Recensie Aurora, Londerzeel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massaman

Stamgast
376
02/11/21
171
21
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.2dehands.be/v/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/m1936129532-heel-lichaam-wellness-massage
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gespot op 2dehands en per SMS gevraagd wat het inhield, massage met veel aandacht voor penis en kontgaatje...OK dat moest ik eens testen.
Vriendelijk ontvangen door een jonge volslanke meid in een strak "babydolletje" en ze vroeg of ik me nog eerst wou douchen.
Massage met veel olie en inderdaad vanaf het begin al veel teasing.
Omdraaien gebeurde vrij snel dacht oei hoe gaat ze de tijd hier vol krijgen? Toen ze aan de penismassage begon ging ik op verkenning. Gevraagd of ze niks wou uittrekken. Oh you want me to massage you with my boobs? Sorry that is 20 more. Ik heb eens gelachen maar ga daar nooit op in, onderhandelen doe je voor de start niet tijdens. Haar moeten afremmen want ik vond dat ik te snel zou klaarkomen gezien de tijd. OK zei ze zeg maar als je er bijna bent dan stop ik...
Enfin, dan toch gekomen en ze vroeg me wil je nu nog rug of benen? Benen. En ze begon wel terug te proberen er wat leven in te krijgen maar mijn zin was wat over. Heb haar doen stoppen na 45 minuten. Ik miste iets maar kan er mijn vinger niet op leggen. Terug gaan douchen. Nu...blijkt de zus te zijn van Gina die samen met haar moeder in Boom massages gaf. Ze zijn verhuisd en doen het nu met drie.
Ik weet uit betrouwbare bron dat daar meer ook kan, indien het klikt zelfs zonder extra...maar bij mij dus niet :) Wel voor de BBW liefhebbers, als je een slank poppetje zoekt dat is ze zeker niet!
 
Lieve dame maar zeker niet de leeftijd die hier eerder vermeld werd. Schat ze tussen de 35-40j.
Massage op een tafel in de living van haar huisje. Douchen kan voor en na.
Massage met veel warme olie over het hele lichaam. De leukste plekjes krijgen extra aandacht.
Als je ze vriendelijk behandeld en een gesprekje mee voert worden de borsten ook ontbloot zonder vraag en kan je tussen haar benen ook je aan de gang. Ze is zeer ruim beneden, past zonder probleem je hele hand in.
Samen douchen achteraf werd door haar vriendelijk afgewezen.
Ze liet me inderdaad weten dat haar zus dit ook doet, wellicht de Gina die ook op 2dehands staat.
 
telefonisch contact gehad en het ging volgens haar enkel over een massage ze wimpelde alles af..

hoe krijg je een "andere" afspraak? of is het gewoon kwestie van er naar toe te gaan?
 
Tja...met jouw ervaring zou je moeten weten dat het dikwijls zo is, massagedames die via telefoon niet alles prijsgeven is dikwijls zo. Hoor het veel van hunzelf ook als mannen bellen en het eerste wat ze vragen is "kan dit kan dat" ze het vriendelijk afwimpelen. Maar eens ter plaatse tussen vier muren gebeuren soms de leukste dingen ;-)
Ik heb dat graag zo, nog wat overlaten aan de verbeelding.
Je weet hier op voorhand je krijgt een ero massage zoals ik hierboven beschreef, en als het klikt kan er zeker meer ja. Maar ga er niet van uit want anders kan je teleurgesteld zijn.
De grootste kans heb je bij Gina. Ik zag dat ze nu ook 4 handen doen trouwens.
Je moet wel voor "volslank" zijn;)
Good luck!
 
Tja...met jouw ervaring zou je moeten weten dat het dikwijls zo is, massagedames die via telefoon niet alles prijsgeven is dikwijls zo. Hoor het veel van hunzelf ook als mannen bellen en het eerste wat ze vragen is "kan dit kan dat" ze het vriendelijk afwimpelen. Maar eens ter plaatse tussen vier muren gebeuren soms de leukste dingen ;-)
Ik heb dat graag zo, nog wat overlaten aan de verbeelding.
Je weet hier op voorhand je krijgt een ero massage zoals ik hierboven beschreef, en als het klikt kan er zeker meer ja. Maar ga er niet van uit want anders kan je teleurgesteld zijn.
De grootste kans heb je bij Gina. Ik zag dat ze nu ook 4 handen doen trouwens.
Je moet wel voor "volslank" zijn;)
Good luck!
De meeste Thaise dames gaan niet in op telefonische vragen over "extra diensten". Eenmaal ter plaatse is het meestal anders, ofwel stellen ze het meteen zelf voor, ofwel na enige "teasing", of als je het zelf ter plaatse vraagt krijg je zelden "neen". Of je dit nu leuk vindt of niet, dit hoort nu eenmaal bij dit soort huizen... Dat is althans mijn ervaring na 25 jaar "wandelen"...
 
Lieve dame maar zeker niet de leeftijd die hier eerder vermeld werd. Schat ze tussen de 35-40j.
Massage op een tafel in de living van haar huisje. Douchen kan voor en na.
Massage met veel warme olie over het hele lichaam. De leukste plekjes krijgen extra aandacht.
Als je ze vriendelijk behandeld en een gesprekje mee voert worden de borsten ook ontbloot zonder vraag en kan je tussen haar benen ook je aan de gang. Ze is zeer ruim beneden, past zonder probleem je hele hand in.
Samen douchen achteraf werd door haar vriendelijk afgewezen.
Ze liet me inderdaad weten dat haar zus dit ook doet, wellicht de Gina die ook op 2dehands staat.
Vrij zeker dat jij de oudere zus had als ik je omschrijving lees.
 
Denk dat moeder niet meer actief is enkel de twee zussen.
Tja...met jouw ervaring zou je moeten weten dat het dikwijls zo is, massagedames die via telefoon niet alles prijsgeven is dikwijls zo. Hoor het veel van hunzelf ook als mannen bellen en het eerste wat ze vragen is "kan dit kan dat" ze het vriendelijk afwimpelen. Maar eens ter plaatse tussen vier muren gebeuren soms de leukste dingen ;-)
Ik heb dat graag zo, nog wat overlaten aan de verbeelding.
Je weet hier op voorhand je krijgt een ero massage zoals ik hierboven beschreef, en als het klikt kan er zeker meer ja. Maar ga er niet van uit want anders kan je teleurgesteld zijn.
De grootste kans heb je bij Gina. Ik zag dat ze nu ook 4 handen doen trouwens.
Je moet wel voor "volslank" zijn;)
Good luck!
afspraak gemaakt we zullen wel zien, verslagje volgt... ;-;
 
amaai, ik had vandaag een afspraak met Gina (vrijdag gemaakt voor 15u, dan door haar verplaatst naar 10u en dan vanochtend weer afgezegd...)

tzal aan mij liggen maar ik geef op
 
Raar...of zou ze hier meelezen en niet willen dat er over extraatjes gepraat word? ;)
In alle geval, ze zou het mij ook niet moeten doen, één keer iets tussen komen ja maar in dit geval trop is teveel, ander en beter.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan