Argentinië, Buenos Aires - BAires Girls, Federica (Massage + meer) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bad Man

Vaste klant
Forumpionier
152
04/07/21
217
4
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.bairesgirls.net/masajes/masajista-Federica-20373/
Totale kosten (in euro)
50
Eens aan de andere kant van de leeftijdsgrens gekeken, en aangezien ik een massage kon gebruiken bij Federica uitgekomen.
Het gebruikelijke WhatsApp contact, en afgesproken voor in de middag. Kreeg het adres + appartement meteen doorgestuurd, dus bij aankomst gewoon aangebeld. Ze kwam naar beneden mij ophalen, en het eerste wat mij opviel is dat ze klein (petit) gebouwd is, en dat ze er 5+ jaar ouder uitziet dan haar fotos. (Waarschijnlijk zijn ze ook een tijdje geleden genomen....)
Bij binnenkomst kort wasje, en daarna naakt op de tafel. Ze kwam met alleen een kort rokje naar binnen en begon de massage van mijn rug, benen en voeten. De massage duurde ongeveer 30 minuten, en was redelijk van kwaliteit. Voornamelijk de benen en voeten deed ze goed. Ik denk dat het gewoon komt dat ze veel te kleine handen heeft en veel te petit is om genoeg kracht te kunnen zetten op mijn Nederlandse lichaam 😉 .
Omgedraaid, en ze begon aan een goede PZC / DT sessie, met veel spuug. Mijn hele kruis werd "schoongelikt" door haar met speciale aandacht voor de ballen. Na een minuut of 10 pijpen overgeschakeld op het paardrijden. Ze wilde hem zo zonder latex erin schuiven, maar haar maar gestopt, ook al was het op dat moment zeer verleidelijk om toe te laten. na wat standjes op het bed en stoel over haar lichaam klaargekomen terwijl zij druk was zeker te weten dat ik schoon was....
Even een douche genomen, mijzelf even gewassen, en weer uit de deur.

Op zich geen slecht bezoek, maar niet een groot herhalingsgevaar.... Waarom niet? Ze was gewoon veel ouder dan ik verwacht / gehoopt had, haar borsten die waarschijnlijk 10 jaar geleden heel mooi waren met grote siliconenimplantaten, maar ze heeft heel veel gewicht verloren zo te zien, want nu zijn haar borsten jammer genoeg "vel met implantaten" erin. Maar wat ook zeker meespeelt is dat ze gewoon aan NZC wilde doen, zonder dat ik daar om gevraagd had of op gehint had.

Terug
Bovenaan Onderaan