WHEM Anzara Beauty Center

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onlangs Joema een bezoek gebracht. Vriendelijke dame en wat het spannend maakt is dat e.e.a. plaatsvindt in een normale schoonheidssalon. De klant voor mij was een dame die de wenkbrauwen liet doen. Massage is redelijk goed en erotisch deel ook. Maar het zal bij een keer blijven. Joema is niet echt mijn type qua vrouw en je kunt er niet douchen. 120 euro betaald voor een uur.
 
Een tijdje geleden bij Joema geweest. Ligt in het centrum van Antwerpen, maar voldoende parkeerplaats in de buurt. Het is inderdaad een gewoon, maar mooi schoonheidssalon waar ze ontvangt. De deur gaat op slot en je mag haar volgen naar een rustige kamer achterin.

Voor de massage doet ze even een praatje, vraagt achter je ervaring en wat je er van verwacht of wat je zeker aan bod wilt hebben tijdens de massage. Nadien volgt een korte meditatie en kleden jullie elkaar uit. Vond ik ideaal om het ijs wat te breken en de spanning al wat op te bouwen.

Masseren doet ze zeker goed. Niet zomaar gewrijf en met voldoende teasen. Terwijl je op je buik ligt speelt ze ook lekker met je sterretje! Na het omdraaien ging ze met haar knieën rond mijn hoofd zitte, zodat ik een leuk zicht had op haar poes terwijl ze mijn borstkas masseerde en verder naar beneden ging. Nadien trok ze mijn benen wat omhoog voor een heerlijke penis massage gecombineerd met wat stimulatie van mijn kont.

Ik denk dat ik in de toekomst nog wel eens terug ga
 
er staan 2 andere dames op de site, iemand die beleving al gehad?

zie net dat dat in zottegem is, waarschijnlijk de reden dat ze niet besproken worden?
 
Al even geleden dat ik hier geweest ben. Ik ga ze nog eens een bezoekje brengen. Iemand recent nog geweest?
Ik heb daar ooit eens een afspraak met gemaakt en ben moeten blijven schilderen voor de deur , ze was de afspraak vergeten te noteren blijkbaar , maar wat ik mij toch afvraag is moogt je dame ook stimuleren met vingertjes of niet ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan