Recensie Silvie, Dianes Secret, Den Haag (vh Antonia, Den Haag, Doubletstraat 75p k4) 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4365158-silvie
Totale kosten (in euro)
165
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Silvie

Naar DS gegaan zonder afspraak maar in de hoop Silvie te treffen, want haar foto's spraken me erg aan. Recensies hier had ik niet gelezen.

Ze ziet er precies uit als op de foto's, niks gephotoshopt aan zou ik zeggen. Alleen het portret vertekent misschien wat. De foto's zijn duidelijk bij DS gemaakt. Volgens de tekst op Kinky door Britt, dat zal haar collega zijn.

Beffen was lekker. De seks was OK, maar niet zo bijzonder. Handje is er wel bij doggy, maar dat vond ik eigenlijk wel lekker, zeker wanneer ze je geschoren ballen aanraakt tijdens de seks.
Ze wilde het met haar condoom doen, die is wat dikker dan wat ik zelf meeneem, dat maakt toch een beetje verschil.


Ze is wat in zichzelf gekeerd denk ik. Wel klantgericht. Ik mag haar graag. Wil nog wel eens terug naar haar.
 
Laatst bewerkt:
Liep laatst tegen mijn gewoonte in bij DS naar binnen. Twee dames beschikbaar: Sandra (die werkelijk in niets op de op de site gepresenteerde foto's lijkt) en Silvie. Voor de laatste gekozen. Ze heeft een mooi gezicht, met stralende ogen, mooie witte tanden en een prachtige glimlach. Ze ging zakelijk van start: ik moest zelf wassen en zij waste zich niet. Dat laatste moet ze zelf weten, ik dring er niet op aan, maar het betekent wel voor mij: niet beffen. Dus gewoon p&n en dat was best lekker. Ze pijpt uitstekend en neuken was ook fijn.
Overigens heeft ze geen strak lichaam, met name op de buik best wat vet.
Per saldo: aardig meisje, seks oké, mooi gezichtje, maar niet bijzonder. Ik kwam met hoge nood en dat pakte ze goed op. :)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Silvie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was voor werk in Den Haag. En helaas door file gestrand dus ik dacht, ik kan twee dingen doen. Of ik ga erin gaan staan of even stoomafblazen bij DS....dat laatste geworden. Gebeld en mn wensen kwa type vrouw aangegeven. Ze zeiden Sylvie is wel wat voor jou. Dat was absoluut een schot in de roos kwa lichaam en koppie wauw. De diensten waren ook prima, ze geeft voldoende aandacht maar niet mn beste ervaring. Conclusie leuk genoeg om nog een keer terug te gaan. Maar geen verslavende factor.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan