Recensie Antonia 2p, G1,T5 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bennymooi

Wandelaar
42
08/08/21
23
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Soft SM
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag was het mooi weer, en dus naar de Achterdam gereden voor een lekkere date. Door dit forum wist ik dat mijn favoriete dame er niet was, maar mijn hormonen wonnen het weer eens van mijn verstand.
Na een paar rondjes te hebben gelopen ben ik uiteindelijk bij Antonia naar binnen gelopen. Ik had zin in een lekkere facesitting sessie, en ondanks dat ze geen meesteres is, bood ze dit evengoed aan. Ik had haar verteld dat ze me lekker mocht gebruiken, en dat deed ze, of in ieder geval, ze deed haar best. Ze vroeg €50,00 maar ik heb haar 60 gegeven. Na het uitkleden ben ik op bed gaan liggen waarna ze lekker met me speelde en vroeg haar borsten te verwennen. Daarna vroeg ze me te vingeren. Ze was nog wat droog en trok mijn vingers uit haar vagina, waarna ze deze in haar mond deed om ze lekker vochtig te maken. Daarna kon ik weer verder. Vervolgens kroop ze bovenop me en spuugde ze voorzichtig in mijn mond.
Daarna ging ze bovenop mijn gezicht zitten zodat ik haar lekker kon verwennen. Ik wordt verschrikkelijk opgewonden als een vrouw met mooie lange kousen aan op mijn gezicht gaat zitten. Dat ze het waardeerde kon ik goed proeven. Ik denk dat ze bang was om te komen, en ze stapte van me af, deed een condoom om mijn hard geworden penis en begon me heerlijk te pijpen. Ook deepthtoat. Daarna namen we beide een flinke snuif poppers waarna ze me heerlijk klaar reed.
Ondanks dat ik het idee had dat ze wat moest wennen aan een dominante rol heb ik toch een heerlijke date gehad.
 
Dat vind ik ook. Beetje afgeleefd en doorrookt gezicht.
Een keer geweest geloof ik, was voor mij genoeg.

Verder ook hele / te zwarte tandjes wat ik mij herinner. Hou ook niet van gebleekt, maar altijd nog beter dan dat.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan