Recensie Anouk, House of Dreams, Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sixty9er

Vaste klant
143
13/08/21
336
63
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/anouk/
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Anouk is een absolute aanrader!

Onlangs voor het eerst een uurtje met haar afgesproken en het was heel gezellig. Het was vooral het tongzoenen dat het geheel erg geslaagd maakte. Ook is haar pakketje extra's heel redelijk geprijsd.

Echt een welwillende sociaal en seksueel vaardige dame die helemaal oprecht haar best doet om er wat lekkers/goeds van te maken en je dus een heerlijke tijd geeft!

Was allemaal bijzonder lekker en geslaagd met jou Anouk, XXX
 
Ik had afgelopen donderdagavond een afspraakje met deze dame. Ik houd ervan alles rustig aan te doen en ook niet volgens een "vast patroon" af te spreken, was het vanaf het begin van onze 2 uur een zeer ontspannen. Ze is een leuke persoonlijkheid. Eerst even kort kennismaken, de extra's doornemen (heel redelijke prijs) en het financiele achter ons geregeled te hebben, kwam Anouk weer terug met een drankje en kon het feest beginnen. Heerlijk tongzonoenen en alvast het bad aanzetten. Langzaam elkaar uitkleden en daarna in bad samen spelen en dat erg fijn. Daarna op bed masseren, knuffelen en op ons gemak veel plezier hebben en tussendoor ook leuke gesprekken. Volgens mij genoot niet alleen ik van onze afspraak, maar had Anouk het ook zeker naar haar zin.
Dus een zeer geslaagde afspraak.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan