Aziatische dames met al dan niet fake advertenties (diverse locaties)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Chinese roulette met de Chinese vrouwetjes. Boom is geen uitzondering.
Af en toe zit er een parel tussen de oesters maar wanneer je die gevonden hebt is die de volgende keer al weer verdwenen.
Complete epistels en evangelies zijn er hier al aan gewijd.
Conclusie is geef er je geld niet aan, spreek niet af. Ook niet als je getipt wordt hier op GR. Waarom? Omdat de kans groot is dat wanneer jij afspreekt, het haar moeder, schoonmoeder of de zuster van haar schoonmoeder kan zijn die in de deuropening staat. Als je geluk hebt. Meestal laten ze je binnen op de kamer via parlefoon ofzo en sta je al op de kamer als je tot de constatatie komt dat jouw meisje plots 50 j ouder blijkt te zijn met het lichaam van een vrouw waar reeds 38 kinderen uitgevallen zijn (raap es op aub, merci…).
Er is 1 manier om het tegen te gaan.
Nee 2.
1. Dat niemand meer zou ingaan op die advertenties.
2. Als het niet blijkt te zijn wat of wie er in de advertentie stond omdraaien en vertrekken.
In de beginperiode heb ik een mooie tijd beleefd met de komst van de Chineesjes. Maar na een paar maanden was de zoete sappige appel rot.
Stay away dus.
Bedankt, ik vermoede dit al. Wel jammer want ik val wel op Aziatische dames.
 
Iemand die "Spfei" kent? 38 jaar dus geen piepkuiken meer maar ik vind ze wel aantrekkelijk

Good luck zou ik zeggen! Na al die debacles omtrent het "rondtrekkend Chinees circus" zou ik daar mij niet meer aan riskeren (ook al ben ik groot liefhebber van Aziatisch). Maar als je het toch doet lezen we graag uw review ;-) Toi toi.
 
Een advertentie in Redlights waar werkelijk zowat alle mogelijkheden zijn aangekruist, vind ik op zich al verdacht.

Die foto waar ze buiten staat lijkt me ergens in Oost-Europa te zijn genomen.. Zeker niet in Mol!

Het is natuurlijk geen misdrijf ooit in Oost-Europa te hebben gewerkt, maar het is wel een indicatie dat ze mogelijk deel uitmaakt van een reizend circus.

Iemand uit China die hier waarschijnlijk op een toeristenvisum is, lijkt me te weinig tijd te hebben om in verschillende landen iets te huren, in te richten en zelf de markt te benaderen.

Tenslotte: ze spreekt Spaans. We weten dat er een keten van mensenhandel is die in Spanje begon.

Het kan allemaal toeval zijn, natuurlijk.
 
Een advertentie in Redlights waar werkelijk zowat alle mogelijkheden zijn aangekruist, vind ik op zich al verdacht.

Die foto waar ze buiten staat lijkt me ergens in Oost-Europa te zijn genomen.. Zeker niet in Mol!

Het is natuurlijk geen misdrijf ooit in Oost-Europa te hebben gewerkt, maar het is wel een indicatie dat ze mogelijk deel uitmaakt van een reizend circus.

Iemand uit China die hier waarschijnlijk op een toeristenvisum is, lijkt me te weinig tijd te hebben om in verschillende landen iets te huren, in te richten en zelf de markt te benaderen.

Tenslotte: ze spreekt Spaans. We weten dat er een keten van mensenhandel is die in Spanje begon.

Het kan allemaal toeval zijn, natuurlijk.

Ook die Aziatische dames hebben schijnbaar massaal een Spaans paspoort of permanente visum gekregen.
Het schijnt dat je als dame zijnde een Spaans paspoort of visum bij een pakje boter krijgt...
En dat betekent dus ook dat je in vrijwel ieder schengen land gewoon mag werken ook als dvp.
 
Ook die Aziatische dames hebben schijnbaar massaal een Spaans paspoort of permanente visum gekregen.
Het schijnt dat je als dame zijnde een Spaans paspoort of visum bij een pakje boter krijgt...
En dat betekent dus ook dat je in vrijwel ieder schengen land gewoon mag werken ook als dvp.
Of je zomaar mag werken met een Schengenvisum durf ik sterk betwijfelen. Het is wel een feit dat de meeste van die dames hier via Spanje belanden. Zoals de meeste wandelaars al hebben kunnen vaststellen kennen ze doorgaans enkele (maar ook niet meer dan dat) woorden Spaans. Ik blijf er sowieso weg omdat de meeste profielen sowieso fake zijn.
 
Een (Schengen)visum geeft je geen recht op werken. Een paspoort krijg je slechts als je burger van het land bent geworden. Een verblijfsvergunning kan je recht op werken geven, maar meestal is het echter omgekeerd: je krijgt eerst het recht om hier te werken en dan volgt de verblijfsvergunning quasi vanzelf. In België is dat al een vijftal jaar in 1 procedure en 1 document vervat: Single Permit
 
Laatst bewerkt:
Een (Schengen)visum geeft je geen recht op werken. Een paspoort krijg je slechts als je burger van het land bent geworden. Een verblijfsvergunning kan je recht op werken geven, maar meestal is het echter omgekeerd: je krijgt eerst het recht om hier te werken en dan volgt de verblijfsvergunning quasi vanzelf. In België is dat al een vijftal jaar in 1 procedure en 1 document vervat: Single Permit
Dat klopt.
 
klopt met een toeristen visum mag je niet werken, maar er zijn ook zat mensen met een zogenaamd permanent visum.
Wat eigenlijk bijna hetzelfde is als een paspoort qua rechten, en nogmaals veel dames hebben net als duizenden Zuid-Amerikaanse dames een Spaans paspoort.
Schijnbaar krijg je al heel snel zoiets in Spanje, zal wel te maken hebben gehad met de zeer linkse koers die Spanje de afgelopen jaren heeft gevaren.
 
Aangezien in BE de meeste meisjes van plezier geen ondernemingsnummer nemen...
Kan die Aziatische vanuit Spanje toch naar hier komen, toeristisch een appartement huren .... En daarna veel vrienden op bezoek krijgen (?).
 
Aangezien in BE de meeste meisjes van plezier geen ondernemingsnummer nemen...
Kan die Aziatische vanuit Spanje toch naar hier komen, toeristisch een appartement huren .... En daarna veel vrienden op bezoek krijgen (?).
Dat is vermoedelijk de realiteit bij al die rondreizende dames, niet alleen de Aziatische maar ook de Latina's, Oosteuropese enz.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan