Recensie Arina/Irina (Roe), Den Haag, Doubletstraat 5 k1 4,28 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mario357

Stamgast
Forumpionier
508
10/07/21
532
31
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Weinig volk in de doub en ook weinig dames ? geen recensies kunnen vinden maar de gok gewaagd en bij 5 k1 naar binnen. Lachte lief en had een spannend setje aan. Helaas naam niet gevraagd, excuses. Wilde eerst beffen dan pmc en 2 posities 40 euries afgesproken. Wilde ook tz maar deed ze niet aan. Spreekt niet heel goed engels, maar ja daar kom ik niet voor. Topje hield ze aan maar vrij kleine borstjes. Beffen was een drama trok steeds haar lichaam weg had het idee dat ze er niet van kon genieten, ze heeft wel een heerlijk poesje met uitpuilende lipjes. Maar toch snel overgegaan op bj, deed ze heerlijk en diep waarbij ik bijna finishde ? dus over naar on top, werkte goed ritmisch mee, had wel iets teveel gel gebruikt of ze is een beetje opgerekt voelde in ieder geval niet strak aan, maar kan ook aan mij liggen ? daarna heerlijk doorgepompt en gefinished in doggy waarbij ik continue haar sterretje zag bewegen ? Toch nog met een heerlijk gevoel naar buiten ☺️ Misschien nog 1x terug om te vragen wat er nog meer mogelijk is, maar ik denk dat het bij 1x blijft. Zal ook haar naam vragen dan... of als iemand haar naam weet pas ik de titel aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
gisteravond bij deze kleine dame geweest
bij binnenkomst direct me tool gewassen en plaats genomen op bed
Arina ging lekker met haar kontje naar me toe zitten en daar heb ik toch lekker aan gewreven terwijl Arina me heel goed diep ging pijpen met diepuh halen heerlijk gewoon dit doet ze erg goed.
Hierna heb ik ook Arina op haar ruggetje gelegd met haar mini kutje omhoog en begon ik haar lekker te stoten, Arina kijkt je hierbij erg geil aan met haar donkere oogjes en geiluh blik.
Toen was het tijd voor doggie Arina heeft hele kleine mini billetjes waar je toch lekker tegen aan kan stoten ze gaat precies hier heel goed voor zitten met de benen uit elkaar.
Het duurde ook niet erg lang voordat ik heerlijk in haar kutje klaar kwam ik gromde het uit zo lekker was het.
Arina is een zeer vriendelijke meid die echt de tijd voor je neemt ze kijkt wel sneaky daar die klok boven het bed dat dan weer wel ahhaha .
Ik ga zeker terug.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Fisting
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Plassex
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was mijn laatste bezoekje aan haar een tijdje terug al, maar mag door omstandigheden niet meer binnen helaas. Maar wil jullie dit niet onthouden. Als je genoeg euries bij je hebt gaat ze extreem ver 😛
 
Ik zal wat context geven, natuurlijk is het bizar veel geld, maar normaal doet ze alleen het standaardpakket. Maar ik wilde haar zo graag 😝 dat ik bereid was dat te betalen. 45 min. was ruimschoots genoeg, ik was kapot 😅 zij ook trouwens... denk ik 🤔
 
In totaliteit €300 is het veel en zeker vergeleken met het instap tarief. Maar als extra anaal en plassex erbij zit. Dan vink ik wel reeel. Als zij inplaats van plassex cim of cif doe. Dan doe ik het ook voor die bedrag . Maar plassex in die kleine kamer is dat niet een beetje ongepast?!
Leuke meid om te verwennen zal ik zeggen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maar plassex in die kleine kamer is dat niet een beetje ongepast?!
Leuke meid om te verwennen zal ik zeggen.
zo klein is die kamer niet hoor hij is behoorlijk lang niet breed dat weet ik wel en boven haar bed hangt een grote klok
 
Ik denk dat er een fout is qua recensie namen en kamers en deze topic onterecht is samengevoegd.

Op 5 k1 staat IRINA (dus ze heet niet Arina)
en op 5 k2 staat ALINA.

Ik begrijp de verwarring want ze lijken beide op elkaar; slank, zwart haar en kleine borsten.

Ik denk dat @Mario357 recensie over Alina gaat want die heeft extra's zoals door hem benoemd.

@modjomaster recensie gaat over Irina want die heeft wel een lange kamer met grote klok boven het bed.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren dan toch eindelijk eens deze heerlijke jongedame bezocht.
Een van de lekkerste meiden in de straat vind ik.
En ze heeft ook het allerlekkerste mooie kleine bolle ronde kontje van de straat.
Meestal zit ze stilletjes op haar kruk achter het raam maar eenmaal binnen is het een stoute dondersteen.
Voor een eerste keer was het een oké bezoekje, even aftasten, volgende keer wil ik meer...
Drie sterren maar omdat ze zo lekker is krijgt ze een ster bonus.
Wat een lekker poppetje :p
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag waardeloze bezetting in de doub. Was op zoek naar een oostblok dame maar die waren er niet tot deze dame met haar collega van 5k2 de straat in kwam. Na wat getwijfel toch naar binnen gegaan want meer opties waren er niet. Op haar raam hangt en wit bordje met "Irina" probeerde haar op te zoeken maar helaas geen draadje. Eenmaal binnen snel uitgekleed en vervolgens pijpt ze (mc) hier zat weinig energie in en kreeg al het gevoel hoe laat het was. Daarna over naar missio met een klodder glijmiddel helaas daarna doggy maar was "too big" dus moest rustig.. snel klaargekomen want dit ging niks worden.

Herhalingsgevaar niet aanwezig. Ik kon beter bij haar blonde buurvrouw op 5k2 denk ik iemand enig idee wie zij is? Of een draadje.
 
Eenmaal binnen snel uitgekleed en vervolgens pijpt ze (mc) hier zat weinig energie in en kreeg al het gevoel hoe laat het was.Daarna over naar missio met een klodder glijmiddel helaas daarna doggy maar was "too big" dus moest rustig.. snel klaargekomen want dit ging niks worden.
klopt helemaal, hebt het al eerder gezegd, ging altijd naar binnen puur op uiterlijk, bij mij stopte ze zelfs een paar keer om nog meer klodders glijmiddel😲 naar binnen te proppen en likken vindt ze niks 🙄 na mijn laatste uitspatting bij haar voor heel veel euries loop ik er nu steeds snel voorbij. Dat is 1 tip die ik jullie nogmaals meegeef, als je echt gek wil doen met haar, laat een paar groene briefjes zien en dan komt ze los 😁
 
38k1 klopt, debuut klopt niet haar debuut was in Duitsland 😁 spreekt ook beter Duits dan NL, je zou het niet zeggen maar ze werkt al bijna de helft van haar leven achter de ramen
 
Ik vind irina wel prima. Was na 5 min klaar en nadat ik die condom weg had gegooid vroeg ze of ik nog een 2e keer wilde. Daarna nog een keer eroverheen gegaan. Desondanks ze zei dat ik 15 minuten had voor 40 euro was ik zeker 25 minuten bezig. Je mag alleen niet aan haar kutje zitten wat ik wel raar vond.
 
Enige tijd geleden moest ik de regio DenHaag zijn en kon dat combineren met een bezoek aan de dames. In de Geleenstraat was het rustig en deze dame in de Doublet viel me meteen positief op, prima indruk bij het praatje aan de deur dus een bezoek gebracht. Daarna bij thuiskomst het topic gelezen en oef wat een negativiteit, was het wel dezelfde dame als ik had bezocht?

Deze week nogmaals langsgegaan en nee, het kan niet missen, de naam staat levensgroot op haar deur.

Wat mij betreft: Een aanrader. Vriendelijke dame, gezellige sfeer, babbelje vooraf en achteraf, prima service en afspraken volledig nagekomen voor 40 euro.
OK: P+N is ook echt alleen P+N (ja, met glijmiddel) met misschien een paar minuten extra maar waar je niet voor betaald krijg je bij haar zeker niet en dat is haar goed recht.

Het grootste, vooral negatieve, deel van dit topic raad ik aan om te negeren want naar mijn idee slaat het echt nergens op, de dame verschilt in weinig van de vele Roemeense collega's. Niet qua prijs en niet qua service met als positieve noot dat ze erg vriendelijk is.

Ik heb zeer mijn twijfels over de recensie van Mario357 die zelf al aangeeft dat hij inmiddels door deze dame geweigerd wordt.

Zijn recensie heeft alles van wat op Hookers een "Wraak recensie" werd genoemd.
De recensie (#8) lijkt alleen maar bedoeld om de dame problemen aan de deur te geven met klanten die komen voor diensten die zij (waarschijnlijk) niet aanbiedt. Net als de vele andere negatieve berichten in dit topic die niets met een bezoek te maken hebben.

Dit poppetje: Anaal? Fisting? Plassex?

Ik geloof er niets van. Als ze het wel doet is het by far de grootste inschattingsfout die ik in meer dan 20 jaar wandelen bij een dame heb gemaakt. Ze is zeker niet onervaren, maar schrikt al van een kusje op de wang bij het afscheid.

Mocht ik ongelijk hebben, dan sorry maar ik kan net als anderen hierboven aangeven mij ook niet voorstellen dat deze dame het aanbiedt.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dvp veranderen vaak/ af en toe hun naam. Maar Ariena =Irina en Irina=Arina. Het is de zelfde dame. Het is gewoon vergissing of onduidelijkheid. Iedereen heeft verschillende ervaring met haar. Dat kan eenmaal. De een heeft betere klik. Dan de ander . Nou moet ik zeggen dat ze bepaalde wandelaars weigeren. Ze hebt hekel aan dronken lui…. Heb haar afgelopen zaterdag bezocht. Ze weigerde een wandelaar voor mij. Ik mocht wel naar binnen. Ik vind haar service prima. Totaal geen druk met de tijd. Alles volgens afspraak. Pijpen en neuken. Pijpt goed. Het is echt die klik. Na mij kwam gelijk de volgende. En die weigerde ze ook. Deze dame is eenmaal wat voorzichtig en dat moeten we gewoon respecteren. Ik had ook getwijfeld of ik zal bezoeken of niet. Maar als je niet zelf uittest weet je het nooit.
 
Ze hebt hekel aan dronken lui….

Zeker, niet vermeld want was het al vergeten.
Eerste bezoek, was paar keer de Doublet op en neer gelopen en had haar nog nooit eerder gezien.
Was amper binnen, ze was even bezig het gordijn te sluiten door het achter een buis te doen of zo.
Ze draait om en kreeg meteen iets te horen als: "I only let you in because you're not drunk"
Ik was perplex en wist even niet wat te zeggen. Midden in de week om 18.00 uur, de hele dag gewerkt en zeker 2 dagen geen druppel gedronken...
 
Ik ben gisteren ook weer even bij haar geweest.
Wat een lekker poppetje is het toch.
Een zeldzaam lekker lijf en knap koppie.
De vorige keer hield ze haar topje aan, maar dat kon ik deze keer niet toelaten.
Het topje ging naar beneden en ze heeft prachtige zachte naturelle roomblanke tietjes.:p
Ze wilde 20 extra voor beffen maar dat heb ik deze keer overgeslagen.
P+N was lekker.
Tevreden weer naar huis.
En op naar de volgende.:LOL:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
jaja wat ben ik blij dat ze terug is die kleine geile dondersteen. Dus ik direct naar binnen en me tool gewassen. Irina stond klaarmet het condoom ze heeft me lekker afgegtrokken en begon daarna met pijpen dit doet ze lekker en met diepuh halen ze keek me hier erg geil bij aan en maakte slurpende geluiden heel erg geil mijn tool werd hier keihard van . Ik heb Irina snel op haar ruggetje gelegd en kutje omhoog en begon haar lekker te pompen wat heeft ze toch een heerlijk klein kutje echt een genot om daar naar te kijken en die geile mini tietjes heerlijk. Hierna was het tijd voor doggy Irina heeft een lekker kontje om tegen aan te stoten je hoorde echt dat lekker ketsen tegen haar billetjes pats pats het duurde dan ook niet lang voordat ik heerlijk in haarklaar kwam.
Irina is echt een lieve dvp geduldig en neemt de tijd voor je.
Ik ben nogmaals blij dat ze terug is ik ga zeker terug
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
gisteravond weer langs geweest bij de mooie en lieve Irina
ze zat zo eenzaam achter het raam toen ik voorbij liep zag ik haar ontdeugende en lieve tong dus ik direct naar binnen
bij binnenkomst direct me tool gewassen en plaats genomen op bed
Irina begon me lekker af fe trekken en begon me toen lekker te pijpen Irina keek me hier geil bij aan en deed dit erg lekker met diepuh halen
Toen me tool eenmaal op titanium sterkte was heb ik Irina op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog jaja en begon haar lekker te stoten.
Irina's kutje voelde nog lekker warm van de vorige sessie die ze heeft gehad met de vorige broeder bedankt broeder dit scheelt weer tijd om op te warmen,
Ik vind het lekker als haar kutje nog warm aan voelt het lijkt namelijk door de warmte dat je haar bijna zonder condoom aan het pompen bent heerlijk gewoon.
Het was gelukkig niet zo heel erg warm op haar kamer maar onze lichamen werden wel steeds warmer en warmer en ook de tepeltjes van Irina werden steeds harder ze werg ook geiler en geiler. Hierna was het tijd voor doggy ik vind het heerlijk om mijn harde tool in dat kleine kutje te verdwijnen en haar kontje tegen me aan te stoten. Ik was echt goed bezig want we gingen van doggy naar plat doggy en bleven maar stoten Irina kreunde van genot en zei termen als harder en fuck me harder baby dat laat ik met niet 2 keer zeggen dus ik pompte als een idioot door en kwam niet lang daarna heerlijk in het cd klaar,

Irina is een mooie kleine dvp is heel erg lief en geeft je de tijd,
Ze doet lekker mee, Ik ga zeker terug
Dank je wel lieve Irina tot gauw,.,,,
 
Terug
Bovenaan Onderaan