Recensie Ashley, Leeuwarden 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Piepschuim

Wandelaar
73
15/02/22
102
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leeuwarden/7185077-ashley
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb haar afgelopen jaar een aantal x bezocht, laatste keer was ergens in juli toen ze voor een korte poos in Leeuwarden was.
foto's kloppen 100%. Geen poespas. Afspraak maken ging heel makkelijk. Kon dezelfde middag terecht.
Ze liep voor mij de trap op en dat was voor mij genoeg om 'wakker' te worden hahaha. Pijpen deed ze lekker en sex was ook heerlijk. Dame weet heel goed wat ze doet en lijkt er van te genieten ook.
Soms ontvangt ze met meerdere dames in een locatie wat ik eerst wat spannend vond maar nu wel aan gewend ben. Locatie was mooi discreet met prima parkeergelegenheid.
Ze ontvangt soms in wat betere buurten en soms wat mindere maar dat laat de pret niet bederven. Locatie is/was altijd prima qua hygiëne. Ze is zeker geen klok kijkster en er is veel mogelijk met haar.
Mij ziet ze zeker vaak terug.

Tip: ik heb het idee dat ze wat losser komt als je Spaans met haar spreekt. Al met al 4/5 beoordeling

PS: haar 'lichaamsvorm' staat niet echt als optie erbij maar ze heeft een heerlijke dikke latina reet en ditto lichaam
Haar cupmaat en lengte vindt ik echt lastig om in te schatten.

Groet,
Piepschuim.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan