Recensie Ayla 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
589
04/07/21
952
43
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag kennis gemaakt met de Duitse Ayla. Ze spreekt ook zeer goed Engels. 24 jaar en eenvoudig herkenbaar aan 2 getatoeëerde vleugels in haar hals. Haar rechterarm is ook volledig bedekt met tattoos tot en met haar schouder en ze heeft een tattoo boven haar linkerborst. Het haar draagt ze strak naar achteren in een knot. De dame heeft fantastische curves: grote billen, E cup siliconen, maar haar buik is gewoon vlak. Tsja hoe omschrijf je zo'n lijf: normaal of mollig? Ik hou het op curvy!
Ze is niet makkelijk te pakken te krijgen. Veel geboekt. Bij mij ging het ook niet helemaal probleemloos: we zouden rond 8 uur naar de kamer gaan, maar haar afspraak liep uit, keurig afgezegd en ik met Duitse Lea naar de kamer. Die was weer fantastisch en het was mijn derde kamer van de dag. Daarna is de pijp bij mij altijd leeg. Toch kwam ze om 10 uur nog even bij mij informeren en ik kon haar mooie gezicht en curvalicious lijf niet weerstaan. Dus toch maar proberen. En het werd een fantastische kamer! PSE van de bovenste plank met wat GFE randjes en ik wist er toch nog in no time een orgasme uit te persen lepeltje lepeltje neukend. Zo had ze me opgegeild. Ze geeft volledige Sixsens service aan respectvolle klanten. Een absolute topper! (En steeds meer keuzestress voor mij in Sixsens).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan