Aziatische dames met al dan niet fake advertenties (diverse locaties)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als het over verhandelen gaat is het wel erg opvallend ook hoeveel er uit Colombia en buurlanden komen. Vaak zeggen ze dat ze uit een ander land rond Colombia komen maar dat is dan toch vaak uit Colombia zelf.
Veel dvp's vertellen je gewoon niet waar ze echt vandaan komen.

De gekende trafiek uit Roemenië dan nog..

Schrap alles uit Roemenië, Colombia en China.
Dan kan je ineens ook in de privé in de rij gaan staan aan de voordeur.
 
Schrap alles uit Roemenië, Colombia en China.
Dan kan je ineens ook in de privé in de rij gaan staan aan de voordeur.
Haha, bij de inheemse prive dan... Waar een groot deel een negatieve keuze maakte voor sekswerk, omdat ze geen andere uitweg zagen om uit de financiële shit proberen te komen. De vraag is, of eentje die vanuit een veel armer land een positieve keuze maakte om hier een veelvoud te komen verdienen van wat in haar thuisland mogelijk is, dan zoveel 'slechter' zou zijn dan de dames van eigen bodem.
 
Ik ga er dus van uit dat die verhuis boven het hoofd van het meisje beslist is, en dat zij daar vooraf geen weet van had. Anders zou zij mij niet meer hebben laten langs komen. Ik trouwens ook bij enkele dates de vraag gesteld hoe lang het meisje daar nog bleef werken, en telkens was het antwoord dat zij dat niet wist. Gesprek per vertaalapp, welteverstaan.
Ik wil hier een ander inzicht en een andere mogelijkheid met jou delen :
Vaak worden meisjes in dit soort kringen bijgestaan door iemand die hun berichten beantwoordt.
Terwijl de DVP ligt te pezen is die ene nog altijd bezig met SMS beantwoorden.
Ik heb dat één keer gezien 'live'.

Het was overduidelijk dat de berichten (waar ik naar verwees) niet van de DVP kwamen in kwestie. De babbel ging moeilijk..
En : een foutje in het scenario : de DVP nam me mee in de gewone kamers van de woning om te praten tegen die van 'het call center'.
Haar taak was het om alle SMS'en te beantwoorden, misschien het geld te ontvangen en bijhouden, de afspraken te plannen, mannen te lokken met beloften over wat ging gedaan worden en wat niet, beetje geile praat te sturen af en toe.. etc.

In jouw verhaal kan het dus best zo geweest zijn dat het call center meisje op een andere plaats zat, cq van thuis werkte, en dat net ZIJ niet op de hoogte was, op tijd, van de verhuis.
Ik heb al gemerkt dat ook die variatie mogelijk is. Dat hun call center medewerker (nou ja) van thuis werkt.
Die stuurt dan nog altijd de SMS'en met adres, hoe je binnen geraakt, welke bel, etc;..
Het meisje zelf ontvangt alleen de meest noodzakelijke sms'jes zoals de uren waarop er een klant komt.
Of er PZC en vanalles is afgesproken wordt niet eens doorgegeven.
Maar het antwoord : 'Nee, die laatste niet meer want ze zijn hier om me te komen halen en me te verhuizen naar ergens anders' zit niet in hun standaard taalpakket en bij de standaardberichten die ze kunnen sturen.

Alles is zo georganiseerd tot redelijk in de puntjes naargelang de behoeften van de organisatie dat het me niet zou verbazen dat aan het meisje of de keuze wordt gelaten om haar berichten zelf te beheren (hogere marge op totaal) want ook dat heb ik al gezien in dezelfde kring. OF dat ze blijk geeft van dat niet aan te kunnen / niet te willen en dan krijgt ze haar eigen 'telefoniste' die dat overneemt.
 
Ik wil hier een ander inzicht en een andere mogelijkheid met jou delen :
Vaak worden meisjes in dit soort kringen bijgestaan door iemand die hun berichten beantwoordt.
Terwijl de DVP ligt te pezen is die ene nog altijd bezig met SMS beantwoorden.
Ik heb dat één keer gezien 'live'.
Dat heb ik inderdaad ook al meegemaakt. Tenminste: ik vermoed dat. Het was toen net een beetje te opvallend, dat een meisje dat ik contacteerde een bepaalde tekst terugstuurde (per sms) waarin allerlei dingen stonden die ik niet eens gevraagd had maar waa op een specifieke vraag niet werd ingegaan. Een aantal weken later contacteerde ik op datzelfde adres een ander meisje (de advertentie was anders maar ook het meisje in realiteit was een ander) en ik kreeg prompt een antwoord: identiek diezelfde sms van zoveel weken tevoren bij die andere. De tekst was zo herkenbaar dat ik het direct op viel.
In jouw verhaal kan het dus best zo geweest zijn dat het call center meisje op een andere plaats zat, cq van thuis werkte, en dat net ZIJ niet op de hoogte was, op tijd, van de verhuis.
Ik denk dat dit op vele plaatsen gebeurt, maar mijn verhaal speelde zich op een ander adres af, waar ik voorheen ook al geweest was en ik had daar al ondervonden dat de meisjes daar denkelijk zelf hun smsjes beheerden, omdat ik steeds een smsje stuurde wanneer ik aan de trap stond, en dan kwam het onmiddellijk buiten, gsm in de hand en ik ze keer waar ik was.
 
Over dat laatste stuk denk ik dan : dit is georganiseerd. Veel meisjes werken onder één koepel.
Het hangt van de taalvaardigheid van het meisje en van haar eigen keuze af of zij 'bijgestaan' wordt of niet.
Ik denk immers wel dat meisjes die hun plan trekken zonder hulp mogelijk een hogere commissie ontvangen op hun werk.
Zo ver gezocht is dat niet voor die organisatie.

Ik heb wel al gezien dat er vertraging zit op het moment dat je zegt dat je aangekomen bent en dat je dan in goed NL, zonder fouten, iets terug krijgt, terwijl de DVP daar niet in slaagt.
Of je stuurt een sms naar de DVP (zogezegd) dat je aan de voordeur staat en (pas) bijna twee minuten later gaat ineens de deur open met de parlofoon.
Het kan allemaal wel zo zijn, dat dat doorgegeven wordt aan elkaar.
In jouw verhaal is het normaal als de call center dame van thuis werkt, als het allemaal in een hotelletje doorgaat. Dan is een extra kamer huren om de telefonie te doen een beetje overkill. En de telefoniste gaat niet even in de douche gaan zitten om je wat privacy te geven tijdens de daad.

Trouwens : in Boom zitten meerdere onafhankelijke grieten in een hotelletje tegenwoordig aan de Antwerpsesteenweg. Daar is soms / vaak wel iets goeds te vinden (tip).
 
Bieden sommige aziatische dames in de omgeving Dendermonde, niettegenstaande ze niet zullen lijken op de foto's op redlights en misschien stukken ouder zijn, toch niet de moeite om eens te proberen. Ik maak er eigenlijk geen probleem van indien ze reeds wat ouder zouden zijn, als ze maar goed kunnen pijpen en hun laten beffen.. Heeft er iemand een aanrader ?
 
Bieden sommige aziatische dames in de omgeving Dendermonde, niettegenstaande ze niet zullen lijken op de foto's op redlights en misschien stukken ouder zijn, toch niet de moeite om eens te proberen. Ik maak er eigenlijk geen probleem van indien ze reeds wat ouder zouden zijn, als ze maar goed kunnen pijpen en hun laten beffen.. Heeft er iemand een aanrader ?
Dat doen ze zo goed als allemaal. Het moet al erg tegenvallen indien je er ééntje treft die dit niet doet...
 
Dat doen ze zo goed als allemaal. Het moet al erg tegenvallen indien je er ééntje treft die dit niet doet...
Het bewuste adres in Grembergen bij Dendermonde is typerend voor de vele locaties waar tegenwoordig ronreizende Chinese dames ontvangen. Het is in wezen een lotto, je kan geluk hebben en het is de dame van de foto's en ze doet wat ze belooft. Soms lijkt ze er langs geen kanten op, zijn de foto's vermoedelijk van de dochter, terwijl je de moeder aangeboden krijgt, of erger nog, zijn de foto's gewoon gepikt van het internet. Ik heb er wel ooit enkele goede ervaringen gehad, maar die dames zijn al lang weer vertrokken, dus reviews schrijven heeft ook al weing zin. Enkel het proberen waard als je toevallig in de buurt bent. Kloppen de foto's niet: rechtsomkeer maken, dan zal de rest waarschijnlijk ook niet overeenkomen met wat er beloofd wordt. Verwacht er zeker geen jonge poppetjes, in het beste geval oudere tantes die met wat goede wil op de foto's lijken en meestal dan wel doen wat ze beloven en soms zelfs heel goed zijn daarin. Een verwittigd wandelaar is er 2 waard!
 
De hecho, todos son falsos, una vez tuve una experiencia razonable con un chino entusiasta, que aún no estaba cansado. Aparte de eso, solo evita ese intercambio. Realmente me pregunto de dónde vienen todos a la vez, ¿descargaron un bote o algo así?
80 % uit Barcelona, Spanje. Daar rekenen ze 60 euro per uur. In Noord-Europa hebben ze El Dorado gevonden.
 
En weer een fakeprofiel in Dendermonde:


Foto's hier gepikt:

 
Hallokes...het is één en al fake gans dat Chinees circus! Boycotten die handel.

Inderdaad, die handel moet dringend geboycot worden, het loopt nu écht de spuigaten uit.

Ik hou van leuke dames van alle nationaliteiten en alle rassen. Door mijn talrijke bezoeken aan China en andere Aziatische landen heb ik een speciale affiniteit ontwikkeld voor Aziatische dames in het algemeen en Chinese dames in het bijzonder. Mooie tijden heb ik beleefd aldaar en later ook hier met Chinese dames. Eén van mijn "vaste" dames, Chanel in Gent, bezoek ik nog steeds regelmatig en ze ontgoochelt mij nooit. Ik heb ook andere leuke Chineesjes ontmoet, o.a. Jenny, Sasa, Summer, Dina en nog een paar andere in Brussel, die nu helaas voor mij, allemaal gestopt zijn.

Of het iets met Corona te maken heeft, weet ik niet, maar sinds een tweetal jaren zien we een invasie van Chineesjes die adverteren op Redlights en bij onze Franstalige collega's van Quartier-Rouge. Helaas was reeds van in het begin duidelijk dat er daar heel wat kaf onder het koren zat en het wordt alsmaar erger... In het begin had het wat weg van een loterij en kon je er nog leuke exemplaren aantreffen, maar zelfs dat lukt nog nauwelijks, dus ik houd het stilaan voor bekeken.

Om één of andere mij niet geheel duidelijke reden zijn zowat al deze dames via Spanje bij ons aangeland. Ze spreken quasi nooit Engels of Frans, maar wel soms enkele zeer summiere woorden Spaans. Alle communicatie face-to-face dient vrijwel steeds te gebeuren met een vertaal-app.

Nog een aantal constanten die telkens weer opvallen:


  • Hun profielen kloppen bijna nooit. Het zijn meestal Chinese oma's. Tel gerust 20 jaar of meer bij de opgegeven leeftijden en evenveel kilo's (ik overdrijf niet) en je komt dichter bij de waarheid. De foto's kloppen dus ook vrijwel nooit. In het ergste geval worden gewoon foto's op het internet gepikt van Aziatische modellen. Als je een mooie foto ziet van een mooie dame, dan maakt een Google Image Search meestal al direct duidelijk dat er fraude in het spel is. Als ze er wel op lijken zijn het foto's van heel lang geleden of van hun jongste zuster, of van hun eigen dochter... Andere foto's zijn dan weer zeer amateuristisch gemaakt met een smartphone op een toilet of in een badkamer waar je de rotzooi op de achtergrond kan zien staan (keukenrol, toiletpapier, bus javel...), maar die dan weer wel met alle mogelijke snapchat- en andere filters en tools zoals photoshop bewerkt zijn om de dames enigszins jong en slank te doen lijken. Genoeg redenen dus om reeds argwaan te wekken.
  • Als je een videochat vraagt om even te checken, dan is dit nooit mogelijk. Het kan zogezegd niet of ze begrijpen je zogezegd niet. Meestal haken ze dan gewoon af en stopt de communicatie (die vermoedelijk via één of andere tussenpersoon loopt).
  • De dames verhuizen gedurig, het is een écht een rondreizend circuit, of moet ik zeggen een rondreizend circus ;-) De ene dag zitten ze in Dendermonde, dan weer in Lommel, Boom, Aalst, Nijlen, Bonheiden, Brecht, Oostende, Ieper, Gent, Zonhoven, Wachtebeke, Maasmechelen, Hasselt, Antwerpen, Mol, Melle, Leuven, Houthalen, Genk... of ergens in Wallonië...
  • Ze veranderen gedurig van naam en gebruiken elkaars namen, profielen en telefoonnummers.
  • Voor mij hoeven het echt geen jonge poppetjes te zijn, als ze zich maar goed verzorgen, maar helaas, het zijn volgens mij echt de kneusjes en de afdankertjes die vanuit China geëxporteerd worden naar onze contreien. Ik weet dat in China een DVP meestal afgeschreven is eens ze 25 jaar is, hoewel ze dan naar onze normen best nog appetijtelijk kan zijn. Maar wat ik de laatste tijd voorgeschoteld krijg hier te lande tart echt wel elke verbeelding. Onverzorgde oma's, die in een verfrommelde kamerjas op teenslippers aangesloft de deur openen... De broek vol goesting, verandert al snel in een broek vol dégout...
  • Als je aanstalten maakt om rechtsomkeer te maken, wat ik in die omstandigheden steeds doe, ontstaat er dikwijls een hele verwarde discussie via de vertaalapp waar ze beweren dat ze wel de dame van de foto's zijn... of begrijpen ze je niet (of doen alsof) of halen ze er een collega bij die nog minder op de foto's lijkt... of beginnen ze hun prijs te laten zakken (100 in plaats van 150 €)... Ik wil gerust 150 € voor een uur betalen, als ik maar krijg wat ik "besteld" heb... Erger nog, laatst stelde me er eentje voor van te neuken zc zonder meerprijs... neen dank u...
  • De locaties waar ze ontvangen zijn ook niet altijd even appetijtelijk. Soms valt het mee, één of ander budgethotel zoals Ibis, maar bijvoorbeeld in Dendermonde (eigenlijk is het de deelgemeente Grembergen) is het in een bouwvallig en vies pand waar het vuilnis in de hal opgestapeld ligt.

Rondreizende circuits zijn niet nieuw in dit wereldje, we hebben ze ook gezien met o.a. Roemeense en Afrikaanse dames en hoewel ik er geen recente ervaringen meer mee heb, je ziet ook nog heel wat rondtrekkende Latina's. In Thaise salons zijn het tegenwoordig ook al dikwijls bijklussende gepensioneerde oma's die je er aantreft. Dit Chinese circuit tart echter wel elke verbeelding. Boycotten is het enige wat we kunnen doen en hopelijk stopt dan dit circus dat zeker geen reclame is voor de talrijke leuke Chinese dames die wel degelijk bestaan.
 
Ik ben een keer bij zo'n overduidelijke fake DVP terechtgekomen en via een vertaal app liet ze me weten dat ze weg wilde van haar "boss", een andere chinese die er wel jonger uitzag aar niet wist hoe ze voor zichzelf moest beginnen in ons land.

Ze wilde enkel typen in de app of fluisteren, want ze was duidelijk bang dat de andere chinese haar zou horen.
 
Ik ben een keer bij zo'n overduidelijke fake DVP terechtgekomen en via een vertaal app liet ze me weten dat ze weg wilde van haar "boss", een andere chinese die er wel jonger uitzag aar niet wist hoe ze voor zichzelf moest beginnen in ons land.

Ze wilde enkel typen in de app of fluisteren, want ze was duidelijk bang dat de andere chinese haar zou horen.
Een zoveelste bewijs dat deze handel niet koosjer is!

Het lijkt me ook niet simpel als zo'n dames voor zichzelf willen beginnen. Ze spreken geen of nauwelijks Engels, soms een paar woorden Spaans. Frans of Nederlands al helemaal niet... Eéntje heeft me ooit gevraagd hoe ze haar visum kon verlengen. Dat bleek een toeristenvisum te zijn, dus daar kan je sowieso niet mee aan het werk gaan of een studio huren...
 
Kelly in Dendermonde gebruikt dezelfde foto's als Ninja in Mechelen...


De 2 advertenties werden quasi gelijktijdig geplaatst!
 
bijzonder jammer is dat allemaal. :(. ik zou eigenlijk graag eens een jong slank Chineesje bezoeken maar waar vind je dat he ....
Tja, jong en slank en Chinees... In China kan je die zonder veel problemen vinden. Hun kneusjes (te oud, te lelijk, te dik of gewoon niet goed in hun vak), die exporteren ze massaal naar hier. Redlights/Quartier Rouge staat er vol van.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan