Recensie Anouk bij Massagewereld Weert 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pussycat

Newbie
Forumpionier
11
27/07/21
16
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/anouk/
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb nu voor de 3e keer Anouk bezocht bij MW Weert en wederom een top ervaring gehad. Anouk is een wat oudere dame die voorheen in Maastricht heeft gewerkt. Zij geeft een zachte massage met zeer subtiele aanrakingen en weet al jouw gevoelige plekjes feilloos te vinden. Ik heb nooit eerder een specifieke Tantramassage gehad maar volgens mij komt dit zeker in de richting. Het is ook aardige dame waarmee je een leuk gesprek kunt voeren. Zij geeft zelf aan dat zij zich bij een wat langere massagetijd beter kan uitleven dan bij een uurtje. Daarom had ik nu voor 1,5 uur gekozen en dit was het zeker waard.
 
Vandaag Anouk bezocht. Een vrouw met de nodige ervaring maar voor mij de perfecte massage. Een lichaam waar ze altijd goed voor gezorgd heeft en een paar prachtige borsten die nog zeer goed uitzien. Zeer sensuele en lieve massage, goed teasend en waar ze zichtbaar ook van kan genieten. Gelukkig voor 90 minuten gekozen. Ik sluit mij geheel aan bij de bevindingen van Pussycat. Laatste 30 minuten Gigi erbij gehaald. Dames hebben een zeer goede klik samen, wat de massage ten goede komt. Gigi maar vooral Anouk super bedankt voor deze fijne tijd samen.
 
Ik vind haar inderdaad wel goed, maar zij masseert wel erg veel en al erg lang en daardoor leek e.e.a. ook wel een beetje op de automatische piloot te gaan. Maar wie graag gemasseerd wilt worden door een mooie ervaren dame op leeftijd, is Anouk een prima keuze.
 
is en blijft een topper!!
veel jongere dames kunnen wat van haar leren!
Hoe zij haar hele lichaam gebruikt bij de massage is gewoon super.
Geeft duidelijk aan waar de grens ligt, het is gewoon een genot om door haar gemasseerd te worden
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
120 minuten
Totale kosten (in euro)
290
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Elke massage die ik gehad heb bij haar is gewoon super.
ze weet de juiste plekjes te raken.
Genot om te zien dat zij ook geniet om de massage te geven.

Na afloop nog een leuk gesprek gehad
 
Laatst bewerkt:
Denk het niet als ze er daar achter komen is het einde oefening en waarom vraag je dat als je al vaker daar geweest bent dan weet je toch dat daar niet mag
Bedoel geen sex. Maar kleine dingen. Aanraken, heb begrepen dat ze steeds minder toe laat qua aanraken
En niet mogen trekken heel veel dames zich niks van aan hoor.
Sommige dames is het gewoon bekend dat ze extra doen, ook bij de receptionistes
 
Laatst bewerkt:
Haar foto's zijn wel toe aan vernieuwing, haar lichaam is lang niet meer zo strak als op de foto's,
Klein buikje, meer rimpels boven de borsten.
Borsten zelf zijn mooi, helaas niet echt met mooi gedaan
 
Daar is Massagewereld helaas erg goed in: het verbloemen van de leeftijd en sporen van de tijd bij de oudere dames in hun bestand. Ik ben daar te vaak teleurgesteld geweest. Ik boek dan ook alleen nog dames waarbij de leeftijd vermeld staat.
 
Daar is Massagewereld helaas erg goed in: het verbloemen van de leeftijd en sporen van de tijd bij de oudere dames in hun bestand. Ik ben daar te vaak teleurgesteld geweest. Ik boek dan ook alleen nog dames waarbij de leeftijd vermeld staat.
Haar foto's zijn meer dan 10 jaar oud, dan vind ik dat je ze echt wel mag vernieuwen, zo lieg je de klant voor als die op de foto's afgaat
 
Laatst bewerkt:
Anouk komt niet meer terug in Weert en zal alleen nog in Heerlen werken,
Overigens voor de liefhebbers kan zij ook een hele goede 50 shades geven.
Hoewel ik niet weet of ze dat bij iedereen doet.
 
Laatst bewerkt:
Plannen lukt daar niet altijd goed op de site. Een masseuse die ik geregeld koos was niet meer in Weert maar in de vestiging België. Volgens de site. Na 1 tot 2 maanden weer in Weert en ik vraag haar naar België en zeg fijn dat je terug bent. Ze reageerde zeer verbaasd en zei nooit in België te zijn geweest. Uitgelegd. Receptioniste herkende dit probleem, maar blijkbaar masseuse nooit hierover ingelicht.
 
Hmmm, vreemd wel dan dat ze voor 24 januari wél op de planning staat voor Weert. :p
Nouja dan liegt ze tegen mij, laatste keer dat ik contact had met haar zei ze dat ze helemaal klaar was met Weert en alleen nog in Heerlen ging werken. Daarvoor zei ze dat ze nieuw werk aan het zoeken was en er mee ging stoppen.
Moet ze ook allemaal zelf weten
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan