Recensie Antonia, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pm69

Vaste klant
183
25/09/22
140
31
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9497258-antonia
Totale kosten (in euro)
140
Helemaal mijn type als het op uiterlijk aankomt. Add op kinky viel me al op toen ze 2 dagen geleden in Utrecht adverteerde. Gisteren contact gehad over date vandaag en ik moest vandaag contact maken. Ik had eigenlijk al andere wandelplannen gemaakt maar nog niets gereserveerd toen ik dacht ik stuur haar toch een berichtje. Snelle reactie. Ik kon langskomen. Ik weet niet zeker of er een booker tussen zit. Aanvankelijk vermoede ik het wel gezien de reactie snelheid, maar er werden ook vragen per WhatsApp gesteld die je niet van een booker verwacht. Op de locatie kwam ze met de telefoon in de hand naar beneden om mij op te halen dus nam dat mijn vermoeden weg.

Slanke dame van de foto's. Was schijnbaar net uit bed gekropen. We kwamen aan in een rommelige hotelkamer. Sigaretten lagen op het nachtkastje en in de verte bespeurde ik een wietlucht. Kleren uit. Lekker slank ding. Stoppels bij haar poes. Ik mocht 100 euro afrekenen voor 30 minuten en ze wilde 40 extra om gebeft te worden. Via WA had ik al gevraagd naar de mogelijkheden van standje 69 en dat kon. Ik nam plaats op bed. Rubbertje eromheen en knielend naast mij begon ze te pijpen. Ik vroeg om mijn favoriete nummer en ze zei dat is extra...:mad:

Categorisch heb ik dat geweigerd en aangegeven dat ik het heb gevraagd en ik ook zonder morren extra heb afgetikt. Ze ging overstag. Ik moet zeggen lekkere poes heeft ze. goede smaak, goede geur, stoppels, precies zoals een poes moet zijn. Ze werd ook lekker nat.

Vervolgens dacht ik de 30 minuten vol te neuken en vroeg ik om te beginnen met doggy. Dat kon helaas niet. Missio moest het worden. Zij op haar rug ik schoof hem er in. Krampachtig hield ze haar benen "stijf" met gebogen knieën en heupen. Tot overmaat van ramp ook nog het bekende handje....


Het duurt meestal best even tot ik klaarkom en dat is als de dame lekker is en meewerkt. Ze was wel lekker maar werkte niet mee.

Dus opgestaan en pand verlaten.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan