Recensie Antonella, Menen 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Coike23

Wandelaar
35
07/10/21
22
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/first-time-new.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een heerlijke date met deze dame.
Raar dat deze nog niet besproken is geweest, of toch niet dat ik terug vind.
Is echt de dame van de foto's en alles wat binnenkamers afspeelde was echt goed..
hele lieve meid
Herhalingsgevaar zeker
 
Wie ontvangt er nu in Menen. Dat is ook erg op de grens
Wat heeft dit er nu mee te maken? Menen is toch nog altijd België dus ik begrijp het probleem niet? Als er een dame ontvangt tegen de grens van Nederland of Duitsland dan wordt hier toch ook nergens een probleem van gemaakt? Raar onderwerp dat hier totaal niks met recenenceren te maken heeft.???
 
Wat een heerlijke date met deze dame.
Raar dat deze nog niet besproken is geweest, of toch niet dat ik terug vind.
Is echt de dame van de foto's en alles wat binnenkamers afspeelde was echt goed..
hele lieve meid
Herhalingsgevaar zeker
Meen mij te herinneren dat ze tweetal jaren terug in Brugge zat. iemand die kan bevestigen?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Antonella was één van mijn eerste ervaringen in de wandelwereld. Ik ging 4 keer bij haar langs in Kortrijk en Ieper. Ze is heel lief, heel mooi (ook al stoorden de littekens van de bijwerkingen wel een beetje) en de seks is best wel echt ok, mét echte deepthroat. Tongzoenen was er echter niet bij en PZC was 50 euro extra, anaal zelfs 80 euro. Ondertussen ontdekte ik girlsreview en vond ik zo mijn weg naar de echte GFE-dames. Vandaar dat ik niet meer bij Antonella langsging. Maar ik zou haar zeker durven aanraden voor wie niet naar GFE op zoek is. Ze staat trouwens nog steeds op mijn RL-favorietenlijstje.
 
Laatst bewerkt:
Die gaat hier inderdaad al een tijdje mee in de streek, pendelt een beetje rond tussen Kortrijk en Brugge. Ik heb ze tweemaal bezocht in Kortrijk en inderdaad wel een heel knappe dame. Zeker voor iemand die fan is van latinas en de mooie volle kont. Inderdaad niet echt een GFE, maar wel een prachtig lichaam! Hangt er van af waar je naar op zoek bent hé.
 
Wat heeft dit er nu mee te maken? Menen is toch nog altijd België dus ik begrijp het probleem niet? Als er een dame ontvangt tegen de grens van Nederland of Duitsland dan wordt hier toch ook nergens een probleem van gemaakt? Raar onderwerp dat hier totaal niks met recenenceren te maken heeft.???
In Menen is op vlak van wandelen niet veel zaaks. En denk ook dat dames er niet veel gaan verdienen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Antonelle is een fantastische leuke, grappige, knappe dame. Ze stelt je op je gemak op een rustige locatie. Je praat een beetje en er zijn wat aanrakingen.

Ze heeft een goddelijk latina lichaam met mooie rondingen. Ze luistert naar je wensen en spreekt goed Engels. De sfeer is goed en er speelt wat muziek.

Een hele knappe vrouw met verschillende mogelijkheden. Ze vraagt ook niet om je te haasten, gewoon je ding doen.

Herhalingsgevaar 100 procent!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Wat een zalige dat! Als je de moeite neemt om haar ook een beetje te plezieren dan krijg je daar zeker een zalige tijd voor terug! Zeer knappe verschijning, zoals op de foto's. Lief, beleefd en netjes! Tip: de 50€ extra om te pijpen zonder condoom vond ik meer dan de centen waard!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan