Aziatische dames met al dan niet fake advertenties (diverse locaties)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik spreek enkel uit m'n eigen ervaring, maar kan niet klagen van de service of hygiëne bij chineesjes. Ook nooit eentje gehad die echt onvriendelijk of grof was, wat ik helaas niet kan zeggen van oostblok dames.
Ik zou zeggen, probeer gewoon...

Ivm je snel buiten te willen: de ene is de andere niet natuurlijk, maar ik kreeg meestal een massage of 2de keer aangeboden als er veel tijd over was. Nog een andere meisje begon gewoon uit zichzelf met mijn piet te spelen waar dan een 2de keer van kwam. Dat was vooral vroeger toen ik een uur boekte, ipv meestal 30min tegenwoordig, aangezien ik niet echt kom voor een babbel of gezelschap. Nu grijp ik meestal zelf al snel naar m'n kleren om m'n biezen te pakken.
Dat is ook mijn ervaring. De service van de Chineesjes is meestal ok, ze doen wat ze beloven. De hygiëne van de dames zelf is doorgaans goed, de panden waar ze ontvangen zijn dat soms niet, maar dat ligt aan de pooiers, niet aan de dames. De meeste houden zich ook aan de afgesproken tijd. Echt onvriendelijk of grof zijn ze ook nooit, eerder integendeel, ik heb wel ooit anders meegemaakt bij Roemeense en Russische dames, om over Afrikaanse en Latina's nog maar te zwijgen.

Dat de profielen meestal langs geen kanten kloppen (de laatste maanden is dat naar mijn ervaring in 90 % van de gevallen) ligt ook niet aan de dames, maar aan de "tussenpersonen", zeg maar pooiers die dit handeltje organiseren. Ik heb geen probleem met een oudere dame, als die maar goed verzorgd is en doet wat ze belooft. Chineesjes van onder de 25 (zogezegd studentjes), ga je hier niet vinden en hoeven voor mij ook niet, maar ik verwacht wel een dame te zien te krijgen die overeenkomt met het profiel.

Wegblijven of toch minstens met de grootste omzichtigheid benaderen blijft mijn boodschap én rechtsomkeer maken als je ziet dat er iets niet klopt. Als we dat met zijn allen consequent doen, moet dat hopelijk vroeg of laat resultaat hebben. Dat geldt trouwens ook voor andere "circuits".
 
Pimps lezen dus mee... of sommige toch... Ik had geschreven dat videocalls niet konden... maar bij deze dus expliciet wel:


Ik ga morgen eens proberen wat ervan aan is.
 
Pimps lezen dus mee... of sommige toch... Ik had geschreven dat videocalls niet konden... maar bij deze dus expliciet wel:


Ik ga morgen eens proberen wat ervan aan is.
Videocallen heb ik nooit geprobeerd. Ik kan wel bevestigen dat die dame uit de foto's bestaat en dat ik die een tijdje geleden in heusden-zolder ontmoet heb. Ik houd nooit telefoonnummers bij, dus kan daar ook niets over zeggen. Dame was best OK, foto's wel wat flaterend en communicatie een beetje stroef maar voldoende.
 
Videocallen heb ik nooit geprobeerd. Ik kan wel bevestigen dat die dame uit de foto's bestaat en dat ik die een tijdje geleden in heusden-zolder ontmoet heb. Ik houd nooit telefoonnummers bij, dus kan daar ook niets over zeggen. Dame was best OK, foto's wel wat flaterend en communicatie een beetje stroef maar voldoende.
Als ik tijd heb probeer ik een videocall los te peuteren, maar bijna steeds wordt dit afgewimpeld. Communicatie is doorgaans niet zo simpel als het wat verder gaat dan prijzen en mogelijkheden. Een paar keer kreeg ik wel een filmpje toegestuurd dat van het internet gepikt was, net zoals de foto's, dus ook dat was fake. Telefoonnummers veranderen ook gedurig en worden regelmatig tussen dames uitgewisseld.
 
Nog een fake profiel:


Hier gepikt:

 
Alleen zijn dat niet de dames die je hier in het Chinese rondreizende circuit gaat vinden. Dat zijn écht de kneusjes die in China niet meer aan de bak komen (veel te oud, te lelijk, te dik, gewoon niet goed genoeg of een combinatie van...)
Ik zou zo graag eens naar Thailand gaan maar mijn vriendin ziet dit niet zitten. Doodzonde!!! Ik moet daar echt eens alleen naartoe. Mijn zak zou leeg zijn als ik terug kom( mijn geldzak ook).China zou ook mooi zijn. Japan misschien maar ze hebben wel rare gewoontes daar. Ze kreunen wel supergeil daar.
 
Ik zou zo graag eens naar Thailand gaan maar mijn vriendin ziet dit niet zitten. Doodzonde!!! Ik moet daar echt eens alleen naartoe. Mijn zak zou leeg zijn als ik terug kom( mijn geldzak ook).China zou ook mooi zijn. Japan misschien maar ze hebben wel rare gewoontes daar. Ze kreunen wel supergeil daar.
Ik heb geen vriendin, dus ik kan gaan waar ik wil ;)

Thailand, China en Japan liggen dan wel alle drie in Azië, het zijn 3 totaal verschillende culturen, ook qua sex en prostitutie. Naar Thailand reizen kan thans weer zoals voor Covid, maar ik heb er geen zicht op hoe het daar momenteel met het aanbod aan DVP's zit. Naar China reizen is momenteel geen optie door hun zero-Covid-policy, maar Taiwan zou wel moeten lukken en daar valt ook wel wat te beleven. Zelf ben ik een enorm fan van Japan. Ze hebben inderdaad rare gewoontes maar Japanse vrouwen zijn supergoed, super mooi en supergeil...
 
Ik zou zo graag eens naar Thailand gaan maar mijn vriendin ziet dit niet zitten. Doodzonde!!! Ik moet daar echt eens alleen naartoe. Mijn zak zou leeg zijn als ik terug kom( mijn geldzak ook).China zou ook mooi zijn. Japan misschien maar ze hebben wel rare gewoontes daar. Ze kreunen wel supergeil daar.
Dat is normaal zeker welke vrouw wil haar partner alleen naar Thailand laten gaan ook te samen is volgens mij geen optie. Dat is nu echt wel eens de kat bij de melk zetten. Zeker als je Houvanbeffen heet.
 
Japan is echt wel peperduur om naartoe te gaan. Daar zou ik ze zonder probleem mee naartoe krijgen. Thailand loopt op een slechte naam door opdringerige vrouwen.
 
Japan is echt wel peperduur om naartoe te gaan. Daar zou ik ze zonder probleem mee naartoe krijgen. Thailand loopt op een slechte naam door opdringerige vrouwen.
Thailand was, alleszins voor Covid, niet echt duur om naartoe te reizen en het aanbod van DVP's op sommige plaatsen massaal en duidelijk gericht op westerse toeristen... Met als gevolg ook dikwijls opdringerige vrouwen van allerlei pluimage en service die soms grandioos was en soms te wensen overliet, maar als je het een beetje slim aan boord wist te leggen was je nooit een fortuin kwijt.

Japan echter is peperduur, dat klopt, niet alleen om naartoe te gaan. DVP's kosten er ook wel wat... Dat is trouwens één van de redenen waarom je ze niet bij ons aantreft, in Japan verdienen ze gewoon meer. Opdringerig zijn de DVP's in Japan ook al niet, integendeel, om als niet-Japanner DVP te daten moet je soms wel wat moeite doen, bijvoorbeeld geïntroduceerd worden door een Japanse zakenpartner. Ik wou ooit eens zo'n Japanse blow job-kelder betreden, maar mij werd te toegang geweigerd, de dag nadien lukte het wel, maar was ik vergezeld van een Japanse zakenpartner...

Ik heb ooit het geluk gehad een jaar in Japan te kunnen verblijven voor het werk en heb een paar keer een korte relatie met een Japanse gehad... heel speciaal en gelijkaardig met wat op volgende site beschreven staat:


Moest je ooit naar Osaka gaan, lees dan ook dit:


en misschien ook dit:


Of het een goed idee is om naar Japan te reizen met een vriendin, dat laat ik aan jou over.
 
Als je Japanners al rare gewoontes vindt hebben moet je niet naar China gaan 😛

Japan is niet duurder dan Europa... Sommige zaken zijn er zelfs goedkoper. Je hebt de kost van het vliegticket, maar dat is het ook.

Dvp's zijn er wel duur, dat klopt, al valt dat in pakweg Tobita Shinchi in Osaka ook wel weer mee, zeker met de huidige gunstige koers van de yen. Overigens wel grappig om te lezen welke positie sekswerk in de Japanse cultuur heeft. Dat je met een zakenpartner naar het Schipperskwartier gaat zie ik niet zo snel gebeuren.
 
Als je Japanners al rare gewoontes vindt hebben moet je niet naar China gaan 😛

Japan is niet duurder dan Europa... Sommige zaken zijn er zelfs goedkoper. Je hebt de kost van het vliegticket, maar dat is het ook.

Dvp's zijn er wel duur, dat klopt, al valt dat in pakweg Tobita Shinchi in Osaka ook wel weer mee, zeker met de huidige gunstige koers van de yen. Overigens wel grappig om te lezen welke positie sekswerk in de Japanse cultuur heeft. Dat je met een zakenpartner naar het Schipperskwartier gaat zie ik niet zo snel gebeuren.
Sommige zaken in Japan zijn inderdaad zelfs goedkoper dan in Europa, dat klopt. Maar het vliegticket kost wel wat en zal er sinds Covid niet goedkoper op geworden zijn. DVP's van enige kwaliteit zijn zeker niet goedkoper dan in West-Europa, maar ik heb er ook nooit echt tegenvallers gehad. Het voorval met de zakenpartner waar ik het over had, was overigens niet in het schipperskwartier.

China heb ik door de jaren heen regelmatig bezocht en daar hebben ze inderdaad ook wel wat rare gewoontes, ook dat klopt... Dat neemt niet weg dat ik in China veel leuke ervaringen had, dat in tegenstelling tot het rondreizend circuit hier te lande.
 
Pimps lezen dus mee... of sommige toch... Ik had geschreven dat videocalls niet konden... maar bij deze dus expliciet wel:


Ik ga morgen eens proberen wat ervan aan is.
WhatsApp vandaag verstuurd met vraag voor videocall. Nog geen antwoord gekregen...
 
Nog meer fake:

2 profielen (één in Vlaanderen, één in Brussel), zelfde foto's:


Jaydeepee, het is wel een mooi meisje op de foto. Als zij het is ? De tekst is wel verschillend 😂 😂 😂 En ofwel is ze in Ukkel ofwel in Turnhout of in China. Die 2 landstalen in België maakt het die pooiers ook niet gemakkelijk hoor. Op den duur schrijven die Nederlandse teksten in Wallonië en Franstalige in Vlaanderen. Ik denk dat die er zelf al niet goed meer aan uit kunnen. 😜😜😜
 
Jaydeepee, het is wel een mooi meisje op de foto. Als zij het is ? De tekst is wel verschillend 😂 😂 😂 En ofwel is ze in Ukkel ofwel in Turnhout of in China. Die 2 landstalen in België maakt het die pooiers ook niet gemakkelijk hoor. Op den duur schrijven die Nederlandse teksten in Wallonië en Franstalige in Vlaanderen. Ik denk dat die er zelf al niet goed meer aan uit kunnen. 😜😜😜
Een mooi meisje dat wel, maar ik vrees te mooi om waar te zijn. Die teksten van die pooiers zijn soms ook hilarisch, allicht te wijten aan vertalingen met een Chinese app van Chinees naar Spaans naar Engels naar Frans naar Nederlands (niet noodzakelijk in die volgorde). Ik lees bijvoorbeeld in de laatste regel:

Tweepersoonskamers zijn ook beschikbaar, vraag het me.

Waar zou dat goed voor zijn? :unsure::unsure:
 
Een mooi meisje dat wel, maar ik vrees te mooi om waar te zijn. Die teksten van die pooiers zijn soms ook hilarisch, allicht te wijten aan vertalingen met een Chinese app van Chinees naar Spaans naar Engels naar Frans naar Nederlands (niet noodzakelijk in die volgorde). Ik lees bijvoorbeeld in de laatste regel:

Tweepersoonskamers zijn ook beschikbaar, vraag het me.

Waar zou dat goed voor zijn? :unsure::unsure:
Anders probeer haar eens als zij het is en ze is goed kan ik ook gaan. 😂 😂 😂
 
Nog een fake profiel:


Hier gepikt:

De tekst is ook weer hilarisch :unsure::unsure::unsure:
Mooi meisje, wil je? Zie mijn lichaam, een sneeuwwitte huid, tere borsten, wil je dat? Ik heb veel sperma, als je wilt, kun je als een gek drinken
 
Tot voor kort waren deze dames Chinees, nu komen ze ineens zogezegd uit Maleisië:



En dit Chineesje is plots een Vietnameesje geworden:


De dame op deze foto's was vorige week nog de Chinese Yumi, nu is ze ineens Japans en heet ze Kan Kan:


Deze was Chinees en komt nu plots uit Singapore:



Kwestie van te blijven volgen :unsure::unsure::unsure:
 
Tot voor kort waren deze dames Chinees, nu komen ze ineens zogezegd uit Maleisië:



En dit Chineesje is plots een Vietnameesje geworden:


De dame op deze foto's was vorige week nog de Chinese Yumi, nu is ze ineens Japans en heet ze Kan Kan:


Deze was Chinees en komt nu plots uit Singapore:



Kwestie van te blijven volgen :unsure::unsure::unsure:
Jij hebt echt te veel tijd 😂
 
Overbodige vraag misschien, maar zijn de foto's van die eerste echt? (in Kortenberg) ?
Ik heb ernstige twijfels aangezien ze wat te mooi zijn om ook nog waar te zijn, maar voor zover ik het heb kunnen nagaan, zijn ze niet van het internet gepikt. Zelf ben ik er nog niet geweest, dus helaas, zekerheid kan ik niet bieden. Als ik één deze dagen in die regio kom, ga ik wel eens er plaatse en dan laat ik het weten.
 
Thailand loopt op een slechte naam door opdringerige vrouwen.
Dat is toch echt niet het geval. De hele op de westerse toerist gerichte sex-industrie is hooguit een vijftal straten in gans Bangkok (Nana, Patpong, Soi Cowboy, Soi Dead Artists (meestal voor Japanners) en Sukhumvit Soi 22 voor massages+). En als je met je vrouw door die straten loopt laten ze je met rust. Loop je als man alleen door die straten, zullen ze je wel aanspreken, maar daar blijft het meestal ook bij. Als ik alleen door het SKW in Antwerpen loop, tikken de dames ook op het raam om me binnen te lokken. De kans dus dat je als naive toerist ongewild in aanraking komt met DVPs en bar-girls is echt heel klein.

Je moet al echt naar hard-core buurten gaan, zoals Soi 6 in Pattaya, eer de dames je gaan aanraken op straat. En ik ben met de Thaise vriendin door die buurten gelopen en kreeg geen aandacht meer van de bargirls.

Zelfs de meeste massagesalons houden het netjes.

Thailand is echt een mooie toeristische bestemming war je zonder angst je familie naartoe kan nemen.
 
Deze is in België plots 5 jaar jonger dan in Duitsland. Moet kunnen ;)


 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan