Recensie Anyelin Martinez (Brandy Mia) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Blijkbaar zijn er wel recensies terug te vinden op een andere site. Is wel in het Spaans. Geen idee van wat er klopt. Google translate.....


Als je verder kijkt op de site zijn er nog een aantal topics te vinden.
Op Youppie is er een korte recensie terug te vinden in het algemene topic van transgenders.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
16cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://distintas.net/anyelin-martinez
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heeft een heel wispelturig karakter. Zal wel van de overdosis hormonen zijn die ze nam want ze kreeg zelfs productie van melk uit haar borstjes. Te gek voor woorden. Nooit gezien. Wel een enorm lekker ding en kon leuk teasen en pijpen als de beste. Normaal laat ik pijpen 2 a 3 minuten duren en dan wil ik neuken... Zij pijpte me wel 30min. Pijpen 1min stoppen slow handjob 1min repeat... Ik stond op springen. Dan komen kussen als de beste waarop ik haar om draaide en in haar zalige kont gleed. Een zucht van genot van haar toen ik helemaal in haar zat. Zo op zijn hondjes doorgedaan tot ik even moe was. Dan ervan gerold waarop we terug wat babbelen en ze ondertussen mijn pik hard bleef zachtjes masturberen. Ze daalde af na wat tijd en begon me terug te pijpen en hief mijn kont op om het te likken en te zuigen. Ik trok haar naar mij toe om weer te tongen en duwde haar op haar zij voor lepeltje. In haar glijden was hemels. Doorgedaan zo terwijl we elkaar vast hielden met een hand met gekruiste vingers en wanneer ze zag dat ik ging komen vroeg ze van niet in haar kont te spuiten. Ik trok hem eruit voor mijn lading op haar perfecte kont te schieten maar ze keerde zich zelf snel naar beneden en nam mijn kloppend lid helemaal in haar mond. Nadien nog wat gestreeld en gepraat... En toen verliefd naar buiten gestapt.
 
Laatst bewerkt:
Is ze top en bottom?
Heeft een heel wispelturig karakter. Zal wel van de overdosis hormonen zijn die ze nam want ze kreeg zelfs productie van melk uit haar borstjes. Te gek voor woorden. Nooit gezien. Wel een enorm lekker ding en kon leuk teasen en pijpen als de beste. Normaal laat ik pijpen 2 a 3 minuten duren en dan wil ik neuken... Zij pijpte me wel 30min. Pijpen 1min stoppen slow handjob 1min repeat... Ik stond op springen. Dan komen kussen als de beste waarop ik haar om draaide en in haar zalige kont gleed. Een zucht van genot van haar toen ik helemaal in haar zat. Zo op zijn hondjes doorgedaan tot ik even moe was. Dan ervan gerold waarop we terug wat babbelen en ze ondertussen mijn pik hard bleef zachtjes masturberen. Ze daalde af na wat tijd en begon me terug te pijpen en hief mijn kont op om het te likken en te zuigen. Ik trok haar naar mij toe om weer te tongen en duwde haar op haar zij voor lepeltje. In haar glijden was hemels. Doorgedaan zo terwijl we elkaar vast hielden met een hand met gekruiste vingers en wanneer ze zag dat ik ging komen vroeg ze van niet in haar kont te spuiten. Ik trok hem eruit voor mijn lading op haar perfecte kont te schieten maar ze keerde zich zelf snel naar beneden en nam mijn kloppend lid helemaal in haar mond. Nadien nog wat gestreeld en gepraat... En toen verliefd naar buiten gestapt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.178
Berichten
718.603
Leden
33.172
Nieuwste lid
mrphi
Terug
Bovenaan Onderaan