen en ze wordt goed nat als je het goed doet.
Laat ze zich beffen?
 
Collega's, ik ben er nog maar 2x geweest. Dus ik ben zeker niet een vaste klant. Mij laat ze toch uitschijnen dat meer niet kan. Ze vraagt voor iedere extra 10 euro, en vind zelf dat het op de duur te duur wordt voor massage met...
Je kan het altijd proberen hé. Of tijdens de body to body eens diep in haar ogen kijken...
 
lang geleden ook eens langsgegaan, was niet wauw. Moest stil zijn want ze was niet alleen in huis, dacht haar zoon. Kreeg pas het nr en straat door als je in de buurt was, deur stond open, trap , stil dus.
Om kort te zijn, zijn geld niet waard.
 
Misschien was het toen zo, nu zal je dat niet meemaken denk ik. Ze ontvangt u in een ruimte die speciaal gemaakt is voor haar job. Ze doet ook manicure en dergelijke. Haar massage komt daar bovenop. In elk geval, ik was er niet vele jaren geleden, ik was er recent 2 maal. En ik vind ze top. Zowel de ontvangst als de massage als de afwerking. Het is zalig als ze naakt naast u komt om u te verfrissen en handen te wassen. Een mooi dametje. Maar dat is smaak natuurlijk. Ik ben aangetrokken tot haar. Ik ga er zeker regelmatig gaan genieten.
 
Misschien was het toen zo, nu zal je dat niet meemaken denk ik. Ze ontvangt u in een ruimte die speciaal gemaakt is voor haar job. Ze doet ook manicure en dergelijke. Haar massage komt daar bovenop. In elk geval, ik was er niet vele jaren geleden, ik was er recent 2 maal. En ik vind ze top. Zowel de ontvangst als de massage als de afwerking. Het is zalig als ze naakt naast u komt om u te verfrissen en handen te wassen. Een mooi dametje. Maar dat is smaak natuurlijk. Ik ben aangetrokken tot haar. Ik ga er zeker regelmatig gaan genieten.
Hoi Rainlover.
Zijn de foto's op Redlight nog waarheidsgetrouw?
 
Dat deed ze bij mij nog niet. Maar tegenwoordig kun je toch nummers blokkeren? Dus als ze dit éénmaal doet, blokkeer je haar. Dan hoor je het niet.
Het enige vervelende bij haar vind ik dat je moet bellen als je in de straat ervoor bent. En daar moet wachten tot madam zegt dat je mag doorkomen. Vorige keer stond ik er een dikke 5 minuten. Ik stond echt op het punt rechtsom te keren. Je staat daar maar langs de kant in je auto, en al gauw hebben je er een paar buren gezien. Die staan dan aan hun raam te kijken of passeren eens met de fiets. Leuk is anders.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100€ massage + 10€ body 2 body + 10€ aanraken kutje = 120€
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week dit dametje ook bezocht. Het inderdaad zo dat ze het huisnummer pas doorgeeft als je in de straat bent na dat je haar opgebeld hebt.
Ze ontvangt achteraan een kapsalon, waarschijnlijk een achter gebouwde garage die ze ingericht heeft als ontvangst plaats.
Wat de foto's betreft, denk ik dat deze toch van een paar jaar terug zijn. Ook de leeftijd klopt niet helemaal.
Wat de massage betreft, vind ik dat ze een vreemde werkwijze heeft. Ze begint op het bed met een rug massage, duurt een 5 tal minuutjes. Af en toe worden de balletjes ook aangeraakt. Daarna doet ze body 2 body, enkel met haar borstjes en buik. Ook een 5 tal minuutjes. Na het afkuisen van de olie met een doekje, mag je je omdraaien. Opnieuw de body 2 body, een 5 tal minuutjes, waarna ze terug het doekje neemt om de olie af te vegen.
Daarna vraagt ze om plaats te nemen op de massage tafel, liggend op je buik. Ze masseert je benen zo'n 10 min lang waarna ze terug met een doekje de olie afveegt. Na het omdraaien, masseert ze je linkerbeen 5 min, olie afvegen met het doekje; rechterbeen 5 min, olie afvegen met het doekje; linkerarm 5 min, olie afvegen enz ......
Tussendoor streelt ze af en toe over je ballen.
Na de massage, gaat ze een warme vochtige doek halen, om nogmaals alle olie van je armen en benen te verwijderen.
Hierna geeft ze nog een penis massage die zo 5 à 10 min duurt. Hierbij mag je haar borstjes en poesje aanraken. Meer niet, vingeren, likken, intiem ..... laat ze niet toe. Het aftrekken gebeurt met 1 hand, met haar andere vangt ze alles op zodat je buik niet vol sperma ligt. Douchen kan niet
Ondanks dat het een lieve dame is, zal ik niet terug gegaan omwille van haar toch wel "vreemde" werkwijze.
 
@Tomve1986 Ik vond het goed, teasend en leuk einde. Maar zo zie je maar als je de ervaring hierboven leest, dat het altijd anders is. De eerste keer was het bij mij ook wel terughoudend en voorzichtig, maar de tweede keer ging ze al veel verder. Bij de body to body op bed kwam ze met haar kutje op mijn penis zitten en maakte hem stijf. Er wel voor zorgend dat hij niet erin ging. Maar toch behoorlijk gewaagd, vond ik. Had ik bij momenten geduwd zat hij erin. Maar dat wou ik niet. En bij het afwerken heb ik voorzichtig dieper en dieper geweest met mijn vingers. Uiteindelijk zaten er 2 in en zag ik dat ze genoot. Oja als je ook nog 10 euro geeft voor pijpen, doet ze voor het einde een pijpsessie, welke ze volgens mij heel goed doet. En dat speelt ze veel met uw balletjes. Voor mij aangenaam, maar dat kan dus van individu tot individu verschillen.
 
Vorige week dit dametje ook bezocht. Het inderdaad zo dat ze het huisnummer pas doorgeeft als je in de straat bent na dat je haar opgebeld hebt.
Ze ontvangt achteraan een kapsalon, waarschijnlijk een achter gebouwde garage die ze ingericht heeft als ontvangst plaats.
Wat de foto's betreft, denk ik dat deze toch van een paar jaar terug zijn. Ook de leeftijd klopt niet helemaal.
Wat de massage betreft, vind ik dat ze een vreemde werkwijze heeft. Ze begint op het bed met een rug massage, duurt een 5 tal minuutjes. Af en toe worden de balletjes ook aangeraakt. Daarna doet ze body 2 body, enkel met haar borstjes en buik. Ook een 5 tal minuutjes. Na het afkuisen van de olie met een doekje, mag je je omdraaien. Opnieuw de body 2 body, een 5 tal minuutjes, waarna ze terug het doekje neemt om de olie af te vegen.
Daarna vraagt ze om plaats te nemen op de massage tafel, liggend op je buik. Ze masseert je benen zo'n 10 min lang waarna ze terug met een doekje de olie afveegt. Na het omdraaien, masseert ze je linkerbeen 5 min, olie afvegen met het doekje; rechterbeen 5 min, olie afvegen met het doekje; linkerarm 5 min, olie afvegen enz ......
Tussendoor streelt ze af en toe over je ballen.
Na de massage, gaat ze een warme vochtige doek halen, om nogmaals alle olie van je armen en benen te verwijderen.
Hierna geeft ze nog een penis massage die zo 5 à 10 min duurt. Hierbij mag je haar borstjes en poesje aanraken. Meer niet, vingeren, likken, intiem ..... laat ze niet toe. Het aftrekken gebeurt met 1 hand, met haar andere vangt ze alles op zodat je buik niet vol sperma ligt. Douchen kan niet
Ondanks dat het een lieve dame is, zal ik niet terug gegaan omwille van haar toch wel "vreemde" werkwijze.
Likt ze ook echt aan je kont ? Staat niet bij de mogelijkheden?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan