Recensie Aryas / Ariana Cosmine, Kortrijk 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hornby

Wandelaar
32
22/05/22
27
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-sweety-girl-4.html
Totale kosten (in euro)
135
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren na wat heen en weer ge-app toch langsgereden bij deze jongedame In de vooravond.
Vraagt 35 € extra voor pijpen zonder wat het totaal voor 30 minuten op 135 € bracht.
Foto's zijn van haar en algemene beschrijving klopt… kreeg na vastleggen van de afspraak nog wel een app om te melden dat ze geen Engels spreekt en of ik dat erg vond. Bwa nee als de date maar goed is he 😜.
Zoenen op de mond mag niet maar heb dat niet gemist, toegekomen en het financiële geregeld mocht ik op bed gaan liggen. Ze gaat vervolgens boven op me zitten en begint te kussen overal op mijn lichaam en maakt rustig aan haar weg naar beneden toe, goeie pijpbeurt gehad en na een 10 tal minuten nam ze het condoom te voorschijn.
Nog niet laten aandoen en haar op haar rug gelegd en beginnen zeker 10 minuten liggen beffen en vingeren tot ze schokkend klaar kwam.
Condoom aan en gestart missionaris, vervolgens zij on top (wat een tempo dat ze maakt) en afgerond in doggy.
Daarna bleef ze uitgeteld naast mij liggen en maakte me duidelijk dat ze het geweldig vond.
Nog wat opgefrist en na bijna 45 minuten stond ik pas buiten.
Groot herhalingsgevaar 😂
 
Vanmorgen na ge-sms't te hebben terug eens langsgaan voor een vluggertje (helaas.weinig tijd maar wel veel goesting 🤣).
Heb het me wederom niet beklaagd en ben eerlijk gezegd verwonderd dat er nog geen andere recensies zijn … niemand?
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-sweety-aryas.html
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afspraak via sms. Alles op voorhand besproken. Na betaling alweer een teleurstelling (qua de mogelijkheiden🤬).
Ik heb voor een uur betaald, na ongeveer 35 min terug buiten 😭
Ik voelde me niet welkom.
Geen 2 x voor mij!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zelfde verhaal als haar vriendin die op dezelfde locatie zit; Sara - skinny young - hot blonde - hot lady:
 
Zelfde verhaal als haar vriendin die op dezelfde locatie zit; Sara - skinny young - hot blonde - hot lady:

Zitten ondertussen op een andere locatie. Nabij 'den Appel'.
 
Terug
Bovenaan Onderaan