Recensie Ariana, Den Haag (voorheen Purmerend, Leiden, Haarlem, Zaandam, Rotterdam, Tilburg) 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob@nb

Vaste klant
Forumpionier
161
02/07/21
191
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9946473-ariana
Totale kosten (in euro)
250
Hoi,
Ik Heb Ariana in Breda mogen bezoeken maar "normaal" verblijft zij in Den Haag. Ik had het geluk dat ik haar eerste klant was. Ariane is Iraans en zeker geen afwerker. Ze doet ECHT aan GFE en ziet er fantastisch uit. De juiste vormen op de juiste plekken (wel enigszins hulp, maar niet storend). Ze had ook echte orgasmes en genoot er merkbaar van. Tongzoenen werd steeds heftiger. Daar ben ik ook een liefhebber van. Waarom zij bij mij zo'n indruk maakte was het GFE-gehalte en echt het gevoel hebben dat je een bepaalde band hebt. Verder was de erg sex goed en ook variërend. Ik vond 60min te kort en heb er ook 90min van gemaakt waarbij ik mij niet verveeld heb. Sterker nog: normaal wil ik altijd een massage maar daar ben ik niet aan toe gekomen. Ik heb veel damesgezelschap mogen ervaren (veel gereisd over de wereld), maar zij zit toch wel in mijn top drie. Hou er wel rekening mee dat pzc en beffen extra kost, maar dat is het dubbel en dwars waard.

Behandel haar wel met respect: dat verdient ze zeker

groet, Rob
 
Vanmiddag bij Ariana geweest en ik zit uren later nog na te genieten.

Ik hoef geen eigen recentie te maken want ik ben het volledig met Rob z'n recensie eens: een toppertje en ook bij mij in m'n top drie terechtgekomoen.

Nou niet allemaal tegelijk met haar afspreken (ze zit volgende week in Rotterdam).

En behandel haar netjes.
 
Ben ook geïnteresseerd in deze dame, maar 50 extra voor pzc houdt me (nog) tegen. Vind 100 voor half uur prima prijs.
Jaaa is een beetje kut als je ook dames kent bij wie pzc gwn in de standaard prijs is inbegrepen of voor een minimale toeslag...ik betaal zelf eig uit principe niet voor extra's dus als ik echt serieus pzc crave dan moet ik ergens anders heen...MAAR anders dan dat kan Ariana wel echt heerlijk/geil pijpen en als 'total experience' ver boven gemiddeld zeker ivm andere thuisontvangst dames afgelopen jaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9946473-ariana
Totale kosten (in euro)
150
Erg knappe dame, heb haar bezocht in leiden. Veel tong/zoenen , lekker rustige sex. €50 voor pijpen zonder vind ik teveel dus niet gedaan. Ga haar zeker nog eens bezoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9946473-ariana
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
I had a very horny date with this lady. I have a good click with her. I have visited her 3 times already. She received in Den Haag last time I visited her. small and pretty lady, long dark hair. A real GFE, a young and pretty lady, really know what she is doing and she also enjoyed it(I think :p). Addiction possibilities very high. :D

With help from Google translate:
Ik had een zeer geile date met deze dame. Ik heb een goede klik met haar. Ik heb haar al 3 keer bezocht. Ze ontving de laatste keer dat ik haar bezocht in Den Haag. kleine en mooie dame, lang donker haar. Een echte GFE, een jonge en mooie dame, weet echt wat ze doet en ze heeft er ook van genoten (denk ik :p). Verslavingsmogelijkheden zeer hoog. :D


Edit: For me, with multiple visits, it got better and better. :)
 
Hou er wel rekening mee dat pzc en beffen extra kost, maar dat is het dubbel en dwars waard.
Op haar profiel staat dat pzc 50 extra is, maar dat lees ik niet terug over beffen. Ik denk er nog over om 50 extra voor pzc neer te leggen, maar als beffen ook meerprijs is, dan wordt het mij te duur. Iemand ervaring hiermee?
 
Als een dame voor beffen extra vraagt, dan denk ik dat zij geen plezier heeft aan gebeft worden en dat zij het dus alleen tegen extra betaling over zich heen laat gaan. Dan hoeft het van mij al niet meer.
Het plezier bij het beffen ligt voor een groot deel in de reactie tot aan de orgasme toe, die ik met mijn tonginzet kan oproepen.
 
Als een dame voor beffen extra vraagt, dan denk ik dat zij geen plezier heeft aan gebeft worden en dat zij het dus alleen tegen extra betaling over zich heen laat gaan. Dan hoeft het van mij al niet meer.
Het plezier bij het beffen ligt voor een groot deel in de reactie tot aan de orgasme toe, die ik met mijn tonginzet kan oproepen.
Ik kan je beloven dat zij er zeker plezier aan beleefde en niet gespeeld.
Ik denk dat het gewoon een kwestie is van meer inkomen willen krijgen, het blijft toch zakelijk voor haar.
Maar iemand van haar kaliber mag dit zeker vragen. Zij is het dubbel en dwars waard
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/9946473-ariana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ariana heb ik al een keer of 6 bezocht. Afgelopen zomer had ze nog een foto van haar gezicht op whatsapp staan.
Die sprak me erg aan. Ariana heeft een zeer aantrekkelijk gezicht en een mooi figuur en mooie borsten.
De fotos op Kinky doen haar tekort vind ik. In het het echt vind ik haar er mooier uitzien.
Ze pijpt lekker langzaam en diep en langdurig en kijkt je dan ook echt aan met die bruine ogen.
Zoenen en tongzoenen doet ze ook heerlijk en langdurig. Ik ga voor de Girl Friend Experience en die heb ik zeker bij Ariana.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9946473-ariana
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Ariana ook bezocht. Super leuke ervaring.

Appcontact
Ze is erg lief op de app. Het was best wel moeilijk om uiteindelijk een afspraak te regelen maar dat was niet echt haar schuld. Helaas moest ze de afspraak de eerste keer afzeggen, maar verontschuldigde wel netjes en we hebben een week later kunnen meeten.

Uiterlijk
Op basis van de foto's zou je denken dat het een soort model is met die lange benen en dat lichaam. In de werkelijkheid is ze wat meer girl-next-door, en toch korter dan je zou denken. Maar dat vind ik persoonlijk wel fijn. Ben zelf ook niet zo lang. Met uitzondering van de benen is de rest van haar lichaam wel representatief. Beetje hulp hier en daar, maar zoals de 1e review zegt, niet storend. Op verzoek had ze voor mij een miniskirt aangedaan.

De date zelf
Voor mij was het een vrij unieke ervaring. Ze is best wel jong en haar uitstraling is dat van een studente. De manier waarop ze praat en kreunt... heel erg geil. Je hebt echt het gevoel dat je met een studente in bed ligt. Maar haar handelingen in bed zijn absoluut niet onschuldig. Wat dat betreft is ze duidelijk een professional. PZC 1 van de betere ervaringen. Veel techniek, zacht en hard. DVP's hebben allemaal een andere manier hoe ze gezoend willen worden maar met Ariana voelde het gewoon heel erg "right", wat dat betreft. We hadden de daad uiteindelijk bedreven op de bank, waarbij ze de leuning achter me vast hield terwijl ze me cowgirl bereed in haar miniskirt. Super geil. Ook missionaris gedaan, waarbij ze me vast hield en met die studentse stem je aanmoedigt... top.

Ze deed zelf aansporing tot een tweede ronde maar neuken werd het helaas niet meer voor mij. Ze heeft me dan ook gewoon lekker klaar getrokken met olie terwijl we knuffelden.

Qua gespreksonderwerpen hadden we veel raakvlakken. Het was ook fijn om eindelijk een keertje gewoon een gesprek met een DVP in het Nederlands te kunnen voeren.

Conclusie
Goeie mix van PSE en GFE. Ook nadat de afspraak een week was verzet wist ze nog aan mijn kledingsverzoek te voldoen zonder dat ik het op bracht. Ze heeft pijpskills, rijdt als een bezetene en is ook nog eens een heel leuke meid. Wel aan de dure kant maar ik ben het ermee eens met de eerdere recensenten dat ze het absoluut waard is.
 
Ik had Ariana bezocht in Leiden en Den haag. Het is een mooie dame van Iraanse komaf. We hadden veel raakvlakken dus het was best gezellig. Voor de extra's; pzc en beffen had ik geen gebruik van gemaakt, want dan word het allemaal te duur. Ik heb natuurlijk mijn grenzen :) Ik ben beide keren ongeveer 20 minuten langer bij haar geweest, dan de tijd waar ik voor betaald had. Na de laatste afspraak met haar was er wat leuks gebeurd..

Ze wilt dit werk nog 6-7 jaar doen, dus genoeg tijd voor jullie om haar te bezoeken :p
 
Laatst bewerkt:
Ik snap het wel hoor. In Dubai kan je gemakkelijk 2500 AED (omgerekend 600 euro) per uur vragen en tegelijkertijd kan je nog genieten van het prachtig weer en genieten van de stad. Daarbovenop vertelde Ariana mij dat ze dagelijks ongeveer 8 (!) klanten ontving. Dan wordt de kans steeds groter dat ze door iemand herkend wordt uit haar privéleven. In Dubai kan je, je gang gaan :)
 
Laatst bewerkt:
Zal zo'n vaart niet lopen, denk ik. Ze ontvangt niet continue, maar meestal '1 week op, 1 week af' én via whatsapp kan je meestal op voorhand toch een beetje doorkrijgen of iemand een bekende is of niet ?

Maar anyway, het risico blijft inderdaad. Ook in Dubai ?
 
Ariana vertelde me bij mijn laatste bezoek (zo'n 3 weken geleden) dat ze op vakantie zou gaan en waarschijnlijk pas weer begin komend jaar terug zou komen/zijn.

Even geduld hebben dus…

Ahhh goed om te lezen, bespaard me wekelijks checken ;) wel erg jammer, nu met die semi-lockdown zou een betrouwbaar adresje like Ariana wel fijn zijn...sinds velen hier kenner zijn, mocht iemand een vergelijkbare dame kwa looks/skills/inzet kennen wordt pm'etje zeker gewaardeerd!
 
Ahhh goed om te lezen, bespaard me wekelijks checken ;) wel erg jammer, nu met die semi-lockdown zou een betrouwbaar adresje like Ariana wel fijn zijn...sinds velen hier kenner zijn, mocht iemand een vergelijkbare dame kwa looks/skills/inzet kennen wordt pm'etje zeker gewaardeerd!
Openlijk delen mag ook hoor.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9946473-ariana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een uurtje met Ariana is genieten. Leuke spontane Nederlandse meid, die echt verslaafd aan sex is (of dat althans heel goed doet geloven). Geen blad voor de mond en kletst honderd uit.
Hoe ze het voor elkaar krijgt om steevast zo energiek te blijven is me een raadsel, want volgens mij ziet ze gerust 10-15 man op een dag. Dat blijft wel een beetje een raar, ik heb ook regelmatig iemand voor de deur zien staan 'wachten', waarvan ik 99% zeker was dat hij mijn opvolger zou worden. Desalniettemin doet dat niets af aan het moment met haar, wat simpelweg weergaloos is.
Ze houdt van tongzoenen en kan dat goed, pijpt standaard met condoom (50 euro extra voor zonder), maar daar merk je weinig van. Favo standje is achterlangs, terwijl je haar bij haar armen vasthoudt. We eindigen altijd bezweet en uitgeput.

Voornaamste nadeel is dat ze niet heel netjes is. Je weet gewoon dat het bed niet wordt verschoond, de handdoeken vermoedelijk ook niet zo vaak en er is geen fatsoenlijke zeep in de douche. Geen idee of dat iets zegt over de hygiene, maar het is vooral jammer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan