Astrid, Wilrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Catalan

Newbie
21
30/01/26
30
2
Het zag er allemaal veelbelovend uit: mooie foto's van een jonge Colombiaanse vrouw.
Het chatten op Whatsapp verliep heel goed met snelle en vriendelijke antwoorden en duidelijke feedback.
Zoals steeds vermeldde ik mijn leeftijd (70 +) en mijn wensen. Allemaal geen probleem, ik was welkom.
Op het afgesproken tijdstip was ik present. Het opgegeven huisnummer bestaat niet maar dat gebeurt wel meer.
Ik stuurde een whatsapp bericht dat aangaf dat ik er was. Vrij snel antwoord, maar ik wist heel snel dat iets niet OK was. Ze bleef maar vragen of ik er was, drietal keren, maar verzond het juiste adres niet. Mogelijk zat ze mij ergens te bekijken en vond ze mij toch te oud.
Ik weet dat sommige vrouwen dit heel lastig vinden, gelukkig zijn er toch ook andere. Daarom dat ik mijn leeftijd eerlijkheidshalve ook steeds zelf vermeld. Aan Astrid deed ik dat tot 2x toe.
Na enkele minuten heb ik laten weten dat ik terug naar huis ging. Geen reactie meer.

Ik vermoed dat het over deze 21-jarige meid gaat?

Zelf geeft ze ook niet echt veel prijs in haar foto's, moet ik zeggen: allemaal variaties op éénzelfde nietstonende pose eigenlijk.

Terug
Bovenaan Onderaan