Recensie Ashley, Dynamite Privé, Nieuwegein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Escoffier

Wandelaar
Forumpionier
92
04/07/21
5.582
14
Ik was nog niet eerder in dit huis geweest, waar ze naast intiem dus ook massage aanbieden. Aangezien ik erg kan genieten van en ontspannen wordt van massage, koos ik daar voor.
Ashley doet alleen erotische massage. Hoewel... Erotisch was het totaal niet. Ze smeert je in met olie en gaat vervolgens als een speedy gonzales tekeer. Met de handen, dan met een aanloop schuift ze over je lijf voor een body to body en af en toe ramt ze haar hand tussen je ballen om daar wat te masseren. Eenmaal omgedraaid gaat ze achterstevoren op je buik zitten, masseert je benen, sjort een paar keer heftig aan je pik, waar ik vervolgens maar aan toe gaf en klaar kwam.
Jeetje. Dat was intens. Maar dan in de zin dat ik er haast gestrest weg ging.
 
Ik heb een vergelijkbare ervaring als "GewoonGoed" met Ashley. Fantastisch mooie vrouw om te zien, heerlijk lichaam, spontaan en leuk om mee te babbelen. De massage echter was die van een sneltrein on steroids. Helaas geen tijd om rustig te genieten. Wel een mooi uitzicht als ze reverse cowgirl op je buik gaat zitten en met pielemans aan de slag gaat. Dit ging op zich prima, maar niet bijzonder.

Voor mij niet nog een keer .
 
Hallo, ik bezocht Ashley in september en vond het geweldig. De massage was goed en de rest was zelfs nog beter. Ze is een vrolijk meisje dat plezier heeft. Helaas lijkt ze een pauze te nemen of weet iemand waar ze haar kan vinden? Ik zou haar graag nog eens zien.
 
Mag je wel vooraf en achteraf douchen? Vooral achteraf, zodat de massageolie eraf gewassen kan worden?
Vooraf douchen doe ik altijd;)
Hallo, ik bezocht Ashley in september en vond het geweldig. De massage was goed en de rest was zelfs nog beter. Ze is een vrolijk meisje dat plezier heeft. Helaas lijkt ze een pauze te nemen of weet iemand waar ze haar kan vinden? Ik zou haar graag nog eens zien.
Ze staat er voor vandaag op hoor.:)
 
Nou, gisteren toch maar naar Ashley geweest. En ik vond het in 1 woord geweldig.
Ik weet niet bij wie de mannen hierboven geweest zijn. Maar ik herken dat totaal niet wat zij beschrijven.

Super spontaan en vrolijk. Een gewone Nederlandse meid, het had de student verderop kunnen zijn.
Ik had niet het idee dat zij dit met tegenzin deed, integendeel zelfs.
Erg mooie meid, mooi figuur, vriendelijk.

Ze begon na het wassen, eerst mijn rug te masseren, (echt masseren, niet wrijven)
Nek massage, schouderbladen, latissimus, onderrug, billen, benen en kuiten.
Daarna olie over haar borsten, en kreeg ik een prima body to body massage.
Daarna mocht ik me omdraaien, en ging ze reverse op mijn buik zitten, en masseerde zij mijn bovenbenen, lies, onderbuik. Langzaam beetje teasen aan mijn ballen en pielemans.
Toen stapte ze weer van mij af, olie over haar borsten, en kreeg ik weer een body to body massage, maar dan aan de voorkant.
Eerst hoog, maar ging steeds verder naar beneden, todat ze alleen nog maar met haar borsten over mijn pielemans ging.

(De kamer waar we bezig waren was ook top, overal spiegels om ons heen. Spiegels aan de zijkant, spiegel aan het plafond. Prachtig om te zien hoe zij over je heen glijd, met dat mooie figuurtje)

Daarna ging ze weer op me zitten, en kreeg ik pikmassage, wat steeds wat sneller ging.
Toen stapte ze weer van me af, en ging ze met haar borsten boven mij hangen, en begon ze rustig te trekken, ondertussen met haar borsten/tepels over mijn eikel heen
Ze voelde dat ik ging komen, dus ging ze wat sneller. Ik ben klaargekomen over haar borsten.

Daarna lekker alles wassen, en ondertussen een gezellig praatje. 'Doe maar rustig aan hoor' zei ze.
'Je moet wel relaxed weer naar buiten haha' zei ze.

Ik vind haar een echte topper, hoe spontaan en vriendelijk zij is.
Massage was ook goed.
Beter dan de meiden van Massagewereld, die €30,- meer vragen voor een massage.

Hopelijk hebben jullie wat aan mijn recensie, ik heb geprobeerd zoveel mogelijk details geven
 
Terug
Bovenaan Onderaan