Recensie Bar l'Amour 10A Glazen straatje 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
555
06/07/21
270
13
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50 + 20
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Mooi ogende - (allicht) vrije nieuwe - kleine jonge DVP ontdekt in de Genste Rosse Buurt (avondshift). Deze dame had vanaf haar presense direct veel bekijks van de mannen. (droeg een opvallende oranje bikini, je kon er niet naast kijken). Heb ze nog nooit eerder gezien. 'Ze' vertoeven met 2 dames in de laatste bar als je van de Brabantdam door het Glazen staartje wandelt aan de rechter kant. De naam van de mooi ogende dame ben ik vergeten. Het viel extreem op dat de andere (ook jonge dame) de touwtjes stevig in handen had. Iedere, maar dan ook iedere vraag, werd doorgespeeld naar haar... Opvallend ook was dat deze dominante dame helemaal geen bikini of zo droeg maar gewone kledij met zelfs een dikke trui. (zij regelt duidelijk de zaken). Gevraagd wat mogelijk was.... 50 euro voor PMC en NMC voor 20 minuten. Ok zo afgesproken. Eens binnen kreeg ik direct een condoom aangereikt wat mij nog nooit eerder was overkomen. Ik legde die op de kast met de vraag om 'hem' eerst op sterkte te 'trekken' wat ze ook deed. Eens zo ver deed ze condoom erover en gaf een relatief goede pijpbeurt. Toen ik (in totaal) amper 15 minuten binnen was stopte ze plots en zei dat het gedaan was en dat de 20 min. voorbij waren. Ik zei dat het nog maar 15 min. was en dat ik zoals afgesproken echt nog wou neuken. Na een zoveelste beraadslaging met haar 'vriendin' (pooister ?) zei ze ok maar dan moet je bijbetalen (wat dus helemaal de oorspronkelijke afspraak niet was). Ik had geen keus en stelde bijgevolg voor om 20 euro extra te geven wat (na beraadslaging) ok was "voor 5 minuten". Ok binnen dat tijdsbestek klaargekomen (1 standje missio). Onmiddellijk na de daad verdween de dame in de verste ruimte achter een gordijn en ik stond daar met condoom om en zonder papier en zonder vuilnisbakje en zonder lavabo.... Ze liet me zeker nog 5 min. wachten... en pas toen kreeg ik - op mijn vraag - papier en een vuilnisemmertje... Btw: tijdens de act waren de twee dames constant met elkaar aan converseren wat dus behoorlijk storend is....(ruimte gescheiden met gordijn). Voor ik het vergeet: 'madame wou zelfs haar BH niet uitdoen en ik mocht niet aan haar borsten komen.... Iedere zijn mening maar als dat al niet meer mag dan moet je dit beroep niet doen en ben je totaal ongeschikt en doe je zelfs aan pure oplichterij.... Speelt simpelweg haar fysieke schoonheid uit en dat is het dan.... Voila: als het goed is mag het gezegd worden (en dat doe ik ook) en als het slecht is mag dat naar mijn mening ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
I.v.m. mijn wedervaren in bar l'Amour 10A glazen straatje (nachtshift) nog vergeten te vermelden: voor de uiteindelijke daad - waarvoor ik tegen de afspraken 20 euro extra betaalde "voor 5 minuten" - kreeg ik een tube gel in mijn handen gedropt om mijne sjarel zelf in te wrijven. Ook dat had ik nooit eerder meegemaakt. Naar mijn mening toch ook behoorlijk klantonvriendelijk en respectloos, zonder van de oplichterij (beloofde afspraken niet nakomen) te spreken...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan