Auroramassage, Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Anouk heb ik 2x gezien, onder de indruk tijden de eerste massage met haar. Intiem, GFE.. en als je van grote saggy boobies houdt…? DE 2e ervaring was een stuk minder en herken het zakelijke dat @amityvale noemt. Sterre is een toppertje, heerlijk stout met een prachtig lijfje, alleen helaas al lang uit de roulatie… Mijn 1e ervaring bij AM was met Melody die 'sneetje rijden' heel letterlijk nam… jammer genoeg nooit meer gezien. Ga binnenkort weer eens langs om te zien of er leuke nieuwe dames zijn, to be continued…
 
Ik ben nu bij 4 verschillende dames geweest, en 1 van de dames bood me meer aan.
Ik weet alleen niet of dit toegestaan is bij Aurora, en of ik dan ook hier zo mogen vermelden welke dame dit is?
Zelf ben ik er niet op ingegaan bij deze dame, dus ik kan je niet helpen of het de moeite waard zou zijn geweest. :)
Als het goed is is het wel toegestaan ik betaalde voor een pijpbeurt 40 euro extra een paar jaar geleden
 
Ben wel benieuwd naar Natasja. Oosteuropese invloeden klinkt prima, hopelijk geen siliconen en is deze dame nog a/d jonge kant v/h spectrum…!? Heel benieuwd naar jullie ervaringen.
[h4][/h4]
 
Donderdag bij Jane geweest. Helaas ook de ervaring dat er geen klik is met de dame. De massage was ook niet top. B2b alleen met de botsten over de rug verder niet. En als je wat tegen haar zei kreeg je amper reactie. Ze zat ook vreselijk op de klok te kijken ik had echt het idee dat ze geen zin had. Voor mij is dit het laatste bezoek geweest aan deze salon.
 
Donderdag bij Jane geweest. Helaas ook de ervaring dat er geen klik is met de dame. De massage was ook niet top. B2b alleen met de botsten over de rug verder niet. En als je wat tegen haar zei kreeg je amper reactie. Ze zat ook vreselijk op de klok te kijken ik had echt het idee dat ze geen zin had. Voor mij is dit het laatste bezoek geweest aan deze salon.
Vroeger was ze ook een stuk slanker en vriendelijker
 
Paar jaar geleden geweest. Bij 1 keer gebleven. Duurde erg lang bij binnenkomst. Kreeg zelfs een klantkaart mee voor korting..getver dacht ik gelijk, ik wil geen kaart van ze bij me dragen. Plus ik wil geen korting alleen maar na ontvangst van hun kaart. Het leek wel een hotelreservering .. Mag ik uw ID ook even zien.
 
Een kortingskaart heb ik nog niet gezien, dus dat zal tegenwoordig wel afgeschaft zijn. Het is ook geen verplichting om die aan te nemen natuurlijk ;)
Dan loop je alleen de korting mis, maar hoef je hem ook niet mee te dragen.

Ik vind het vooral jammer dat de foto's op de site zo nietszeggend zijn. Bij Massagewereld heb je wat dat betreft wel een beter idee van de dame, en ook daar blijven ze onherkenbaar. Een foto van het gehele lijf met weggedraaid of weggeblurd hoofd is toch het beste om een idee te krijgen hoe een dame er een beetje uit ziet?

Ik ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar Anouk, of Nikki......
Bij Nikki staat dan dat ze 40 is, en blond, maar daar is eigenlijk geen foto van beschikbaar.
Bij Anouk staat niets van een leeftijd, dus geen idee in welke range ze valt.
Iemand ervaring met deze dames? Hoe is de massage.
 
Ik ben een paar jaar geleden bij deze salon geweest. Eerst een uur met een donkere dame en flinke tieten. Weet haar niet meer, maar ze was van grote klasse! Daarna nog een uur met Sterre… OMG! wat was dat geil zeg! Ik hoop dat ze nog steeds zo'n massage kan geven… ik ga binnenkort weer eens langs.
 
paar jaar geleden ooit eens geweest. Hele mooie en zeer lieve jonge en enthousiaste vrouw van half 20. super leuke klik mee. na een maand wilde ik terug en werkte ze er niet meer. daarna nog een aantal keer geweest maar ik herken het zakelijke en klokkijken wel idd. misschien binnenkort nog eens terug. Heeft iemand ervaring met Jolie? Ik wil haar wel eens bezoeken. maar ze is er altijd op dagen dat ik niet kan helaas

 
paar jaar geleden ooit eens geweest. Hele mooie en zeer lieve jonge en enthousiaste vrouw van half 20. super leuke klik mee. na een maand wilde ik terug en werkte ze er niet meer. daarna nog een aantal keer geweest maar ik herken het zakelijke en klokkijken wel idd. misschien binnenkort nog eens terug. Heeft iemand ervaring met Jolie? Ik wil haar wel eens bezoeken. maar ze is er altijd op dagen dat ik niet kan helaas

Ben ook benieuwd. Ik vind eenmaal binnen de keuze uit massages enorm. Vraag me echt af of er echt zoveel verschil zit in de enorme keuzelijst qua massagevormen: tantra, tantra+, tantra ultra enz.
 
Anouk heb ik 2x gezien, onder de indruk tijden de eerste massage met haar. Intiem, GFE.. en als je van grote saggy boobies houdt…? DE 2e ervaring was een stuk minder en herken het zakelijke dat @amityvale noemt. Sterre is een toppertje, heerlijk stout met een prachtig lijfje, alleen helaas al lang uit de roulatie… Mijn 1e ervaring bij AM was met Melody die 'sneetje rijden' heel letterlijk nam… jammer genoeg nooit meer gezien. Ga binnenkort weer eens langs om te zien of er leuke nieuwe dames zijn, to be continued…
Doet sterre extra service,?
Kun je me vertelen meer over sterre ?
Met vriendelijke groet,
 
Ik ben een paar jaar geleden bij Sterre geweest... dat was met haar de meest erotische ervaring die ik ooit heb gehad!!
Wat doet zij dat goed zeg... Ik hoop haar dit jaar nog weer eens te ontmoeten bij Aurora. :-D
 
Ik ben trouwens wel laatst bij Nadia geweest. Op de website zag ik al dat ze best grote borsten heeft wat heel fijn is bij een massage :-D
Nadia is een russische, volgens mij richting de 40 zo niet ouder. Haar borsten zijn wel echt fantastisch en een lust voor het oog! Ze masseert erg goed en stevig en zorgt ervoor dat je ook echt een heel uur plezier hebt. Echter miste ik de erotische ervaring... Misschien was het haar dag niet (ze had erg last van de warmte) of heeft ze niet datgene wat Sterre wel heeft. Voor mij iig niet voor herhaling vatbaar alhoewel haar borsten... ;-)
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.389
Leden
33.211
Nieuwste lid
tostimeester
Terug
Bovenaan Onderaan