Recensie Aysha, Dynamite Privé, Nieuwegein 3,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/aysha/
Totale kosten (in euro)
120
Ik denk door de wamte en hoe ze eruit zag ( in lingerie, hakken, tattoo's en jong) ook voor Aysha gekozen. Ondanks alle recensies die er over haar zijn geschreven. Helaas komt het overeen met wat ik heb gelezen, prive club prijzen voor raam kwaliteitservice.

Wel gekozen voor € 50,- extra, PZC, zoenen etc echter alleen PZC ondergaan, en dat deed ze alleen na inspectie en de bevestiging dat je een vaste relatie hebt.

Pijpen was redelijk en neuken was 1 standje maar mogelijk, met moeite toch klaar gekomen.
Er was geen klik maar je kan niet altijd geluk hebben, als je hier van houdt moet je bij haar zijn maar in de meeste prive huizen gaat het wat gemoedelijker, ik verwijt het niet aan haar leeftijd want heb meerder keren met jonge dames gekamerd en die het wel gezellig maakte en weten hoe je het naar je zin kan maken.
 
@Chris765 Maar dan wel vier sterren voor highclass companion? Dat kan ik niet rijmen met je
Ik had dat niet gezien en zag dit pas achteraf dat ik dit op 4 sterren stond, dit is een waarde die er standaard staat. En ik deze regel niet had gezien. Maar als ik het kon aanpassen was dit naar 1 gegaan. Niets ten nadele van de dame, de ene keer heb je t leuk en de andere keer voldoet ze niet aan de verwachtingen. Ieder zijn ding en persoonlijke beleving.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/aysha/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij een bezoekje aan Dynamite Prive heb ik uiteindelijk voor deze mooie dame gekozen. Ik schat haar ongeveer 25 jaar oud. Boven in de kamer vroeg ze of ik ook een extra pakket wou afnemen. Ze bood pzc, tz en beffen voor 50 euro extra aan. We begonnen bij de wastafel en daarna kon het feestje beginnen. Het zoenen/tz kan veel beter, het was meer alleen een beetje kussen op haar dikke opgespoten lippen. Pzc deed ze goed met veel spuug. Het intieme gedeelte was prima ik kon in 45 min 2x bij haar klaarkomen. Verder is het een leuke meid waar je een gesprekje mee kan voeren. Mocht ik in de buurt zijn zal ik haar wel weer bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan