Recensie Antonia, Maastricht (voorheen Breda, Leiden, Venlo, Roermond, Den Bosch, Tilburg)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bassie

Meubelstuk
Forumpionier
1.187
06/07/21
2.061
13
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/8719330-antonia
Totale kosten (in euro)
100
Gezien de foto's dacht ik het moet maar weer eens. Afspraak is zo gemaakt. Eenmaal aangekomen wordt er direct om de verplichtingen gevraagd , waar deze bijdrage even weg gebracht wordt.
Komt dame terug, is er alleen maar oppervlakkig zoenen mogelijk, toch vooraf gevraagd of tongen mogelijk was , en dat was mogelijk. oke het zij zo , dan even aan poesje zitten, no no no not mogelijk , stom vergeten te vragen of het mocht. dan maar lekker aan Bassie zuigen zonder, en je raad het al niet mogelijk, dan maar met , ik kwam niet voor niets zullen we maar denken. Het pijpen was niet bijzonder, dan maar neuken, alleen missionaris mogelijk, en natuurlijk met handje ertussen, had ook eigenlijk niet anders meer verwacht, rubber maar volgeschoten , aangekleed en vertrokken. Zip in zip out nog geen 20 Min, en dan 100 voor 30 betalen, ook een oude rot kan zich soms verkijken op het een en ander. Dame moet maar gauw terug naar land van herkomst gaan , zullen ze geen 100 in 30 min doen denk ik.
Nog even dit , mocht je denken ,ja jonge je bent niet fris of het een of ander, altijd gedoucht, nagels kort, deo op, tanden gepoest ,geschoren, kauwgompje net uit de mond, en haar op volgorden liggen, zullen ze niet bij iedereen treffen. totaal punt van 1-10 een 3+ voor de genomen moeite om me als het ware te rippen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
had deze recensie nog niet gezien..
maar zo ver is het niet gekomen..wat een bitch..
heb ze vrijdag geappt ,uit nieuwsgierigheid..heb al eens meer mijn handen gebrand aan zo'n ogenschijnlijk zakelijk type bomvol tattoos
belt ze me meteen op terwijl ik nog op een karwei ben..nou was ik gelukkig alleen daar dus toch opgenomen..
had meteen door dat madam niet zo vriendelijk was ,kreeg ook een opmerking naar mijn hoofd van 'you can't come here in those clothes'
duh ..ik heb thuis ook een douche ,en verdomme nog schone kleren ook nog..wa denkte zelf?
toen ik de opmerking maakte dat ze zelf ook niet op de foto's leek..werd ze kwaad ..de opmerking van mij 'i want to know what camera you used ,so i can get one for myself, because it changes everything for the better '..
en kneep ze af..de hork..
wegwezen..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan