Anouk, Yu&Mi, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iemand al bij deze dame geweest?
Ik ben in het verleden een paar keer bij haar geweest. Vond de massage verder prima in orde en het is een mooie lieve meid. Op hookers stonden overigens ook wat mindere berichten, wellicht een gevalletje van wel of geen klik...
 
Gezellige meid met een mooi lijf. Ben 2jaar terug een keer bij haar geweest voor een Yu&Mi, dus incl Jacuzzi. Dat begon lekker ontspannend, af en toe een beetje plagen onder water, maar het werd nooit heel geil in bad. De massage vervolgens was goed, het HP lekker, maar niet heel bijzonder. Ms ga ik nog eens terug voor een gezellig avondje, dan met een 2e dame erbij 't bad in lijkt me wel gaaf ?
 
Vandaag bij Anouk geweest (Yu & Mi) - was een super fijne massage. Ik had met jacuzzi; dat is altijd extra lekker!
Massage op de matras was ook erg lekker (en spannend).

Geen idee of ze extra doet- denk het wel; maar het het niet gevraagd (wellicht de volgende keer maar eens vragen ;-) )

Anouk is wat mij betreft een topper bij Yu & Mi op dit moment!
 
Vandaag bij Anouk geweest (Yu & Mi) - was een super fijne massage. Ik had met jacuzzi; dat is altijd extra lekker!
Massage op de matras was ook erg lekker (en spannend).

Geen idee of ze extra doet- denk het wel; maar het het niet gevraagd (wellicht de volgende keer maar eens vragen ;-) )

Anouk is wat mij betreft een topper bij Yu & Mi op dit moment!
I visited her some years ago and she indeed does extras. You probably just have to ask.
 
Ik kom al zo 10 jaar en zij is nog een meisje van de oude groep die wel goed hun werk doen. Donderdag weer bij haar geweest em zeer genoten van haar. Is en blijft een topper. Ik adviseer ook Roxy, Katherina nooit ga je teleirgesteld de deur uit
 
Ik ben jaren geleden een paar keer bij Anouk geweest, vooral vanwege haar uiterlijk. Zoals iedereen aangeeft is het een mooie dame, maar er was geen klik, waardoor de erotiek ver te zoeken was. Het kwam voor mij allemaal wat ongeïnteresseerd en plichtmatig over. Ik sla haar voortaan over, maar kan haar ook niet keihard afraden. Ze is (was) echt wel mooi en wellicht bij een ander een stuk gezelliger dan bij mij.
 
Ik ben meerdere malen bij Anouk geweest, vanaf de eerste keer al erg genoten. 2e keer gevraagd naar extra's en nooit teleurgesteld... fijne, lekkere en gezellige meid. Topper op dit moment daar en kom er al wat jaren. Voor nu geen ander meer voor mij dan Anouk daar.
 
Ik ben meerdere malen bij Anouk geweest, vanaf de eerste keer al erg genoten. 2e keer gevraagd naar extra's en nooit teleurgesteld... fijne, lekkere en gezellige meid. Topper op dit moment daar en kom er al wat jaren. Voor nu geen ander meer voor mij dan Anouk daar.
Geen woord aan gelogen !!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan