Banga lijsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee hoor door mensen bewust te maken kan ne aantal mensen tot inzicht brengen, zo heb ik dat ook geleerd en bewust een ontvangen bangalijst die ik per app ontvangen had niet doorgestuurd. En toen 2 vrienden er mij nasr vroegen of ik hem had gezien en of ik hem door wilde appen heb ik gezegd nee, met uitleg erbij. Dus zo toch weer wat bereikt.
 
jaja het ALS komt weer om de hoek...als mijn tante een lul had gehad was het mijn oom....hou op zeg.

Als mijn zoon zoiets gedaan had,dan zal ik maar niet schrijven wat hij dan van mij kon verwachten,en als mijn dochter daar op de grond zat in die kring en zat zaad te happen,beter ook niet schrijven hoe en wat.
Of het zou jouw naam en adres zijn die er op stond...
 
Nee hoor door mensen bewust te maken kan ne aantal mensen tot inzicht brengen, zo heb ik dat ook geleerd en bewust een ontvangen bangalijst die ik per app ontvangen had niet doorgestuurd. En toen 2 vrienden er mij nasr vroegen of ik hem had gezien en of ik hem door wilde appen heb ik gezegd nee, met uitleg erbij. Dus zo toch weer wat bereikt.
Dan stuurt iemand anders hem wel door...kun je toch niets aan veranderen
Of het zou jouw naam en adres zijn die er op stond...
Als dat zo was niet druk om maken kun je toch niets aan veranderen
 
Maar als een deel het nidt doet door dat ze er over gaan nadenken bereik je iets. Je hoeft het niet als drogreden te gebruiken dat anderen het wel doen jij het ook moet doen. Als morgen 2 vrienden van jou iemand vermoorden of verkrachten ga je toch ook niet roepen zij doen het ook dus doe ik het ook?

Je denkt zelf toch ook nog na over je acties mag ik hopen?
 
Of dacht jij dat een meisje zat te wachten op jou of mij met een bangalijst waar zij ongevraagd op staat, voor haar deur? En dan? Hi ik ben cumcum ik wil sex met je? Really???
 
Volgens mij worden hier sexdates en meiden van 18 die er, helaas voor hun, goed uitzien nogal door elkaar gehaald.

De derde bangalijst is in de maak.
Als de meiden die er op staan niet betalen worden hun naam, adres en persoonsgegevens gepubliceerd.

Daar heeft Anna van 18 uit Almelo het natuurlijk helemaal zelf naar gemaakt.
Had ze maar lelijker moeten zijn.

Welkom in de nieuwe wereld, waar een mooi uiterlijk of een leuke avond met een medestudent je bakken met geld kost.
 
De 3e? Due lijsten gaan al jaren rond meestal zonder wetenschap laat staan toestemming vd dames. Niemand wil met privefoto herkenbaar met echte naam en adres met schunnige tekst rond gaan, die meiden bepalen zelf wel in uitgaansleven if ze een x sex willen en met wiem
 
Terug
Bovenaan Onderaan