Recensie Babette, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Drosaario

Wandelaar
36
14/05/22
46
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/naturelle-vlaamse-dame-contact-whatsapp.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag eens Babette bezocht, had ze opgezocht op redlights, en zag er wel eentje uit om eens het op te wagen :)
Na mijn goede ervaring met Juliette(Waarvan ik denk dat Babette wel een vriendin van is, ze ontvangen in zelfde gebouw), had ik ook wel grote hoop voor haar.

Die hoop werd snel ingevuld, het ontvangst gebeurde heel vriendelijk, direct een praatje slaan, ze laat je ook direct op je gemak voelen.
Daarna vertelde ze me naar de slaapkamer, waar ze dan zei om op men buik te liggen.
Dan begon ze met een massage waarvan ik alleen maar kan zeggen, zalig! Ze neemt echt haar tijd hiervoor (en nee is geen manier om tijd te laten vooruitgaan) en je merkt dat ze hier echt wel ervaring in heeft.

Dan op mijn rug gaan liggen, waarna ze heel gretig, en zonder condoom aan men jongeheer begon te zuigen, en amai, zuigen dat ze kan oO
Ze doet dit met zoooveel overgave! Deepthroat ook!

Daarna condoompje aangedaan, en ze begon me direct af te rijden, waarin ze precies veranderde in iemand die al even geen sex had gehad, ook dit vol met overgave, en afrijden dat ze deed, het duurde niet lang voor ze me vroeg : mag ik even vragen of je me een pleziertje kan doen?
Waarna ze zich doggystyle klaarzette, ze had er duidelijk heel veel zin in! Ik begon haar dan ook doggy te nemen, ze begon haar lichaam te laten zakken, en haar benen dicht, en ik was haar zo waar aan het "prone bonen", dit was zooo zalig! Ik had nog nooit geprone-boned, dus dit was echt wel geweldig.

Dan vroeg ze of ik plaats wou nemen op de stoel, ze wou iets proberen dat ze naar haar zeggen, nog nooit had gedaan. Ik moest op de stoel mijn benen dichtdoen, zodat men jongeheer gretig naar boven stak, en zei kwam me dan heerlijk reverse cowgirl afrijden! ZAlig!

Daarna weer op bed, waar ik op mijn knieën ging zitten, en zij me zalig afzoog en aftrok, terwijl ik aan haar haar mocht trekken, in haar tepels mocht nijpen, en op haar billen mocht kletsen, zalig gewoon dit!

Dan vroeg ze of we eens gek wouden doen, en ze wou me op haar lichaam klaar doen komen! Ik zei dan, als je me echt wil doen komen, aftrekken gaat echt het beste, en je mag echt doortrekken, waarvan ze wel lichtelijk verschoot dat ze zo hard mocht doortrekken. Dit deed ze dan ook, en niet veel later kwam ik echt lekker op haar lichaam.

Waw, wat een vrouw! Daarna nog wat bijgekletst, heeft ze me wat te drinken aangeboden, en mocht ik nog een douche nemen.

Bij deze vrouw echt 0,0 tijdsdruk, ik denk dat we ruim 15 minuten boven onze afgesproken tijd zijn beland, maar daar deed ze zeker niet moeilijk over, hebben zelfs nog staan napraten over vanalles :)

Herhalingsgevaar, 200%! Deze vrouw weet hoe ze je moet aanpakken ;) Behandel ze ook met respect! En je krijgt het dubbel en dik terug!!
Ze is ook rechtuit en zegt wat ze wil, daar hou ik ook van in een vrouw!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Babette is een mooie Vlaamse uit de Kempen. Al verschillende keren langs geweest altijd leuke date met gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan