Recensie Ashley, Doetinchem, Eroscentrum Escape k19 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze lijkt wen beetje afstandelijk te worden afwerken op de automatische piloot....alhoewel haar gaatjes lekker blijven om te likken. Aan haar fraaie borsten zitten en vingers in haar kutje of kontje is bijna not done. Pijlen maar een schieten op een andere dame daar. Wie heeft tips heren?
 
Ze lijkt wen beetje afstandelijk te worden afwerken op de automatische piloot....alhoewel haar gaatjes lekker blijven om te likken. Aan haar fraaie borsten zitten en vingers in haar kutje of kontje is bijna not done. Pijlen maar een schieten op een andere dame daar. Wie heeft tips heren?
Ga eens naar binnen bij Bianca, Bo, Maria of Ruby .
 
Ze lijkt wen beetje afstandelijk te worden afwerken op de automatische piloot....alhoewel haar gaatjes lekker blijven om te likken. Aan haar fraaie borsten zitten en vingers in haar kutje of kontje is bijna not done. Pijlen maar een schieten op een andere dame daar. Wie heeft tips heren?
Ik dacht dat het aan mij lag. Dus niet! Hier ook een compleet andere Ashley. Geen kontgaatje vingeren meer of likken. Of andere stoute dingetjes. Liefst moet er zsm het rubber erom en daarna de deur weer uit. Ik ben er ook wel klaar mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan