WHEM Bambi/Didi, Rotterdam, Massage +

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

asiaaddict

Stamgast
Forumpionier
372
05/07/21
368
3
Hallo,

Iemand al ervaring met deze Thaise Massage Dame?

Adverteerd al best lang via MP als Bambi of Didi.


Ben erg benieuwd naar Ervaringen. Kan hier of via privebericht.
 
Voor Corona bij toen nog Bambi hetende dame geweest.
Mooie Thaise milf en dito locatie, grote verwarmde massage tafel.
Is inderdaad meer mogelijk maar zowel de massage als plus is van middelmatige kwaliteit.
Voor mij geen herhalingsgevaar helaas.
 
Bambi - tegenwoordig Didi - heb ik ook ooit bezocht in de herfst van afgelopen jaar. Leuke vrouw, dat zeker. Het dienstenpakket was okee, maar niet om lyrisch over te worden wat mij betreft. Sluit echter niet uit dat ik haar nog eens ga bezoeken als ik in de buurt ben. Staat echter niet met stip bovenaan de lijst.
 
Bambi/Didi, nou het is voor haar meer een moetje lijkt het wel. Massage is onder maat en de rest ook wat mij betreft. Ze loopt enkele keren weg om haar handen te wassen en dat duurt best lang. 2de keer douchen (vooraf en na afloop) kon eigenlijk ook al niet meer en ze toont vooral geen interesse en nog belangrijker ze masseerde ongeïnteresseerd zonder enige passie. Nee eens en nooit meer bij Bambi/Didi. Ze ziet er verder wel top uit en een heel mooi figuur
Oh ja en daarbij is ze best prijzig
 
Kortgeleden Didi bezocht. Kan beamen wat andere hier ook zeggen. Het is een mooie dame met een lekker lichaam. Massage is redelijk. Maar is heel gevoelig voor aanrakingen. Haar borsten doen al snel zeer en als ze je te behaard vindt wil ze niet op je liggen en komt ze naast je liggen. Toont weinig interesse verder. Er is meer mogelijk bij haar maar weinig kans op herhaling. Locatie is verder prima en goed verzorgd.
 
locatie is echt mooi en ze heeft een heel goed lichaam. bezocht haar drie keer en ze had verschillende stemmingen. massage was niets bijzonders, maar ik zou het na een tijdje opnieuw bezoeken, omdat de hygiëne echt goed was
 
Ze doe ook intiem, dat beslist ze pas als je er bent.
Ze heeft wel wat eisen zeg maar: niet te behaard, geen baard of snor.
En ze vraagt best veel voor compleet pakket.
Is ook panisch dat condoom afgaat, voelt er steeds aan.
Mooie vrouw, lekker lijf maar dienstverlening ondermaats.
Geen herhaling, geld beter bij betere dames uitgeven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan