Recensie Ashley, Temptation Deventer 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flup81

Wandelaar
54
02/01/22
27
3
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.salontemptation.nl/dames/ashley/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst op bezoek geweest bij Temptation Deventer, telefonisch afgesproken. De dame stond me welwillend en uitgebreid te woord. Ik had redelijk wat vragen omdat het mijn 1e bezoek was. Uiteindelijk gekozen voor de Illusion massage, uitgevoerd door Ashley. Ontvangst door de knappe receptioniste en met een colaatje wachten op Ashley. Ik werd al gauw opgehaald door deze mooie (ik vermoed) Oost Europese maar goed Nederlands sprekende jongedame met enorme borsten. Kunst, maar wel kunstig gedaan👌.
Eerst even gedoucht, apart van elkaar. Samen had ik ook wel gezellig gevonden, de douche was er meer dan ruim genoeg voor. Daarna mocht ik op bed gaan liggen en werd ik geblinddoekt. De Illusion massage onderga je gedeeltelijk geblinddoekt en er worden diverse attributen gebruikt gedurende de massage. Eerst mijn rug onder handen (en borsten en billen) genomen, afgewisseld met enkele van de attributen. Af en toe al wat prikkelingen tussen de benen om op te warmen voor de 2e helft. Daarna op Ashleys aangeven op mijn rug gaan liggen, waarna mijn voorzijde de volle aandacht kreeg. Wederom werd haar lichaam goed gebruikt, afgewisseld met enkele van de attributen. Na ik denk zo'n kwartier op mijn rug te hebben gelegen, vroeg ze me de blinddoek af te doen en kon ik genieten van het prachtige uitzicht wat door verschillende houdingen steeds weer voor prikkelingen zorgde. Na een klein uurtje werd mijn hoogtepunt bereikt, waarna we ons beiden weer apart doucheten en aankleedden.
De massage was fijn en werd met aandacht gegeven. De attributen vond ik wel spannender mogen, vond dat nu niet veel toevoegen. Ashley is mooi en aardig, en ben al met al goed door haar verzorgd maar heb bij salons die toch wel wat minder prijzig waren, massages van vergelijkbaar niveau gehad. Weet ivm de toch wel hoge prijs niet of het tot een herhaling komt.
 
Ik ben 2x nu bij Ashley geweest voor een B2B en een lingarm massage waren beiden even goed, vooral als ze met de `zusters' 😉op je rug ligt. Wat mij wel opviel is dat ze vrij afstandelijk is want natuurlijk jammer is. Zou ik terug gaan ? Ja dat dan weer wel😆
 
Ik loop al een klein aantal jaartjes her en der rond. Jarenlang heb ik gebruik gemaakt van dit forum (ook onder de oude banner). Toch heb ik nooit de stap gezet om reviews te schrijven of mijn ervaringen te delen. Nu vind ik toch dat het tijd is en laat ik beginnen met het delen van mijn ervaring van ongeveer 2 weken geleden.

Ashley is een bijzonder mooie dame met twee prachtige borsten. Ze mogen dan wel nep zijn maar dat mag voor mij de pret niet bederven. Vooraf heb ik aangegeven me te willen laten verrassen door Ashley dat ze de massage mag geven die ze zelf het leukst vindt om te geven. Aangekomen bij de massagesalon voelt het meteen goed. Het is een nette ruimte en er heerst een heerlijk rustgevend sfeertje. Na het ontvangst door een lieve vrouw heb ik een kleine 5 minuutjes moeten wachten tot de prachtige verschijning van Ashley mij mee nam naar de ruimte.

Even snel douchen (jammer dat ze net met me niet mee uitnodigde toen ze zelf onder de douche stond, wellicht dat dat pas na meerdere bezoekjes gaat gebeuren) en toen plaatsgenomen op het bed. Ik mocht op mijn buik gaan liggen en ik mocht de Tantra massage gaan ontvangen. Haar heerlijke figuur was via de spiegel goed te bekijken terwijl ze aan de sensuele massage begon.

Het massagegedeelte was een van de betere massages die ik tot op heden heb mogen ontvangen. In het verleden heb ik in Kropswolde en bij de Boerderij ook soortgelijke opties gekozen maar daar was het toch meer wat losjes wrijven alvorens aan het echte werk te beginnen. De tantra massage van Ashley is toch echt wel heel erg lekker hoor. Ze gebruikt nagenoeg haar hele lichaam en soms komt er een plaagmomentje uit het niets dat je denkt van hmmmm ja hier kom ik voor.

Nadat je een klein tijdje op je buik hebt gelegen komt het langverwachte moment dat je je om mag draaien. Met haar hele lichaam gleed ze over mijn voorkant heen, de spanning begon echt hoog op te lopen, het was echt heel lastig om mn handjes thuis te houden. Gelukkig gaf ze al snel aan dat ik haar ook echt wel mocht aanraken. Ik weet niet waar haar grenzen liggen en helaas heb ik dit ook niet duidelijk gevraagd. Was mijn eerste bezoekje aan haar dus ik had niet zo heel veel lef. Enfin, toch maar van de kans gebruik gemaakt om haar prachtige borsten en heerlijke kont goed te masseren terwijl ze over me heen bleef glijden. Na ongeveer 10 minuten wat voelde als enkele seconden begon ze me af te trekken. Jemig wat was dit lekker, ik heb nog niet eerder meegemaakt dat een vrouw mij af kon trekken op een manier waarvan ik dacht dit kan ik zelf niet eens zo lekker, maar haar lukte het wel. Zodra ze was begonnen met het handwerk is het me niet gelukt om het langer dan 90 seconden vol te houden. Wat een explosie joh, heerlijk.

Het was echt een super ervaring. De massage was 145 euro voor een uur. Heb uiteindelijk 170 euro gegeven, een mooie fooi voor een goede ervaring dacht ik zo. Ik kom zeker terug! Stiekem hoop ik wel dat ik na wat meerdere bezoeken ook wat andere opties dan handwerk kan gaan bespreken maar dat zie ik t.z.t. wel.

Ashley is niet echt een prater, maar ik vond het ook niet afstandelijk. Dat wil ik ook nog even delen
 
Nu er toch wat leuke dames vertrokken zijn bij Temptation toch maar de stap gezet Ashley te bezoeken. Op de foto's ziet ze er beetje Zuid-Amerikaans uit.
Ik werd echter opgehaald door een meisje met blanke iets door de zon gebruinde huid. Wat meteen opvalt zijn haar borsten. Heel groot, rond en behoorlijk hard. Persoonlijk hou ik daar niet zo van dus ik ik dacht tijdens het meelopen naar de kamer; ojee....
Nou ik kan jullie vertellen. Ik heb er spijt van. Niet dat ik bij haar ben geweest maar dat ik nooit eerder bij haar ben geweest.
Wat een geweldige massage geeft ze, het is een heerlijk lichaam wat over je glijdt. Haar hand en haar vingers spelen en strelen je penis terwijl haar poesje er overheen glijdt. Tijdens de massage zoeken haar vingers regelmatig je bilspleet op, wat ik daarna ook deed met haar bilspleet. Ze wordt daar echt geil van en drukt haar kontje zo omhoog dat je vinger erin glijdt. Aan de manier waarop ze mijn penis dan vastgrijpt kun je voelen dat ze hier echt van geniet.
Ben ondertussen al 4x achter elkaar bij haar geweest.
Verheug me nu al op de volgende afspraak met haar.
 
Hoi, het is al weer even geleden...🫢maar het was weer top, van vorige keren herinner ik mij dat ze soms wat stil kan zijn daarom wat onthouden van de vorige keer en dat leek te helpen want we hebben een leuk gesprek gehad. De massage was heerlijk gekozen voor full body massage ze wist de spanning goed op te bouwen en kwam half naast/op mij liggen om het af te maken 🥰
 
Terug
Bovenaan Onderaan