Recensie Antonia, Den Haag, Geleenstraat 110p k11 4,06 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lekker bezig

Stamgast
Forumpionier
281
09/07/21
248
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Vorige week bij Antonia geweest.
Ik kende haar al van voor corona en dat was goed bevallen.
Lekker lijf en fris poesje
Buiten p+n is laat ze er ook graag aan likken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels al een paar keer bij deze mooie lange dame geweest, en niet teleurgesteld over de verleende diensten. Telkens standaard pakket afgenomen met beffen als extra. Pijpen doet ze voortreffelijk, met rubbertje, ze doet geen cim. Heerlijk poesje, on top en doggy doet ze lekker mee.
Niet gesleuteld aan haar lichaam en geen tats, kom je niet vaak meer tegen deze combi. Enige nadeel is dat ze heel strikt op de tijd is en af en toe zeurt over randzaken. Maar ga zeker terug.
 
Vanavond tegen sluitingstijd weer geweest. Heeft het echt retedruk, kon snel naar binnen glippen toen het gordijntje open ging. Weer hetzelfde, top en een beetje zeuren. Voor mij nog steeds een van mijn favos ? Stonden er weer 2 te wachten toen ik wegging ?
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Antonia vele malen zien zitten met haar "Albania"-papiertje, nooit naar binnen gegaan. Zie viel me wel altijd op als een van de mooiste dames van de straat (slank, heel mooi gezicht, geen plakplaatjes, ijzerwerk of siliconen).
Soms moet je jezelf dwingen om iets nieuws te proberen. Er waren in beide straten diverse favorieten aanwezig, maar ik had in geen van allen echt zin. Dus nu eindelijk een keer bij Antonia naar binnen gegaan. Basisprijs 50 euro, pzc mogelijk voor 50 euro meer, maar geen CIM. Ze wast je uitgebreid vantevoren. (Wel met zeep natuurlijk :LOL: die regel van pik alleen maar met warm water wassen, nooit zeep gebruiken!! is voor een wandelaar onmogelijk na te leven.)

Pijpen deed ze zeer goed, langzaam en met gevoel, en ze gaat zo zitten dat alles goed te zien is. Ze heeft niet de afstandelijkheid die je misschien zou verwachten van een zo mooie vrouw, maar komt lekker tegen je aanliggen. Mij klaartrekken lukte niet, dus voor het laatste stukje moest ik er zelf een slinger aan geven. Ook dan blijft ze lekker bij je, likjes aan tepels etc., en ze springt niet gelijk van het bed zodra je klaarkomt.

Ik ervoer geen tijdsdruk, en een normaal zakelijk maar niet ongezellig babbeltje is zeker mogelijk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Antonia staat nu zo'n drie jaar met d'r mooie lichaam in de passage van 110, een dame die ik in het verleden wel eens bezocht heb, maar daarna een hele tijd niet. Het blijft een mooie dame die vaak bezet is en sinds kort kwam daar toch weer de behoefte voor een bezoek. Na vandaag weet ik ook weer hoe goed ze is.

Twee weken terug wilde ik gaan, maar na een snelle pispauze bleek ze alweer bezet. Vandaag zag ik haar weer staan en stond ik vlot binnen.

Antonia was gelijk vriendelijk en stelde zich netjes voor. In het Nederlands ook, dat is ze sinds kort aan het leren. Ik wist toen ook al dat dit een hele andere ervaring zou gaan worden.

Afgesproken bij de standaard ook pzc te doen. Na het uitkleden wast Antonia de leuter lang en uitgebreid, daar begon het plezier al.
Na de melding dat cim niet kon plaatsgenomen en begonnen met verkennen. Dat doet zij ook, lekker langzaam. Dit langzame gaat door met het pijpen, ze heeft ook goed door waar de voorkeur ligt en hoe te handelen.
Na het pijpen het condoom erom en zij bovenop. Weer lekker, rustig en met oogcontact. Vervolgens doggy waarin de prachtige kont ook goed tot recht komt en het daarin afgemaakt.

Zo vriendelijk als het begon sluit ze het ook af en liep ik tevreden weer naar buiten.

Antonia is een topper met voor mij een hoog herhalingsgevaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dvp is zeer geliefd in deze straat. Is vaak bezet. Al enkele keren bij haar geweest. Mooi gezicht en slanke lichaam. Soms sta je echt in de rij voor haar. Zeer bekend al onder de wandelaars. Met haar goede service komt je snel terug. Alleen is de ene keer de klik beter als een andere keer. Als zij druk hebt gehad is ze minder actief. Maar blijft altijd lief en beleefd. Een aanrader
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
I went to Geleen at around 10pm and did a quick walk around, saw Antonia and after a quick talk at the window I went inside. We agreed on oral without condom and 69 for extra 50.

She washed my cock and massages it clean which was a nice feeling. I laid on the bed and she gave really good blowjob, good rhythm and lots of feeling. We then did 69 and she was massaging my balls at the same time. We did missionary and I came after about 5 minutes.

Nice slim attractive girl with nice nipples, I would return
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Antonia op bezoek geweest. Zij is een van mijn vaste dame die ik regelmatig bezocht. Mooi gezichtje en super lichaam. Borsten zijn naturel, cupmaat B met relatief grote stevige tepels, lekker om te likken en zuigen. Zij weet precies wat ik van haar verlang. Zonder gevraagd te worden, na het wassen ligt zij dwars op bed en biedt zij aan haar kutje om te beffen, hier krijg ik er nooit genoeg van. Af en toe stop je met het beffen en kijk je met starende blik hoe mooi het is, haar nullipara (vrouw die nog nooit gebaard heeft) kutje. Vervolgens in 69 positie heb ik het kutje in z'n geheel in mijn mond gestopt en gezogen, wauw jammie jammie. In missionaris ben ik met condoom klaar gekomen in haar kutje. Wassen, aankleden en aftertalk over haar lieveling Albanische gerechten. Tot de volgende keer Antonia!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ter afwisseling van priveontvangst ook bij haar geweest. Mooie dame, en alles was gewoon goed (pijpt erg lekker en uitzicht in doggy is genieten), hoewel het zakelijke en het op tijd gerichte wat je meer bij de ramen hebt tov priveontvangst toch minder mijn persoonlijke voorkeur heeft.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week na erg goeie seks met Tatjana van Doubletstraat werd ik verliefd , ik ben met een vriend naar Geleenstraat gegaan en Antonia bezocht.
Pijpen deed ze erg lekker en we deden lang normale positie en daarna met aftrekker kwam ik klaar.
Met Antonia heb ik erg goeie seks gehad en had ook geholpen tegen verliefdheid op Tatjana , ondanks Tatjana ook een van mijn topfavoriet is.
Een topper is Antonia
 
Ik heb haar 1 keer bezocht, omdat ze mij altijd probeert te ronselen om haar te bezoeken, maar zij is niet echt mijn type, maar ik heb haar toch bezocht gewoon om te ervaren hoe zij is. Ze is idd aardig en vriendelijk en dat waardeer ik wel, en haar service is ook wel goed.

Alleen ik hou er niet van als dames echt strikt op de tijd letten en zeggen dat je nu moet klaar komen als je bezig bent, dan geniet je niet echt. Dat is de enige minpunt voor de rest is zij gewoon aardig en vriendelijk.

Maar ik zou haar niet nog een keer bezoeken, omdat ze gewoon veel klanten heeft en mensen wachten om haar te bezoeken en ze is heel vaak bezet, daarom is ze denk ik zo strikt met de tijd. Zulke dames bezoek ik liever niet.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame eindelijk is bezocht ze stond lang op het lijstje. Heeft het heel druk staan in de avond continu mannen om haar raam te hangen en wachten dus om haar te spreken moet je een goede timing en wat geluk hebben. Dit was gelukkig gelukt en na een korte onderhandeling eindelijk kennis maken bij dit knappe poppetje.

Eenmaal binnen hangt er een relaxte sfeer en wast ze zichzelf en vervolgens mij. Korte babbel wat complimentjes over en weer en op bed gaan liggen ze kwam op me en gaf wat kusjes in me nek en wreef met haar hand over me ballen. Ik kreeg er al snel zin in en hoe meer zin ik kreeg hoe meer ze begon te zeggen why you come to small body with dick like this haha blijft leuk. Eenmaal op sterkte kwam ze schuin naast me en pijpte gevarieerd ik kon goed bij haar kontje en had goed uitzicht. Daarna over naar 69 en hierbij liet ze zich goed likken en merkte ik dat ze steeds intenser begon te pijpen. Toen ze eenmaal goed nat was tijd voor seks. Begonnen met missio waarbij ze goed kijkt naar je en diep en hard genomen kan worden. Persoonlijk vond ik haar niet erg strak aanvoelen. Daarna doggy tegen dat heerlijke kontje waarbij ze goed mee doet en realistisch kreunt. Daarna zij on top met opnieuw veel oogcontact daarna cd er af en ze kwam schuin naast me liggen gaf kusjes in me nek en trok me af met olie. Dit was heerlijk en uiteindelijk op deze manier klaargekomen. Daarna rustig gelegen en gepraat om vervolgens beide aan te kleden. Dame geeft aan dat ze ontzettend veel klanten heeft en hier erg blij mee is dus heren neem de gok zou ik zeggen het is een veilige keus voor een prima service van een knap poppetje.


Mij ziet ze nog wel is terug als ik behoefte heb aan dit type uiterlijk.

Groet,

The Fishermen
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik liep langs Geleenstraat, ik zat te overwegen om naar Doubletstraat te lopen en Tatjana of Bibiana te bezoeken.
Ik wou eerst niet bij Antonia , Antonia zag mij en zwaaide naar mij.
Ze wist mij toch binnen te krijgen.
Pijpen deed ze erg lekker, daarna normale positie en daarna trok ze me af en ik kwam klaar.
Het was weer een genot om met die bloed mooie vrouw te neuken.
Ik wil Antonia niet te vaak bezoeken, ik wil er niet verliefd op worden.
Antonia kan nog niet aan Tatjana tippen , Antonia komt wel bij Tatjana in de buurt.
Ze zei dat haar leeftijd 24 jaar is.
Mij ziet Antonia zeker een keer terug , alleen uitkijken dat ik er niet verliefd op word.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was ook wel gecharmeerd van Antonia. Mooi figuur en lekker lichaam. Heb haar heerlijk op de rug gelegd en je mag dan lekker diep doorstoten. Ze deed de beentjes wat optrekken wat zeker hielp om snel het condoom vol te spuiten.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vanavond ook langs geweest bij Antonia, maar het is mij wel duidelijk dat ik haar heb getroffen op een minder moment.
Ik was me aan het uitkleden toen ze werd gebeld door haar moeder.. ze gebaarde mij om muisstil te zijn zodat haar moeder mij niet hoorde. Het was een kort gesprek, maar ik had gelijk de indruk dat ze we met haar gedachten niet bij was.
Ik kleden mij uit en zij deed haar slip uit. Haar top bleef aan, deze deed ze alleen omhoog. Ze heeft wel mooie borstjes. Gelijk het condoom om m'n slappe lul begon ze te pijpen.. Op zich prima, maar wat voorspel had leuk geweest.
Toen even doggy wat lekker was met haar mooie kont. Daarna missio.. ik was inmiddels denk 10min binnen begin ze over de tijd te mekkeren.. Als ik iets een afknapper vind 😣 Ik meen dat de Geleen 20min was ipv 10.
De sfeer was nu wel weg, dus maar met de hand afgemaakt en m'n eigen buik bevuilt..
Aankleden gebeurde in serene stilte. Ik vind Antonia niet heel gezellig in de omgang, en vrij emotieloos..
niet echt een top ervaring voor mij. Herhaling acht ik onwaarschijnlijk.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
na een teleurstellende sessie met kim kwam ik deze vrolijke en mooie dame tegen ze was heel blij me te zien en zei dat ik al eerder binnen was geweest terwijl het me eerste keer was haha nou ja ook goed. Ik me tool gewassen en plaats genomen op bed. antonia bracht het condoom lekker aan en pijpte me met diepe halen heerlijk gewoon ze kijk me hier erg ontdeugend bij aan . toen me tool titanium hard was heb ik ook antonia op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en begon haar lekker te pompen dit ging heel goed. hierna heb ik nog doggy gedaan met antonia ze heeft een mooi kontje hiervoor het duudrde ook niet lang voordat ik grommend in haar klaar kwam heerlijk
antonia is een lieve jonge meid met een mooi kutje het is een genot om naar haar toe te gaan ze neemt echt de tijd voor je
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan