Algemeen Ariana, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jacker

Newbie
7
11/09/22
9
1

Wat denken jullie? Heb al WA contact gehad en afspraak gemaakt om 12u vanmiddag. Ben een beetje nerveus, heb dit nog nooit gedaan. Heb de advertentie door Google gehaald (image search) en tel nr gecheckt. Kwam allemaal niks uit dus ziet er echt uit.

Echt of nep? Wat zijn de risico's? Ik hoef niet vooruit te betalen dus oplichting kan niet echt? Tenzij daar ineens een pooier staat met een wapen?? Of ben ik nu te paranoïde?
 
Ik ben blij dat jij of iemand anders het gaat proberen want 250e vind ik een veel te hoge prijs om zomaar even op te gokken. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je beroofd wordt, heb het zelf na 120 verschillende dvp's nog niet meegemaakt. Wel ben ik een paar keer teleurgesteld over de service. Ik wacht wel op meerdere positieve recensies voordat ik het ook maar overweeg. Het is namelijk wel een mooie dame.
 
Ik zal het wel even laten weten hoe het ging. Heb met meerdere van dit soort dames contact gehad die "tijdelijk" in Amsterdam zijn. Maar kan ook marketing truc zijn. Ze reageren met een WA bedrijfsaccount maar komt allemaal echt over. Zoals ik zei, al mijn Google zoektochten liepen op niks uit dus kan me niet voorstellen dat het nep is. En inderdaad 250 e is veel geld dus makkelijk verdient voor ze toch? Maar inderdaad super mooie dame… en dat wil ik gewoon een keer meegemaakt hebben.
 
Zeker een pracht van een meid.
Maar 200 euro vluggertje en 250 voor een uur?
Ze weten de prijs wel op te hogen te laatste tijd.
150 voor een uurtje komt weinig meer voor.
 

Wat denken jullie? Heb al WA contact gehad en afspraak gemaakt om 12u vanmiddag. Ben een beetje nerveus, heb dit nog nooit gedaan. Heb de advertentie door Google gehaald (image search) en tel nr gecheckt. Kwam allemaal niks uit dus ziet er echt uit.

Echt of nep? Wat zijn de risico's? Ik hoef niet vooruit te betalen dus oplichting kan niet echt? Tenzij daar ineens een pooier staat met een wapen?? Of ben ik nu te paranoïde?

Beroofd worden hoe je niet bang voor te zijn. De dames zitten in een hotel of gehuurd pand, dus dit is veel sneller te herleiden naar iemand. Als je iemand wilt beroven, dan kun je dat beter op andere manieren doen. Ergste wat je kan gebeuren is dat ze er een stuk minder goed uit ziet dan op de foto's en/of je een vrij ongemotiveerde dame treft.

Wat ik altijd wel apart vind; je komt naar NL om te werken als prostituee, daar wordt je waarschijnlijk bij geholpen door mensen die dingen regelen (werkplek, advertentie etc) en dan is er niemand die de tekst normaal kan vertalen :LOL:

@Tonnie67 deze vrouw wil feitelijk gewoon geen vluggertjes, minimum is een uur - tenzij er een gek is die 200 aftikt en direct weer vertrekt.
 
Dank nog voor de reacties. Het heeft me wel geholpen. Was best een beetje nerveus (mijn eerste keer met een DVP). Merk wel dat het lastig is af te spreken met dit soort dames. Heb er best veel gecontact maar allemaal slechte communicatie (niet of heel laat pas reageren). Ook Ariana is niet de aller beste in communiceren, maargoed. Zal even een review plaatsen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan