Recensie Karina/Arina, Bussum (voorheen Den Bosch, Tilburg, Zaandam, Waalwijk, Amstelveen) 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goed advies 👍 nog meer berichten sturen 🤣.

Dat heeft geen zin. al die Oostblokse dames rond de 40 werken alleen maar met die "lijst". Sta je er niet op. Vergeten en doorgaan. Sommige reageren niet en andere reageren met te vol of te druk. Wat Bullshit is want deze dames plannen altijd op de dag zelf. Ik ken er zo een paar noemen die net als Arina werken. Gewoon boycotten voor de mensen die worden genegeerd.
Welke "lijst" is dat ? Een zwarte lijst van gasten die niet ok zijn, of juist een witte lijst van betrouwbare mannen ?
Ik krijg van te veel meiden (ook van Arina) nooit een reactie tot mijn grote frustratie. Begrijp niet wat dat kan zijn.
 
Het is een witte lijst. zwarte lijst heeft geen zin omdat je zo een ander nr kan nemen.
Voornamelijk de oudere Oost blokkers rond de 40 werken met zo'n lijst. Ik klik toch beter met dames in de 20 😂.
 
Goeie vraag ik ben ook benieuwd!

De laatste keer dat ik had afgesproken met haar. Ging ze op vakantie en zou in september terug zijn. Zodat we konden trouwen😂

De recensies kan ik zeker beamen!
Alleen dat van afspraken niet nakomen enzo totaal niet. Vanaf dec 2021 een 6 tal afspraken gemaakt en altijd wanneer ik wilde. Zelfs een dag van te voren plannen nooit problemen.

Nu denken jullie vast heb je weer zoon newby
Ben helaas ook niet zoon schrijver. Maar dankzij forums heb ik altijd wel het kaf van de koren kunnen scheiden.

En zit zelf te wachten totdat ze terug is. Haar een WA gestuurd helaas maar 1 vinkje
 
Mmmh de foto's zijn zeker van arina!
Alleen de de mogelijkheden klinken niet als arina. Ook een ander nummer. Ik begin te twijfelen.

Edit: nog meer twijfel had zij niet een paar tattoo's ? Op de onderarm? Al is dit ze wel twijfel twijfel….
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan