Ava Alkmaar (oplichter)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kreeg nadat ik een berichtje had gestuurd zonder hoi of hallo terug:

"✅Hier even me regels ivm corona regels + veiligheid een automatisch bericht 📝 📝 :
1️⃣: Je toont eerst even je ID of Rijbewijs aan vooraf!! Stel dat ik corona krijg door jou of ste dat er niet betaald wordt, kunnen er zo acties ondergenomen worden.
2️⃣: Je maakt nadat je je rijbewijs of ID hebt aangetoond Paar Cent of wat jij wilt over. Zo zie ik of je naam overeenkomt met je foto die je hebt gestuurd
3️⃣ : Kom netjes , gedoucht en al en behandel mij met respect 🙂Als je akkoord gaat typ: X voor een reactie, alleen als je akkoord gaat. "

Als je het allemaal zo wantrouwt ga dan achter de kassa zitten..
 
Ik kreeg nadat ik een berichtje had gestuurd zonder hoi of hallo terug:

"✅Hier even me regels ivm corona regels + veiligheid een automatisch bericht 📝 📝 :
1️⃣: Je toont eerst even je ID of Rijbewijs aan vooraf!! Stel dat ik corona krijg door jou of ste dat er niet betaald wordt, kunnen er zo acties ondergenomen worden.
2️⃣: Je maakt nadat je je rijbewijs of ID hebt aangetoond Paar Cent of wat jij wilt over. Zo zie ik of je naam overeenkomt met je foto die je hebt gestuurd
3️⃣ : Kom netjes , gedoucht en al en behandel mij met respect 🙂Als je akkoord gaat typ: X voor een reactie, alleen als je akkoord gaat. "

Als je het allemaal zo wantrouwt ga dan achter de kassa zitten..
Ik weet het, ik wantrouwde het bij aanvang ook niet.
Echter gaandeweg werd van me verlangd zowel voor als achterzijde van id te sturen. Ook afplakken van BSN nummer werd niet geaccepteerd.

Dit is natuurlijk totaal doelloos (naam en foto zou ruim voldoende moeten zijn), tenzij je andere bedoelingen hebt (identiteitsfraude).
Ik bedoel alleen maar de lezers van forum hiervoor te waarschuwen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan