WHEM Ayda, Massage, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fordestje

Newbie
24
21/09/22
15
2
Dag allemaal,

Ik weet dat Ayda al een tijdje in Amsterdam werkt en sinds kort is ze terug. Ik ben zelf nooit langs geweest, maar zie ook nog geen reviews van haar. Er moeten haast wel heren zijn met ervaringen met Ayda? Ben erg benieuwd!

 
(Ik wist niet dat ze in de stoofsteeg heeft gewerkt, deed ze toen alleen massage of meer?)

Ik heb haar wel een keer bezocht in haar appartement. Mooie dame en dus te frustrerender dat ze alleen HP aanbied. De massage zelf was wel okay, maar niks bijzonders, mede door het gebrek aan verdere intimiteit. Ze hield haar slipje aan, je mag haar verder wel strelen, maar voor mij is dat te weinig. Het tantra gedeelte vond ik overrated... Ze rukt alleen maar, zachtjes en als ze merkt dat je komt sneller.... geen edging of stimulatie daarbuiten....

Weet niet of er nu meer mag...
 
Dank roomtaart. Yep, ze werkte vroeger daar onder de naam "Cookie" en deed toen veel meer. ;)
Cookie ken ik nog wel, ben daar wel een aantal keer geweest, legde niet direct de link omdat er een aantal jaar tussen zat.... Bij Cookie was er bij mij alleen het standaardpakket mogelijk, bij jou meer?

200 euro voor een massage van 70 minuten is wel aan de prijs voor allen hp
Nogal hé? Je kan volgens mij wel twee HP, maar of dat nou veel toevoegt....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan