Recensie Karina/Arina, Bussum (voorheen Den Bosch, Tilburg, Zaandam, Waalwijk, Amstelveen) 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
845
02/07/21
2.336
99
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/bussum/6765803-karina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bezoekdatum: 30 november 2020

Ik had Arina al in 2019 op het oog maar verloor mijn interesse in haar omdat ze niet of nauwelijks reageerde op mijn appjes. Vorige week zag ik dat ze weer in Amstelveen was en bij gebrek aan interessante meiden in Amstelveen heb ik de hele week geduldig haar geappt en haar vanavond uiteindelijk voor de eerste keer ontmoet.

Ze verblijft op een bekend adres vlak bij mij in de buurt en waar de meeste meiden zich verschuilen achter de deur tijdens het openmaken deed zij in volle glorie in sexy lingerie en hoge hakken met een grote glimlach de deur open. Haar foto's zijn wel van een paar jaar geleden en ze is nu wat molliger dan haar foto's doen vermoeden maar Arina kon ermee door. Onderweg naar haar kamer begon ze me al te spanken dus de toon was gezet door Arina. De kamer was erg koud omdat ze het luikje open had staan; heb het maar gauw dichtgedaan want kou is niet erg bevorderlijk voor pielemans. In de kamer gelijk met elkaar staan zoenen en te friemelen. Ze was wel iets afstandelijk met haar tong maar ik merkte dat ze er zin in had want ik moest gelijk mijn kleren uit doen van haar. Ondanks dat ik thuis al had gedoucht moest ik van Arina de douche in en mijn handen wassen. Geen probleem voor mij; wederzijdse hygiëne staat ook bij mij hoog in het vaandel. Gelijk ook maar haar het geld overhandigd.

Terug in de kamer wilde Arina gelijk de leiding nemen maar heb ik haar op het bed geduwd. Ze keek erg geil uit haar ogen. Met haar op de rug en ik tussen haar benen hebben we elkaar heerlijk afgelebberd en ze genoot ervan dat ik haar hals likte. Ik was in een geile bui door haar gewilligheid en ze liet me lekker mijn gang gaan. Tijdje haar beide tepels gelikt en gezogen wat ze lekker vond en vervolgens haar met wat dirty talk opgedragen haar kut te laten zien. Ze genoot van mijn tong op haar klit, in haar natte poes en in haar kont. Vervolgens heeft ze mij knielend op het bed en ik staand gedeepthroat waarbij ik haar hoofd met beide handen vastpakte en het ritme en diepte bepaalde. Ik merkte dat ze het niet zo diep gewend was maar ze deed haar best hoe ik het graag wilde hebben. Ondertussen heeft ze ook mijn ballen gelikt en gezogen. Liggend op bed verder gegaan met het deepthroaten/ballen likken en Arina ging erg gewillig door zonder tegen te sputteren en ik merkte dat ze er ook plezier in had. Vervolgens heeft ze me heerlijk in standje cowgirl geneukt waarbij ze er vol voor ging. Heerlijk als een dvp er ook van geniet en er vol voor gaat. Als afsluiter het condoom er weer vanaf gehaald en Arina mij verder laten pijpen en heb ik uiteindelijk al mijn zaad tot de laatste druppel in haar mondje gespoten wat ze vervolgens in de badkamer uitspuugde. Terug op de kamer hebben we nog relaxed met elkaar op bed een tijdje nagepraat over van alles en nog wat.

Conclusie: ondanks moeizame appcontact een leuke ontmoeting gehad met deze speelse, vrolijke, gewillige Arina.

Voor herhaling vatbaar.
 
Kan het kloppen dat deze dame vorig jaar in Breda zat?
Ik had vorig jaar afgesproken met een Irina in Breda. In de andere kamer bleek nog een dame te zitten waarmee ze soms trio's deed. Deze 2e dame stelde zich voor als Arina en ze lijkt wel op de dame uit de advertentie. Ik heb het aanbod voor een trio toen afgeslagen maar zou het nu wel willen met beide dames
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/8248592-arina#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Net rond de middag een appje naar Arina verstuurd, duurde paar uurtjes maar eenmaal gelezen kwam er actie. Na het maken van de afspraak heeft ze mij meteen via videobellen bevestigd en ik kon meteen terecht. even in de auto gewacht omdat ze nog niet alles op orde had( was iets te vroeg aangezien het lekker dichtbij was). eenmaal de deur open, ontving ze mij met een heerlijk figuur in de lingerie set van haar profiel. we wees mij de weg naar haar kamer en sloeg mij zo nu en dan op m'n kont.
eenmaal op de kamer werd ik hartig gezoend en gevraagd of ik mij wilde uitkleden, zeg je geen nee tegen met dat uitzicht. na m'n handen verplicht te wassen begon het spel op bed. heerlijk zoenen, tongen doet ze niet echt helaas ondanks dat het aangegeven staat in haar profiel. langzaam dwaalde ze af naar beneden en pijpen kan ze zeker. Nadat ik op strijdkracht was had ze met haar mond de condoom erom heen gedraaid en ging ze heerlijk cowgirl doen....helaas verschoot ik toen erg snel, condoom eraf en schoongemaakt. even wat lekker liggen praten over van alles, niet dat ze mij weg wilde hebben. ondertussen beetje zitten zoenen en elkaars lichamen onderzocht. wilde ze mij weer gaan pijpen, ik wilde haar eens verwennen dus gooide haar op d'r rug, en genieten dat ze deed. ze kreunde lekker, ook niet nep ofzo. ze zei dat ze ook heerlijk was gekomen en wilde mij in d'r weer voelen dus condoom erom en missio begonnen, 2e ronde ging langer dan verwacht...na missio wilde ze doggy doen, lekker diep te kunnen gaan. hiermee haar mooie benen doen laten trillen dat ze even niet meer kon. vervolgens wilde ik weer dat ze op mij kwam dus zo gezegd zo gedaan. na 10 minuten beetje afwisselen steeds tot het ook bijna tijd was...ik voelde dat ik helaas niet klaar zou komen zo dus wilde ik 69. haar lekker laten genieten en ik begon ook op mijn rand te komen. Het duurde even maar uiteindelijk heeft ze mij heerlijk laten klaarkomen over d'r lichaam. en dat is een prachtplaatje. even schoongemaakt en wat gepraat nog, omgekleed en richting de deur gegaan, beetje nog stout gedaan in de gang en moest helaas toen toch echt gaan. Wat een TOPPER.

Arina, ik ga je nog zeker meer zien :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Guys. This lady is a gem.

I'm seriously inclined to tell you that "She's horrible" so she's all mine! =)
But that's far far away from the truth. She was by far the best experience I had with a lady I visited. By far!!

She opens the door with lovely clothing, greets you with a hug and kiss. Then let's you take a shower while she prepares the lighting and the music in the room.
And then the magic happens!
So much passion, so much intimacy, which is what I look for even more than the intercourse, LOTS of amazing kissing.
A wonderful blowjob, a sloppy one, for the ones who like that!
Her English is also very good! After the first round we shared a lovely conversation over the champagne I brought. =)
For the second round she prepared me and we had a lovely second round but I was pretty tired and couldn't "finish", yet as I told her, there are no words I could use to describe the pleasure I had!

With all honesty, as long as she's in Netherlands, I won't be looking for anyone else. Period.
 
Arina zit nu in Zaandam dus gelukkig weer dicht in de buurt. Laatste keer was al weer 4 maanden geleden dat ik haar had ontmoet. Afgelopen donderdag weer een uurtje schaamteloze sex met haar gehad; details hoef ik niet meer uit te weiden. Deepthroat heb ik haar een beetje misbruikt met wederzijds respect uiteraard. De vloer lag bezaaid met keukenpapier omdat het bij vlagen te diep in haar keel ging en geil voor mij aan het gaggen was ?. Arina behoort tot een van mijn favorieten. Wees lief voor haar.
 
Ik had haar niet gelijk herkend want ze heeft nieuwe foto's zie ik. In Amstelveen ooit eens bezocht en het viel mij allemaal wat tegen, hoop fake gedoe, aannemen van poses beetje om te lachen en ja wat moet ik er verder over zeggen? Was eenmalig voor mij.
 
Kan het kloppen dat ze soms niet eens reageert? Na het lezen van alle reviews werd ik zowat nieuwsgierig. Belde haar op, geen gehoor. 2 uurtjes later nog een appje gestuurd en ook geen reactie? Dit allemaal tussen 18:00-21:00.
 
Zojuist voor nop naar Waalwijk afgereisd. Ik zou zorgen dat je een telefonische bevestiging hebt van een afspraak voordat je deze dame bezoekt.
Lijkt mij inderdaad handig maar dat is op alle afspraken van toepassing. Of de dame in kwestie er dan ook is is de volgende vraag, vervelend als dat niet het geval is maar je kunt dan niet veel dus ik snap je opmerking niet?
 
Lijkt mij inderdaad handig maar dat is op alle afspraken van toepassing. Of de dame in kwestie er dan ook is is de volgende vraag, vervelend als dat niet het geval is maar je kunt dan niet veel dus ik snap je opmerking niet?
Normaal gesproken doe ik altijd voordat ik van huis vertrek een telefonische bevestiging voor de zekerheid. In dit geval heb ik dat niet gedaan. Toen ik de afspraak maakte over de app reageerde ze vrij vlot dus ik ging ervan uit dat dat ten tijde van de afspraak ook wel het geval zou zijn. Niet dus. Toen ik weer thuis was kreeg ik nog wel een appje dat ze aan het einde van de middag tijd had, maar de afspraak om 12:00 uur die we de dag ervoor hadden gemaakt is haar blijkbaar niet bijgebleven.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/8248592-arina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gistermiddag een heerlijk uurtje beleefd met Arina . Heerlijke diep pijpen en gaggen.
Daarna kwam ze heerlijk op me zitten en begonnen ze als een dolle te neuken.
Lekker uitzicht met de mooie tieten en geile blik in haar ogen . Het duurde ook niet lang voor ik klaarkwam.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/8248592-arina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat een geile donder, deze Arina. Ze besprong me vrijwel meteen bij binnenkomst (figuurlijk dan), en begon me diep te tongzoenen, en volgens mij kon ze niet wachten tot ik had gedoucht. Toen ik uit de douche kwam, ging ze direct op haar knieen om me te pijpen. Met diepe, lange halen pijpte ze me alsof haar leven ervan af hing...wild...gretig...echt niet normaal geil. Ze deed er werkelijk alles aan om me te laten genieten, en ging onvermoeibaar door. Daarna was het haar beurt, en likte ik haar mooie kutje, waarbij ik haar gretigheid probeerde te evenaren. Dat bekoorde haar wel, want ze kronkelde van genot. Toen zei ze iets van "fuck me", wat ik me geen twee keer liet zeggen. Het kan ook iets anders geweest zijn, maar in the heat of the moment en de heerlijke roes waarin we ons bevonden weet ik het niet zeker. Anway, maakt natuurlijk geen reet uit haha, maar iets in die trant. Zo opwindend als een vrouw haar desire laat merken door zoiets te zeggen. Het was een heerlijke ervaring met Arina. Een leuke, vrolijke en energieke vrouw, en oh zo geil.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben nu 2 keer bij Arina geweest. De eerste keer heb ik haar eerst proberen te bellen en daarna een appje gestuurd.
Via de app was de afspraak zo gemaakt.
daar aangekomen even wachten in de auto en een videocall, ze gaf aan dat dit per ongeluk was maar ik denk dat ze me even wilde zien. Voor mij geen probleem.
Dan krijg ik het huisnummer en de deur wordt opengemaakt door een mooie vrouw in mooie lingerie.
even kletsen en een paar kussen, dan vlug de douche onder en lekker aan de gang. Ronde 1 met veel nat pijpwerk wat ze heerlijk doet en daarna verschillende standjes. Geëindigd in doggy, mijn favoriet en zeker met uitzicht op Arina. Dan een lekkere massage en langzaam door naar ronde 2. Heerlijk om haar hoofd vast te houden en dan zelf in haar mond te stoten. Het enige minpuntje vind ik de terughoudendheid met tongzoenen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/8248592-arina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuke meid. Gastvrij en enthousiast. Het liep heerlijk soepel. Tweede keer moest het uit mijn tenen komen, maar ze gaf niet op totdat ik helemaal kwam. Enige dat het niet zo warm was op haar kamer, maar haar lichaam en 2x warme douche compenseerde dat wel weer. (Bezocht ca 2 mndn terug)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/8248592-arina
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na wat contact via WA had ik vandaag een date met Arina. Pff, wat was dat een verrassing zeg! Waar Arina op de foto's op Kinky voor mij op een bepaalde manier 'streng-geil' kijkt is is dat in reallife absoluut niet zo, geil wel, streng niet ;)

Ze is een hele lieve, aardige dame waar je onder meer een heel leuk gesprek mee kunt voeren. Maar ze heeft ook een heel slank en zacht lichaam met mooie zachte borsten. En energie, energie heeft ze voor tien. Ze deed me een beetje denken aan Angelie uit de Hofstraat 87 in Eindhoven. Normaal gesproken vind ik het fijn om even op het bed te liggen, knuffelen en dan vandaar uit vooral te geven. Geen kans bij Arina, na een korte douche lagen we op bed en werd ik heerlijk gepijpt waarbij ze flink tekeer ging. Al snel ging het condoom erom en bereed ze me als een amazone waardoor ik al snel klaarkwam. Tijd voor wat rust, ik moest op de buik en ze ging met haar massage-apparaat aan de slag. Dat was best aangenaam, zeker toen ik regelmatig een hand voelde verdwijnen om mijn ballen enzo te kietelen. Time to turn around, zei ze en voordat ik het wist waren we weer aan het zoenen en kreeg ze het voor elkaar om een tweede ronde te starten. Een aantal standjes verder waren we toch echt wel uitgeblust en ik weet niet eens meer of er nog wat uitkwam maar het was heel lang geleden dat een dame het voor elkaar kreeg om me twee keer in een uur klaar te laten komen.
Nu was dat een mooie ervaring voor mij maar ik denk dat ik het leukste aan haar vond dat ze er echt voor jou wil zijn en dat ze ook zo actief is en positieve energie uitstraalt. Een volgende keer is voor mij een vanzelfsprekendheid waarbij ik haar ook ga verwennen.
 
Zij reageert nooit op mijn apps. Ze leest de berichten wel.
Ik heb mezelf via WA even kort geïntroduceerd en aangegeven dat ik een date met haar wel zag zitten. Overigens wel in het Engels.

Bij Arina was dat voldoende om tot een afspraak te komen maar ik heb bij andere dames ook wel jouw ervaring dat ze lezen maar nooit reageren. Is dat het geval dan is dat jammer maar helaas.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mezelf via WA even kort geïntroduceerd en aangegeven dat ik een date met haar wel zag zitten. Overigens wel in het Engels.

Bij Arina was dat voldoende om tot een afspraak te komen maar ik heb bij andere dames ook wel jouw ervaring dat ze lezen maar nooit reageren. Is dat het geval dan is dat jammer maar helaas.
Had het ook zo aangepakt en concreet datum (dag later) en tijdstip voorgesteld. Toen gaf ze aan dat het oké was. Op de dag zelf nog bevestiging en adres gevraagd en geen respons meer. Helaas. Dat vond ik dan wel slordig van d'r.

Was toevallig in Waalwijk maar erheen rijden is 100 km dus afwachten tot ze naar noord holland komt of ik weer in de buurt bent.
 
Vandaag weer een leuk uurtje met Arina gehad.Dit keer heb ik haar ook kunnen verwennen. Ze gaf aan dat ze tot Nieuwjaar nog in Waalwijk zou zijn.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Paar uur van tevoren, vlot kunnen afspreken. Vrolijk, aardig, soms heeft ze een iets zwaardere stem. Misschien rookt ze wel eens wat, ik ruik of proef het verder helemaal niet. Heerlijk ge-rollebold eindigend in een doggy. Daarna massage. Een pijpsessie volgde, een hele lange. Lieve meid.
 
Onlangs toch een teleurstellende ervaring met deze dame gehad. Ik had twee dagen tevoren afgesproken, korte videocall (holy moly, wat is ze lekker) en de afspraak goed neergezet. Tijd stond vast en ook een tijd afgesproken die ochtend om haar te appen als bevestiging en om de straat te krijgen.
Ik app die bewuste ochtend: geen reactie. Nog een paar keer geappt toen ik zag dat ze even online was: geen reactie. Dus je kunt er niet echt van op aan.

Ik gooi haar niet van mn lijst omdat ze zo ongelooflijk hot is, maar je moet wel terug kunnen vallen op iets anders als het plotseling niet door gaat. Want die kans is reëel.
 
Ik heb veel te lang geappt zonder afspraak te maken met haar. Toen eindelijk een afspraak gemaakt, maar op de dag zelf reageerde ze helemaal niet meer. Paar dagen later ook niet. Toen vol bleven houden en een nieuwe afspraak gemaakt. Tijdens de - geweldige - date kwam de aap uit de mouw: bij de eerste afspraak geloofde ze niet dat ik serieus was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan