Aziatische dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bareman

Wandelaar
Forumpionier
30
30/06/21
32
9
Beste medewandelaars,

Hebben jullie nog tips mbt Aziatische dames in de Randstad? Ben recentelijk bij Ling geweest (zie review) en word extra geil van Aziatische dames.

 
Ik ben niet vertrouwd met de situatie in Nederland, maar misschien is er niet veel verschil met hoe de Aziatische dames in Belgie georganiseerd zijn.

Zij worden in Belgie door een aantal organisaties (zeker een tiental gekende) 'geplaatst' voor enkele dagen of hooguit enkele weken op een aantal 'vaste' adresjes in verschillende steden. Na die periode schuiven zij door naar een volgende locatie en komt een 'verse' dame de plaats innemen. Vooral Chinese meisjes werken op deze manier. Het is dus moeilijk om hiervan op een forum relevante recenties bij te houden, omdat de situatie voortdurend wisselt. Er wordt bv op RedLights geadverteerd, met foto's en uitleg, maar bijna steeds lijken die meisjes wel ergens op elkaar en is het moeilijk te zeggen of je de 'juiste' krijgt bij een date. Ze zijn meestal ook nog jong, omdat in China een prostituée die halfweg de twintig is, heel dikwijls al als 'te oud' beschouwd wordt. Die worden dan in Europa geplaatst.

Typisch is het feit, dat veruit de meesten een ongeschoren poesje hebben. Ook bieden zij bijna allemaal seks aan zonder condoom, maar in de praktijk klopt dat gelukkig maar zelden. Soms krijg ik de indruk dat ze bij de mogelijkheden op RedLights gewoon vanalles aanvinken waarvan ze zelf niet goed weten wat het is. Dit soort meisjes is altijd zeer vriendelijk en gedienstig, spreekt Chinengels, en als je iets vraagt dat hen niet zo aan staat, doen ze met dezelfde glimlach alsof ze je totaal niet verstaan hebben en ze antwoorden op iets anders.
 
In Nederland vind je de meeste in de Thaise massagesalons. Op de wallen heb je Sammy in de stoofsteeg. Andere raambuurten heb ik geen recente bezoeken gebracht.
In België heb ik de geilste herinneringen vanuit de Thaise massagesalons. Hier vind je soms echte pareltjes, maar soms ook een deceptie.


Ik heb het gevoel dat veel dames op dit moment naar Thailand terug willen of er al zijn. Hopelijk word het weer zoals het was voor Corona...
 
In Nederland vind je de meeste in de Thaise massagesalons. Op de wallen heb je Sammy in de stoofsteeg. Andere raambuurten heb ik geen recente bezoeken gebracht.
In België heb ik de geilste herinneringen vanuit de Thaise massagesalons. Hier vind je soms echte pareltjes, maar soms ook een deceptie.


Ik heb het gevoel dat veel dames op dit moment naar Thailand terug willen of er al zijn. Hopelijk word het weer zoals het was voor Corona...
Kan je wat tips geven wb. de pareltjes?
 
Bij privéontvangst Nl Zuid-Holland heb ik een recensie geplaatst over Jay ( miss Blue ) uit Rotterdam. Aanrader .

 
Laatst bewerkt:
Qua leeftijd is een leugentje (zoals ik schreef) in eigen belang geen misdaad hoor : doe ik ook?

Verder als je op de "hoofd" link drukt , zie je de andere mogelijkheden die ik ook noemde , voor een date van een uur. Kost je dan tussen 120 en 170 euro al naar gelang wat je wilt.

Ik wap ook niet , en sowieso heb ik daar die poen niet voor over.
 
Laatst bewerkt:
Aangezien een groot deel van deze planeet van Aziatische oorsprong is, vraag ik me af waar ze dan toch zijn, achter de ramen zie ik ze maar zeer zelden. Op Redlights Belgie zie ik ze met enige regelmaat, prive ontvangst vnl. maar lijkt met toch erg georganiseerd, zelfde dames met min of meer dezelfde foto's steeds op wisselende locaties, hierdoor heb ik mijn twijfels. Rond Brussel lijken er veel te zitten.
Een enkele keer kom ik er een tegen in een privehuis.

Waar o waar zijn ze te vinden, kom zelf nooit in Thaise massage salons, moet ik daar dan naartoe, zo ja welke?
 
@Bareman probeer Yuki en Linda in Amstelveen, maar deze vliegen donderdag as al naar Madrid.
Zaterdag deze twee in trio gedaan en zondag Ling.
Jouw bare-truckje ging overigens niet meer op bij Ling.
 
Tot begin vorig jaar was Mae (bij Sara's Secret Pleasures (in Hechtel-Eksel) echt een pareltje. Toen kwam corona en nu blijkt ze weg, helaas. Weet iemand waar zij nu zit?
 
Kaya staat nu hoog op mijn lijstje
 
Kaya staat nu hoog op mijn lijstje
kaya is echt een aanrader ! ben er geweest en wil haar zeker vaker ontmoeten
 
Zie hier de link naar de geile Indische Putri werkzaam vlakbij Düsseldorf in Acapulco Gold:

 
Terug
Bovenaan Onderaan