Recensie Anouck, Schipperskwartier 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben donderdag bij haar geweest in haar ingerichte studio (niet skw). Was zoals gewoonlijk weer perfect. Zoals gevraagd wachtte ze me op in een mooi zwart kleedje met daaronder een harde paal.
Na een diepe tongkus heeft ze me een golden shower gegeven. Even gedoucht en daar begonnen aan het liefdesspel. Na enkele hete standjes is Anouk klaargekomen op mij. Nog een beetje op bed gelegen en dan douche en aankleden. Ze kleedde zich ook aan om een brood te gaan halen, en dat was toch een fijne verrassing: zo had ik ze nog nooit gezien, nl. spannende jeans, sneakers en een topje. Zeer sensueel en zeer vrouwelijk. Mocht ik haar zo tegenkomen dan zou ik me zeker omdraaien. Top.
 
Ben er geweest vandaag. Heb ze jammer genoeg niet gevonden.
Het zal misschien te warm zijn vandaag.🤣🤣🤣
Weet er iemand op welke nr die juist zit?
Na alle positieve recensies te lezen, wil ik haar toch eens gaan bezoeken. 😀😀😀
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Plassex
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze was er zeker wel gisteren. Ik ben bij haar geweest. En het was weer super. Ik kom al jaren bij haar en ze is mijn favoriet. De sex is altijd heerlijk, ze is erg aantrekkelijk, maar bovenal ook erg lief. Ik denk dat ze daarom ook zo vaak bezet is. Van mij krijgt ze een dikke 10
 
Ze zit op 22 of 23. Ze is er niet op donderdag, de rest van de week normaal wel van ongeveer 10.00 tot 17.00 u. Met dit weer kan ik me wel inbeelden dat ze eens naar zee is (naaktstrand in Bredene).
 
Nog eens naar Anouk gegaan. Wachten tot ze vrij was, maar plots gaat gordijntje open en staat ze staat volledig naakt aan de deur en wenkt me om binnen te komen (ze kent me). Blijkt dat er nog iemand binnen was die graag een trio wil. OK, het is een slaafje die direct de opdracht krijgt om me te pijpen. Ondertussen flink tongen met Anouk afgewisseld met haar te pijpen. Zegt ze doodleuk dat er direct nog iemand komt ... en inderdaad een kwartiertje later komt er nog een klant binnen. Wat dan volgt is een opeenvolging van pijpen, gepijpt worden, neuken, geneukt worden (alles mc, behalve pijpen) en tongen. Daarbij werd ook duchtig gebruikgemaakt van de dildo's op stok zodat je goed kan doorbeuken. Gelukkig kan de airco op want het begon goed warm te worden.
Uiteindelijk kon ik niet meer en ben ik klaargekomen in de mond van een van de klanten. Heerlijk en totaal onverwacht. Een schat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan