Aurum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aurum

Newbie
1
18/10/25
1
Site
Zo open als nieuw lid een topic over mezelf, lekker narcistisch haha maar ik zag geen voorstel topic.
Ik ben dus Aurum, 48 jaar en kom uit het midden van het land.
vroeger redelijk wat actie gezien, ik lag altijd wel goed bij de vrouwen. vanaf mijn 25ste bij dezelfde vrouw geweest en sinds vorig jaar uitmekaar.
Geheel wederzijds en we kunnen het ook nog goed vinden maar het was een soort broer/zus verhouding geworden waar we beiden (vooral ik) niet meer gelukkig van werden. Sindsdien een pad van persoonlijke ontwikkeling op gegaan en bezig om me weer een echte man te voelen.
Een tijdje aan het daten geweest al en hoewel er genoeg aantrekkelijke dames van mijn leeftijd zijn merk ik dat niet direct weer in een lange relatie vast wil komen te zitten. Ik merk dat ik mijn libido weer terug heb gevonden en dat vind ik geweldig! Ik wil graag naar bed met jonge dames (20-30) en hoewel ik weet dat dat best mogelijk is zonder er voor te betalen heb ik geen zin/tijd daar veel energie in te stoppen, wil ik ook niet met gevoelens spelen en heb ik de financiële ruimte om betaalde opties te overwegen.

Wat ik hier op het forum kom doen is ervaringen lezen maar ook, als ik een keer de drempel over ben gegaan, ervaringen te delen.
Wie weet is dit ook gewoon een leuke community en wordt ik een vaste gast.

Terug
Bovenaan Onderaan