Recensie Antonia (Bulgaarse), Amsterdam, Oudezijds Achterburgwal 67(1) 5,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 545

Guest
Nou, eindelijk deze week in de gelukkige gelegenheid geweest deze bloedmooie Bulgaarse aan haar raam te schaken voor een stevig potje seks. Echt wel geluk mee gehad, want deze dame zie je hèèèl erg weinig werkloos staan te kijken achter haar raam op nummer 67 hoek Oudezijdsachterburgwal en Bloedstraat. Raamnummer waar ze werkt is volgens het kaartje raam nummer 1. In ieder geval het eerste raam rechts naast de Redlight Bar.
Dat je haar weinig "vrij" ziet staan is niet voor niets. Nou, geen wonder dat klanten bij haar aan de lopende band in en uit lopen. Deze dame biedt namelijk een service waar je letterlijk stil van wordt. Wat een klasse dame is dit zeg! En wat een bloedmooi model is dit! Nou, daar kan menig Hollywood star nog een puntje aan zuigen. Wat een bloedmooi lichaam zeg en wat een geweldige borsten. Wat een leuke vriendelijke en nette meid ook. Deze is goed opgevoed.
Seks is niet meer van deze planeet. De dame moedigt je aan haar flink te neuken. Nou, het zweet liep me van het voorhoofd in de missio zeg! Lekker afgemaakt in een geweldige doggy met zicht op haar ranke super mooie lijf. Wat een meid! Wat een ervaring!
Hier ga ik vaker terug komen. Maar aan de andere kant, er valt daar nog zoveel meer te ontdekken. Weet niet wat andere wandelaars verkeerd doen als ze zeggen dat zij de Wallen als tourist trap ervaren. Werkelijk, ik heb daar nog geen enkele slechte ervaring gehad. Integendeel! En dat kan ik allesbehalve zeggen van Duisburg waar ik vroeger liep en je toch echt wel om de zoveel tijd een flinke tmm te pakken had.
Conclusie: Antonia kan ik van harte aanbevelen. Probleem is wel dat je eerst moet zien haar te pakken te krijgen. Want zoals gezegd wordt ze zeer veel geboekt en vind je haar nauwelijks "vrij" achter het raam.
 
Dit is dan wel opvallend want voor mijn gevoel staan er op dat stukje Bloedstraat meestal alleen maar transseksuelen?!? Aan de overkant net voor de AH wel wat echte dames, maar de beide kanten van de Bloedstraat richting OZA staan toch vol met transen?
Of staat er dus af en toe wel eens een mooie echte dame tussen die ik dan niet zie omdat ik stug voor me blijf kijken tot ik het hoekje om ben??
 
Dit is dan wel opvallend want voor mijn gevoel staan er op dat stukje Bloedstraat meestal alleen maar transseksuelen?!? Aan de overkant net voor de AH wel wat echte dames, maar de beide kanten van de Bloedstraat richting OZA staan toch vol met transen?
Of staat er dus af en toe wel eens een mooie echte dame tussen die ik dan niet zie omdat ik stug voor me blijf kijken tot ik het hoekje om ben??
Antonia staat op 67 nummer 1. Dat is een raam aan de Oudezijdsachterburgwal. Dus al aan de gracht rechts naast de Redlightbar. Om het hoekje aan de Bloedstraat staan inderdaad grotendeels transseksuelen met een enkele gewone dame ertussen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Antonia, Bulgarije, Oudezijdsachterburgwal 67
 
en nu wachten op alle andere positieve recenties (y)
Als je ziet hoe vaak zij bezet is...........dan zouden die recensies er al lang moeten zijn. Zij is echt bijna continue bezet.
Blijkbaar schrijft slechts een zeer klein percentage van alle wandelaars op fora zoals deze.
Maar dat was mij al duidelijk toen ik nog in Duisburg liep en de zaken daar nog goed liepen. Daar zag je ook meiden die continue bezet waren en wandelaars in en uit liepen. En toch vond je nergens een recensie van desbetreffende dame.:oops:
Ik zou willen dat wat meer wandelaars gingen schrijven zodat de fora weer wat levendiger worden dan nu. Want het is momenteel op alle pay6 fora een behoorlijk dode boel.
 
"(-) dat wat meer wandelaars gingen schrijven (-)"

Mannetjeszoogdieren bezitten van nature de basisvaardigheden wat betreft het tijdelijk opvullen van bepaalde gaatjes, maar niet per se de vaardigheden nodig voor schriftelijke praatjes. Die laatste competentie moet door die dieren die zich uiterst overmoedig homines sapientes noemen worden geleerd en dan nog acht niet iedereen zich wat dat betreft vaardig.

Daarnaast: voor vele wandelaars is klaarkomen precies dàt. Ze zijn er (even) klaar mee, Dus waarom een en ander schriftelijk nog eens overdoen.

Daarnaast: voor sommigen is wat er is gebeurd tussen de (in casu imaginaire) lakens privé. Hetgeen zij dan zo willen houden.

En ten slotte: velen wandelen wèl door de straten van plezier maar niet door recensies, berichten en filosofieën hier.

Een forum als dit is hun onbekend. Vaak doen wij alsof het begrip "wandelaars" equivalent is aan "gebruikers" hier, maar talrijke lieden wandelen in duisternis, niet beschenen door de verhelderende lichten die schijnen op een forum als dit.

Blijft uiteraard het (voor sommigen schrijnende) kwantitatieve verschil in schrijfsels tussen die over bijvoorbeeld Amsterdam (drie "buurten") en die over Den Haag (nog maar twee van de ooit drie).

Voer voor een "woke"-socio-psychologisch postdoc-onderzoek ...
 
"(-) dat wat meer wandelaars gingen schrijven (-)"

Mannetjeszoogdieren bezitten van nature de basisvaardigheden wat betreft het tijdelijk opvullen van bepaalde gaatjes, maar niet per se de vaardigheden nodig voor schriftelijke praatjes. Die laatste competentie moet door die dieren die zich uiterst overmoedig homines sapientes noemen worden geleerd en dan nog acht niet iedereen zich wat dat betreft vaardig.

Daarnaast: voor vele wandelaars is klaarkomen precies dàt. Ze zijn er (even) klaar mee, Dus waarom een en ander schriftelijk nog eens overdoen.

Daarnaast: voor sommigen is wat er is gebeurd tussen de (in casu imaginaire) lakens privé. Hetgeen zij dan zo willen houden.

En ten slotte: velen wandelen wèl door de straten van plezier maar niet door recensies, berichten en filosofieën hier.

Een forum als dit is hun onbekend. Vaak doen wij alsof het begrip "wandelaars" equivalent is aan "gebruikers" hier, maar talrijke lieden wandelen in duisternis, niet beschenen door de verhelderende lichten die schijnen op een forum als dit.

Blijft uiteraard het (voor sommigen schrijnende) kwantitatieve verschil in schrijfsels tussen die over bijvoorbeeld Amsterdam (drie "buurten") en die over Den Haag (nog maar twee van de ooit drie).

Voer voor een "woke"-socio-psychologisch postdoc-onderzoek ..
wat heeft dit van doen met Antonia?
 
Niets. Alleen het citaat komt uit een stukje hierboven. Ben automatisch hier gaan schrijven. Kom nog uit de tijd van de rotsschilderingen: digitaal in de ruimste zin van het woord zeer onhandig. Verontschuldigingen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan