Recensie Antonia, Leuven 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 6147

Wandelaar
52
19/12/21
16
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-am-your-fantasy.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laat ik eerst al even meegeven dat dit nog maar mijn 2de keer is dat ik naar een dame ga (op vrij korte tijd, zat maar 1 dag tussen de eerste). Of mijn recensie 100% correct is, idk. Ik ga gewoon zeggen wat ik ervan dacht.

De communicatie verliep vlop in het engels via Whatsapp. Eenmaal aangekomen (was in een hotel) kwam ze mij beneded halen. Toen ik haar zag was ik al enorm blij dat zij het was. Wat je op de foto ziet, is wat je ook effectief krijgt. Een super klein iemand (1m60). En zoals elke "normale" persoon vroeg ze direct of dat ik het niet koud had in mijn korte broek met dit weer ('t was -2 °c ofz, call me crazy)😆. Mijn antwoord (zoals altijd) is neen met dan nog een beetje uitleg erbij.
Eenmaal aangekomen op de kamer waren wij nog even aan het praten en probeerde ze mijn handen op te warmen (via de verwarming). Dit deed ze terwijl ze op een toffe manier mijn handen aanraakte. Kinda loved it. Daarna direct betaald en toen begon het.
Beide kleren uitgedaan en toen ik ze volledig naakt zag had ik toch even van... "wow wat een lekker lijf". Obv niet direct gezegd en voor mijn eigen gehouden.
Daarna ben ik op het bed gaan liggen en kwam ze naast mij zitten. Nog even wat gepraat over van alles en nog was. Ik moet wel zeggen, ze voelde enorm goed/zacht aan.
Ze heeft een jasje rond mijn jonge man gedaan en is ze begonnen met bj en handjob (mixed). Daarna is het overgeschakeld naar cowgirl, reverse cowgirl, doggy en trg naar bj en handjob.
De cowgirl vond ik opzich wel lekker hoe ze het deed. Zeker hoe het lichaam tegen de mijne kwam. Al moet ik zeggen dat de 3 niet zo lang duurde. Doggy is wss mijn schuld. Zoals in het begin aangehaald, het is de eerste keer dat ik zo'n dingen doe (yes, incl. sex... op 26jarige leeftijd...Ik ken er dus niks van).
Het langste waar ze mee bezig was was het laatste stuk bj en handjob. Dit voelde redelijk "ruw" aan maar kan ook aan de condoom hebben gelegen (kwam ze mij ook vertellen nadat ik mij heb gedouched). Het voelde in ieder geval al een pak beter zonder.
Ze moest op een bepaald moment stoppen omdat ze krampen had. Uiteindelijk na een tijdje heb ik (zoals bij de eerste keer en ook omdat het nog maar 10 minuten was) erzelf voor gezorgd dat ik klaar kwam.
Op zich wel een toffe ervaring. Maar ik denk dat het probleem eerder bij mij lag... Mijn jonge man was ook niet 100% hard. Aan wat het ligt geen idee tbh (wss de condoom)...
Ik voelde opzich in het algemeen niet echt veel (idem voor eerste keer en dan bedoel ik ni de click tussen 2 personen maar de sex zelf). Maar dat kan ook gewoon puur aan mij liggen. Misschien ben ik "immuun" voor die dingen? Al is het zo dat als ik JILL gebruik, is het vaak na 30 seconde done 🙃.
Het is ook zo eenmaal dat het done is en ik terug thuis ben... mijne jonge man wel 100% is............ Wss de zenuwwe xd

2 Kleine nadelen dat ik direct kan geven was het gebit en gsm. Er miste hier en daar wat. Maar dat vond ik opzich niet echt erg (denk ik) want al de rest van haar was top notch!!
En ze zat een paar keer op haar gsm.

Een "semi korte" samenvatting.
- Ik was snel op mijn gemak. Was nogal zenuwachtig.
- Wat je ziet is wat je krijgt. Een super lekker ding (mijn mening ofc) en buiten het gebid (was voor mij normaal niet echt erg).
- Zat wel een paar keer op haar gsm.
- Was wel een toffe ervaring. Voor herhaling zeker mogelijk. Maar eerder later voor wanneer ikzelf meer durf/ervaring heb.
- Ze probeerd zo goed mogelijk engels te praten en dat was wel nice. Mijn engels was ook niet 100%.
- Als ik mij niet vergis koste klaarkomen op haar lichaam extra. Al staat dat gewoon bij intiem.

PS: recensie is mss random but hey...
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook eens bij haar geweest. Ze is ideaal als het 1 van je eerste keren is omdat ze zeer sociaal is. Ze is in het echt ook knapper dan op haar foto's.

De seks en het pijpen vond ik matig. Ze adverteert met GFE, maar als je haar vastpakt en kust merkte ik toch wel dat ze dat liever niet te veel deed. Haar tanden vielen nog wel mee wat ik mij herinner, gewoon niet perfect recht. Voor de rest wel een heel vriendelijke madam.
 
Ik ben ook eens bij haar geweest. Ze is ideaal als het 1 van je eerste keren is omdat ze zeer sociaal is. Ze is in het echt ook knapper dan op haar foto's.

De seks en het pijpen vond ik matig. Ze adverteert met GFE, maar als je haar vastpakt en kust merkte ik toch wel dat ze dat liever niet te veel deed. Haar tanden vielen nog wel mee wat ik mij herinner, gewoon niet perfect recht. Voor de rest wel een heel vriendelijke madam.
idd, zoals eerder gezegd, supper knappe dame en enorm vriendelijk. Kussen enz is niet echt mijn ding. Niet omdat ik het niet kan maar atm gewoon liever niet.
Dus dat was geen probleem voor mij.
 
Heb al 2x bij deze dvp geweest en ga zeker nog terug, ze is idd mooier dan haar foto's, ze praat wel graag , kussen deed ze niet en ja haar gebit is niet perfect maar ze gaat er iets aan doen binnenkort, geen klachten heb haar 3x moeten vragen om ff te stoppen anders haalde ik de 45min niet 😄
 
Ik zou zeggen vrij discreet. Nu het is wel in (bijna centrum) Leuven... Moet je dus in je achterhoofd houden. Al ga ik wel 's avonds wnr het donker is (minder volk in de straat).
Ja gaat niet binnen kunnen omdat het gebouw werkt met een vingerscanner of badge? Iets in die aard in ieder geval.
Er is een Qpark parkeerplaats op nog geen minuut van haar. Het moment je iets stuurt wanneer je je auto verlaat (en ze leest het) zal ze naar beneden gaan. Je staat er in ieder geval niet langer dan een minuutje te wachten (bij mij is dat toch).
 
De zo positieve reacties zijn niet terecht volgens mijn ervaring. Sociaal is ze inderdaad, open en praat graag en idd een aantrekkelijke verschijning maar het werk zelf.. kon ni rap genoeg buiten zijn. Direct recht zuigen, wat rijden, doggie en gedaan. Niets te beffen, baffen, likken, kussen of wat ook: heb zelf poesje niet gezien... Hup rap geld verdienen, dit was mijn ervaring dus eerste en laatste keer bij deze!
 
Ik zeg niet dat het bij jou het geval was maar soms kan dat ook liggen aan het feit dat ze hun periode hebben.
Heb ik ook al meegemaakt, uiteindelijk dan toch kunnen vingeren (zou wou liever vingeren dan beffen, achteraf geen spijt van) en daarna zie je dat er een beetje bloed aan de vingers hangt, niet aangenaam!
 
Heb al 2x bij deze dvp geweest en ga zeker nog terug, ze is idd mooier dan haar foto's, ze praat wel graag , kussen deed ze niet en ja haar gebit is niet perfect maar ze gaat er iets aan doen binnenkort, geen klachten heb haar 3x moeten vragen om ff te stoppen anders haalde ik de 45min niet 😄
die onlangs bij Antonia in Leuven was
 
Gisteren redelijk wat nummers moeten bellen voor er een dame de telefoon opnam (de business draait blijkbaar goed, en ik gun het hun voor 100%!). Uiteindelijk dus bij Antonia terechtgekomen. Ze ontvangt trouwens niet meer in dat hotel, wel in een rijhuis in een heel rustige straat, niet ver van de Vaartkom.
Gedroeg zich vrij zakelijk/professioneel, maar niet onvriendelijk. Voor mij is dat goed, houd niet zo van dat fake GFE gedoe.
Zette zich meteen aan het pijpen aan een stevig tempo alsof het een wedstrijd was 😄. Dan cowgirl en doggie, en heel lang kon ik het niet meer ophouden 🤪. Heel geil dat ze je tijdens de daad met een glimlachje om de mond blijft aankijken. Praatje achteraf, ze lijkt me een intelligente meid die weet wat ze doet en wil. Ik ga er nog wel eens terug.
 
Heb haar ook eens bezocht. Ze ontvangt inderdaad in een klein rijhuis niet ver van de Vaartkom. Mijn ervaring was eerder dat het heel zakelijk/professioneel overkwam. De dame was vriendelijk en praatte eigenlijk best veel. Toen ze wist wat ik doe van beroep heeft ze me ook enkele moedervlekken laten nakijken 😅.

Ik moet enkele collega's hierboven bijtreden. Het moest allemaal snel gebeuren. Ik had haar gereserveerd voor een uurtje maar stond na 45 minuten terug buiten. Kleren moesten uit, ze begon mij direct af te trekken en deed er een condoom op en begon te pijpen. Dan heeft ze me een tijdje hard en snel bereden. Toen ik aangaf dat ik ging klaarkomen stopte ze, ging ze van mij af en trok ze me verder klaar waarbij ze me op haar borsten liet komen. Snel opfrissen, verder praten en dan ronde 2 waarbij ze me met condoom stijf pijpte, me heeft bereden en ik haar daarna in doggy heb genomen. Gevraagd als ik op haar kontje mocht komen wat ze ook heeft toegelaten.

Al bij al viel het mee maar voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-am-your-fantasy.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Net mijn eerste keer bij Antonia geweest, exacte belevenis van wat hierboven allemaal geciteerd staat.
Haar tanden waren wel echt geen probleem voor mij zelfs omdat ik daar ook normaal redelijk rap op afknap. Een GFE is het wat mij betreft wel echt totaal niet wat ik wel spijtig vond. Knap koppie maar haar lichaam was gewoon oké.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-am-your-fantasy.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs ook geweest voor 30 min en was 70 euro. Parkeren kon gratis op parking Bodart en vandaar een 5 min wandelen. Ze was idd oke, niet zo speciaal. Werkte het naar mijn mening gewoon af zonder gfe en praat nogal veel ipv te neuken of lang te pijpen. Goed voor 1 keer vrees ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan