Recensie Baanthai Groningen, Alysa 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

john109

Wandelaar
34
06/06/22
11
4
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
105
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kort geleden voor het eerst sinds lange tijd weer eens langs geweest bij Baanthai in Groningen. Er waren 4 dames aanwezig.
Heb gekozen voor een uurtje massage in de kamer met de jacuzzi. De dame haar naam is Alysa (weet niet of het zo goed gespeld is) ik vond haar de knapste van de 4 met een mooie glimlach.

Eerste 20 minuten ongeveer in het bad. Alysa was wel heel aardig maar een beetje terughoudend. Niet heel erotisch. Daarna naar het bed voor de massage. Eerst op de buik.
Alysa masseerde mijn achterkant ongeveer 20-25 minuten. Massage was niet heel spectaculair maar ook niet slecht, eindigend met een korte body to body. Daarna omdraaien en begon vrijwel direct het teasen beetje spelen met mijn geslachtsdeel en daarna vrijwel meteen de body to body. Dit deed ze echt vol overtuiging en behoorlijk lang. Sterker nog op een geven moment hield ik het niet meer en kwam klaar tijdens en door de body to body. Omdat er nog wat tijd over was heeft ze nog even mijn schouders en hoofd gemasseerd.

Conclusie eerste deel mag wel wat erotischer. laatste deel de body to body was vol overgave. Positief was ook dat ze het uur helemaal volmaakte!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan