Recensie Anouck, Schipperskwartier 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

boobie1

Stamgast
Forumpionier
313
12/07/21
65
4
ben reeds gerhttps://new.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/alaya-vegasshemale-pvivee-ontvangt.htmluime tijd terug op zoek naar Anouck die een tijd in het SS gewerkt heeft.
Blijkbaar is ze nu privé begonnen maar niemand kan haar Gsm nr doorgeven......ik had deze vroeger maar door het verlies van mijn Gsm jammerlijk genoeg kwijt geraakt.
Deze lijkt er heel sterk op...
Iemand die kan bevestigen??
 
Hallo, ik denk niet dat zij het is. Volgens mij was ze volbloed vlaamse, had geen piercings en zag ze er anders uit,..maar ik weet ook dat ze soms 'verbeteringen' liet aanbrengen aan haar lichaam, en het is al meer dan 5 jaar geleden dat ik ze gezien heb. Ik kan het ook niet goed zien op de foto, maar ze was niet besneden. Conclusie, ik denk niet dat ze het is
 
Idd, ben ook paar keer bij haar geweest, Anouck uit SS was mooier en zoals heetviske zegt puur vlaamse. Heb ook wel interesse als iemand haar telefoon nummer heeft, mag je altijd aan me doorgeven.
 
Idd, ben ook paar keer bij haar geweest, Anouck uit SS was mooier en zoals heetviske zegt puur vlaamse. Heb ook wel interesse als iemand haar telefoon nummer heeft, mag je altijd aan me doorgeven.
daarmee dat ik de vraag stelde...
ik wet dat ze nu Privé werkt..maar nergens info meer over te vinden helaas...
 
Eindelijk de weg gevonden naar dit forum.
Ook al meermaals zalige momenten gehad met Anouck, maar helaas ook haar nummer kwijtgespeeld. Dat zou ik maar al te graag terug hebben om opnieuw af te kunnen spreken
 
Eindelijk de weg gevonden naar dit forum.
Ook al meermaals zalige momenten gehad met Anouck, maar helaas ook haar nummer kwijtgespeeld. Dat zou ik maar al te graag terug hebben om opnieuw af te kunnen spreken
jij niet alleen, beste ....
Voorlopig moeten we afwachten tot het mag gedeeld worden ....
 
Anouk was vandaag aanwezig in het SKW. Ze zit op VT in de buurt van nr 20, heb niet op het nr gelet. Heb even een praatje met haar gemaakt want moest huiswaarts. Ze werkt vanaf nu op dinsdag en vrijdag in het SKW en ze had een geel A4 papier voor het raam hangen met Anouk Belgium Trans.
 
Anouk was vandaag aanwezig in het SKW. Ze zit op VT in de buurt van nr 20, heb niet op het nr gelet. Heb even een praatje met haar gemaakt want moest huiswaarts. Ze werkt vanaf nu op dinsdag en vrijdag in het SKW en ze had een geel A4 papier voor het raam hangen met Anouk Belgium Trans.
ga ze dan volgende week disndag ns bezoeken......
Werkt ze in de dagshift??
 
Is ze nog actief in VT ? Ervaringen? Ga volgende dinsdag proberen te gaan. Ga als trav en doe indien gewenst trio's met klanten. Ben dan een echte slet. Alles kan.
 
Ben gisteren bij Anouk geweest. Was weer super. Ze ontvangt in de lange gang van VT. Ze zet steeds haar naambord aan de venster. Ze werkt er op maandag-dinsdag-vrijdag (dagshift) en ook nog zaterdag nacht. Ze gebruikt opnieuw haar oude gsm-nr.
 
Weet iemand of ze nog werkt? Ik wil morgen langs gaan bij haar in VT maar weet niet of ze aanwezig is dan. Iemand de me kan helpen hiermee en heeft ze geen advertentie ofzo online?
 
Dinsdag nog eens afgezakt naar VT nr 24 voor een bezoek aan Anouk. Toch wel een tijdje gewacht vooraleer haar raam vrij kwam. Direct een innige kus en dan een beetje gepraat (ik ken haar al langer). Ze is totaal niet gehaast en wil soms duidelijk ook haar verhaal kwijt. Persoonlijk vind ik dat zeer fijn omdat we dan allebei naakt zijn, in bed liggen en gewoon met elkaar praten: zeer geil want ondertussen speelde ik met mijn eigen piet, zij friemelde soms ook aan haar paal.
Dan zijn we toch begonnen. Het gekreun van de kamer ernaast was mooi hoorbaar en zorgde voor een extraatje. Je kan zelf bepalen wat je wil doen (ze neukt liever zelf). Ik heb alleszins genoten van de innige diepe tongzoenen, mijn kontje is langdurig gebruikt en ondertussen kok ik haar pijpen, met haar borsten spelen. ik blijf altijd uit haar kontje omdat ze dat niet zo graag heeft.
Kortom: geweldige tijd, zoals steeds. Anouk doet het zeker niet alleen voor het geld. Ze wordt graag bekeken, ze geniet er echt van. Bovendien kan je er ook terecht voor kinky activitieten.
Respect voor haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan