Recensie Asti, Amstelveen (voorheen Den Bosch) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

azn2007

Vaste klant
Forumpionier
216
01/07/21
246
24
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5584603-asti
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Asti heb ik alweer een paar jaar geleden bezocht toen ze nog in Utrecht ontving. Zojuist zag ik haar profiel online, dit keer in Amstelveen. Man man man, wat een mooie en ongelooflijk geile vrouw. Ik heb een hele fijne klik met haar, en dat is te merken tijdens de sex. Intens, oogcontact, gewoon twee mensen die enorm tot elkaar zijn aangetrokken. Vuurwerk!
 
Gisteren maar weer even langsgewipt bij Asti. Kom al een paar jaar bij haar. Haar huid is nog altijd superstrak. Sex met Asti is altijd buitengewoon super. Het is genieten van beide kanten en dat maakt voor mij het verschil. Voor diegene die haar nog niet kent wat een aanrader. Ze is er nog tot 20 aug. Bij vertrek zegt ze me. Je bent altijd welkom. Voordat ze weer gaat ga ik nog eens langs. Zekerweten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Uiteindelijk dan toch gelukt om afgelopen week af te spreken met deze dame. Niet gek dat ze het zo druk heeft, want ze is mooi, heeft een lekker lichaam en haar service is absoluut top. Een topper!
 
Asti's ad is weer online. Ik meen mij uit recensies te herinneren dat zij ook CIM aanbiedt maar dat staat niet op haar kinky menu. Weet iemand of zij dat 'off the record' aanbiedt?
 
Hoe vaak ik het ook op heb geprobeerd.. altijd genegeerd/geblokkeerd, geen idee waarom. Wil haar al jaren bezoeken, helaas zonder succes.. :(
Volgens mij moet je "bekend" zijn bij een groepje van die dames die regelmatig in Amstelveen Zijn. Als je nummer onbekend is nemen ze meestal niet eens de moeite om te reageren. Hoe je er dan ooit tussen komt? Geen idee, ik probeer het meestal al niet meer als ze niet antwoorden. Er is genoeg te vinden ?
 
Volgens mij moet je "bekend" zijn bij een groepje van die dames die regelmatig in Amstelveen Zijn. Als je nummer onbekend is nemen ze meestal niet eens de moeite om te reageren. Hoe je er dan ooit tussen komt? Geen idee, ik probeer het meestal al niet meer als ze niet antwoorden. Er is genoeg te vinden ?
Zo'n idee heb ik ook. Mij is ook niet gelukt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5584603-asti
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kom al geruime tijd regelmatig bij Asti. Asti is gewoon een leuke dame die gewoon haar best doet om er een gezellig uurtje van te maken. Behandel haar met respect en je krijgt er een hoop voor terug. PZC is top. Neuken in diverse standjes, doet niet moeilijk bij weer een ander standje. Redelijk goede massage achteraf en ik ging met een lach op mijn gezicht weer verder. Mogelijkheid om voor- en achteraf te douchen. Asti tot de volgende keer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mooie, sensuele dame (bij sommige van haar foto's moet je wat meer vlees op de botten bijdenken)

Na de verplichte douche beurt start een voorspel met masseren, likken, vingeren, pussy-sliden, ruig pijpen en prostaatmassage en op gegeven moment wilde ze ook even een vibrator er bij mij insteken maar dat werd mij wat te pijnlijk.

Een lekkere neukpartij volgde met (reverse) cowgirl en uiteindelijk gefinished met een zeer lekkere langdurende prone bone standje. Topbezoek!
 
Laatst bewerkt:
Hoi Zuen, behoor ook tot haar vaste bezoekers. Adv is inderdaad online maar kent een update status van 11 dec j.l. Als Asti weer actief is zal zij jou mogelijk een berichtje sturen maar ook haar adv weer updaten. Kortom, geduld is een schone zaak. Groet, Bas
 
Hoi Zuen, behoor ook tot haar vaste bezoekers. Adv is inderdaad online maar kent een update status van 11 dec j.l. Als Asti weer actief is zal zij jou mogelijk een berichtje sturen maar ook haar adv weer updaten. Kortom, geduld is een schone zaak. Groet, Bas
Jammer dat haar vriendinnetje er niet meer bij is, was een plaatje die twee samen om de paal.
 
Degene met wie ze "vroeger" altijd ontving, was wat mij betreft ook top, wat een dame was dat ook...Kristina? Al zo lang terug...zij is er sowieso mee gestopt dacht ik gelezen te hebben.
 
Degene met wie ze "vroeger" altijd ontving, was wat mij betreft ook top, wat een dame was dat ook...Kristina? Al zo lang terug...zij is er sowieso mee gestopt dacht ik gelezen te hebben.
Dat was inderdaad Kristina. Alleen ik weet niet "welke". Ben ik nimmer geweest. Begreep dat de trio's bovenaards waren. Er is nu een Kristina in Hilversum. Maar dat zal diegene die voor ogen is niet zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan