ASIA massagezentrum, Moers 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze week ook maar eens de stoute schoenen aangetrokken en een ritje gemaakt naar deze salon. Na vragen via WA wat onduidelijke antwoorden gekregen via voicemails op WA op hoop van zegen hier naar toegaan.
het werd me een hele onderneming daar met de zowel Duits als Engels maar ik heb duidelijk gemaakt aan de dame dat ik €100,- wilde betalen voor BtB met pijpen zonder condoom en dat was OK.
Echter ging de dame waarmee ik het had afgesproken (geen jonge dame maar wat op leeftijd en niet echt een plaatje) weg en kwam de nog oudere bazin me masseren (wel massage olie met een licht geurtje). Ik dacht eraan om weg te gaan maar omdat ik me tijdens de autorit wel aan wat aan het opgeilen was liet ik me toch maar masseren. Ze trok vrij snel al haar kleren uit en begon met BtB. De taal was wederom erg moeilijk maar ze vroeg me om om te draaien en begon me ook te pijpen zonder condoom. Ik was totaal niet aangetrokken tot haar maar toch kwam ik al snel in haar mondje klaar.

Weer dacht ik eraan om weg te gaan omdat ik mijn zaakje had verschoten maar bedacht me toen om me toch maar gewoon te laten masseren. Deze massage was ook erg matig. de dame was van alles aan het zeggen maar ik begreep er geen zak van. Echter werd het me ineens duidelijk dat ze merkte dat ik niet bijster interessant was over het geheel en plots nodigde ze na een uur de dame Tina (van de 3 dames die ik heb mogen zien de meest aantrekkelijke maar nog steeds niet mijn type 35-40jr met redelijke borsten en minder mooi gebit) ook uit bij me op de kamer.

Wat bleek nu, ik kreeg een extra bonus zonder bij te hoeven betalen. Tina begon me ook te pijpen zonder condoom en daarmee kwam mijn jonge heer ook weer op volle sterkte. Krijg wat kusjes en een kleine massage waarbij de jonge heer ook niet werd vergeten. Na een 20 minuten maakte ze het weer af met haar mondje zonder condoom en mocht ik dus voor de 2de keer in een mondje klaarkomen. Ze probeerden eigenlijk gewoon aan klantenbinding te doen. Tina vertelde me ook dat er nog een jongere dame zou zijn en dat er dus 3 dames zijn welke meer verrichten maar de naam ben ik kwijt.

Al met al een aparte een leuke ervaring voor weinig geld (1,5 uur voor €100,- en 2x in het mondje) maar toch niet voor herhaling vatbaar. Als ik in de buurt zou zijn, zou ik eventueel nog snel een keer aanwippen maar het is me de reis en tijd niet waard om zomaar nog een keer te gaan. Daar zijn de dames niet aantrekkelijke genoeg voor en de massage ook niet. Douche was prima.

PS: betreffende het parkeren kun je de auto ook iets verder wegzetten in de straat naar de snelweg toe (300mtr) en kun je met de parkeerkaart 2 uur gratis parkeren.
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Een teleurstellende ervaring helaas. Ik kon geen dame kiezen, er was er maar eentje aan het werk, schijnbaar. Kwam al chagrijnig de kamer binnen, dus het begon al slecht. Na wat random gemasseer van matige kwaliteit (zonder getease) mocht ik me omdraaien. Ik had bij de 'receptie' al betaald voor pijpen, maar dat ging ze eerst nog even controleren. Even later kwam ze weer terug, gaf een knikje, en ging aan de slag. De eerste minuut was nog wel lekker, maar al snel ontaardde het in snel gesjor. De taalbarrière maakte dat het lastig om überhaupt te communiceren, laat staan om specifieke wensen te vertellen. Na een paar minuten maar opgegeven, zelf een handje geholpen. Van cim is geen enkele sprake, sterker nog, LiLi (zo heet ze volgens mij) stond met wat tissues paraat om e.e.a. op te vangen.

Zeer teleurstellend al met al.
 
Terug
Bovenaan Onderaan