Recensie Aranka, Nieuwegein 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mcfallus

Wandelaar
50
03/01/22
61
23
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/68304-aranka
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele weken geleden bij Aranka in omgeving Nieuwegein geweest. Ik was een paar jaar eerder al een keer bij haar geweest. Aranka is een leuke dame waar je een goed en leuk gesprek mee kunt hebben. Na beneden even een praatje te hebben gemaakt gaat Aranka je voor naar boven. Op de trap kan je al stiekem even onder haar jurkje kijken. In de slaapkamer aangekomen is het even knuffelen, de financiële zaken afhandelen, even opfrissen en dan verder op bed. Aranka knuffelt en zoent lekker. Je mag overal aanzitten bij haar. Rustig verplaatst het spel zich naar het bed, waar je haar uitgebreid kan ontdekken. Ze heeft heerlijke grote borsten en een heerlijke poes met dikke stevige lippen. Heerlijk om haar te beffen. Ik houd wel van een beetje vlees daar onder. Ik heb 2 keer heerlijk genoten met haar. Aranka is zeker een aanrader als je van een volle vrouw houdt. De locatie is netjes, je kan er gratis parkeren. Ze kijkt niet op de klok. Zeker voor herhaling vatbaar. De laatste keer dat ik er was, was ze iets minder fris dan de keer ervoor. Vandaar 4 sterren.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/68304-aranka
Totale kosten (in euro)
225
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij Aranka geweest voor ontmaagding. Zeer lieve dame die je op je gemak stelt in een mooie kamer. Heerlijke borsten en lekker mollig in mijn ogen. Ik heb alles niet extreem hoog (gemiddeld het meeste) beoordeeld ivm dat dit mijn eerste ervaring was en dus niet goed weet hoe goed alles was. Ik weet wel dat ik ervan heb genoten en me vrijwel nergens aan gestoord heb. Hygiëne was normaal het stonk er wel erg naar hond en haar achterwerk had ook zeker wel een geurtje. Ik snap dat dit kan , maar ik denk met een wasbeurt dat het minder zou kunnen zijn.
 
Bij Aranka geweest voor ontmaagding. Zeer lieve dame die je op je gemak stelt in een mooie kamer. Heerlijke borsten en lekker mollig in mijn ogen. Ik heb alles niet extreem hoog (gemiddeld het meeste) beoordeeld ivm dat dit mijn eerste ervaring was en dus niet goed weet hoe goed alles was. Ik weet wel dat ik ervan heb genoten en me vrijwel nergens aan gestoord heb. Hygiëne was normaal het stonk er wel erg naar hond en haar achterwerk had ook zeker wel een geurtje. Ik snap dat dit kan , maar ik denk met een wasbeurt dat het minder zou kunnen zijn.
Hygiene is wel belangrijk, of je nu een newbie bent of niet…ff de poetslap er doorheen kan iedereen. Hoort bij het vak denk ik zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan