WHEM Arielle, Berlare

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ok, ik heb de dame bezocht.
Niet nieuw in het vak, maar eerder sporadisch advertentie (week wel/niet)
Communicatie via Whatsapp verliep vlot, voorzichtig aftastende van haar kant -ze legt de nadruk op respect/hygiëne/discretie - en na mij te hebben voorgesteld, spraakberichtje terug gekregen.
Concreet afgesproken, huisnummer gekregen na aankomst op de aangewezen dichtbije parkeerplaats, Bij binnenkomst heel vriendelijk ontvangen, drankje aangeboden gekregen in de sofa. Vlotte babbel met een sigaretje samen, en dan meteen richting slaapkamer.
Beiden niet getwijfeld, zoenen, tongzoenen, ondertussen gevraagd wat mijn verwachtingen/voorkeuren waren en toen ze zag dat mijn soldaat heel blij was haar te zien, ging alles is een stroomversnelling : pijpte me heel lekker, dan mijn beurt, ff beffen wat overging in facesitting, waar ze helemaal in opging, dan missio, overgaand in sideways, cowgirl, ondertussen een paar stevige en klinkende tikken op haar kontje gevend, reverse c en dan doggy...wow, wat een geil uitzicht,...

Manman, ben geen 3x7 meer, kon amper volgen, wat een energie 😅. Even pauze, me toen gezegd dat ze het heel geil vind om me op haar -prachtige b-cup- borsten te laten klaarkomen terwijl ze zich zelf naar haar hoogtepunt vingerde....ihaaa..so we did .....
Heel goed aan mijn trekken gekomen, maar het uurtje was helaas veel te snel voorbij...
Samen met de glimlach, nog een paar lekkere zoenen en een stevige knuffel, afscheid genomen..

Besluit : heel geile seks date, zelf ben ik meer gfe/rustig beginnen en aftastende gericht, maar Arielle houdt niet van langzaamaan/voorzichtig strelen, maar eerder van meteen to the point, een stevige aanpak en lekker doorneuken.

Hygiëne was top, leuke en enthousiaste dame, herhaling zit er in, maar momenteel bewandel ik het pad der ontdekking, nog veel dvp's op mijn lijstje... 😉
 
Laatst bewerkt:
Dame adverteerde met 200/u, staat niet meer op haar profiel, maar is wat ik betaalde.
Parkeren doe je op de plaats die ze jou aanwijst.
Haar voordeur is aan de zijkant, discrete ingang, uit het zicht vd straat, makkelijk.
 
Laatst bewerkt:
Ook een date gehad met Arielle..
Wawwww. Je hebt heet, heter, heetst en dan haar.....
Kon amper volgen.
Heel sympathieke, leuke en sexy dame.
Maar wat is ze geil.
Zoek je gfe, dan zijn er andere.
Maar voor echte geile sex in alle standjes: gewoon gaan en je zal het je niet beklagen 😝
 
Ben recent ook langs gegaan bij Arielle en kan vorige recensies bevestigen.

Ontvangt aan Donkmeer, voor discrete parking best publieke parking 200m verderop gebruiken.

Na ontvangst eerst korte babbel met haar gehad om wensen te bespreken en om het ijs te breken. Dat sportief lolita figuur wond me direct op.

Een minpuntje: ze rookt als een schoorsteen tijdens het gesprek. Heeft voor de sex mond gespoeld en daar was weinig meer van te merken maar ..toch.

Eenmaal in de slaapkamer begon de fun waarbij ze ontpopte tot een geil teefje. Passioneel tongzoenen, een 69 die mocht blijven duren en daarna een paar standjes alvorens ik na half uur eerste keer klaar kwam.

Babbelen over koetjes en kalfjes waarna ze opmerkte dat jongeheer aangaf dat er een tweede ronde aankwam. Ze begon me terug lekker en hard te pijpen en stelde dan voor om apart te masturberen. Best geil om haar zo te zien kronkelen onder haar eigen vingers maar was minder mijn ding.

Uiteindelijk iets minder dan een uur binnen geweest waar vooral het eerste half uur WTF was. Zoals al opgemerkt ze houdt niet van strelen of rustig intiem.

Volgende keer neem ik met half uurtje genoegen, dat is voldoende :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan